e30reload
http://e30reload.com/forum/

S42 Frankenstein
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=1314
Страница 4 от 4

Автор:  M10 [ 22 Авг 2016 19:49 ]
Заглавие:  Re: S42 Frankenstein

Пропуснал съм момента с кутията от м54 :D

Автор:  TheDevilTwin [ 19 Окт 2016 14:04 ]
Заглавие:  Re: S42 Frankenstein

Проектът вече е на 99% готов. Шенкелите ги нагодихме, мотора също. Ето снимка как стоят предните джанти в момента:

Изображение

Две снимки на мотора:

Изображение
Изображение

И един клип от първото палене (виенето е от стартера, който впоследствие беше заменен с нов):

https://www.youtube.com/watch?v=ffT3R2- ... e=youtu.be

Автор:  boskomancera [ 19 Окт 2016 16:26 ]
Заглавие:  Re: S42 Frankenstein

Всеки път като видя нов пост в тази тема се радвам. Поздравявам те за проекта, за това че снимаш и качваш. Очаквам още :clap:

Автор:  Renegade [ 19 Окт 2016 18:34 ]
Заглавие:  Re: S42 Frankenstein

TheDevilTwin написа:
Проектът вече е на 99% готов. Шенкелите ги нагодихме, мотора също. Ето снимка как стоят предните джанти в момента:

Изображение



То хубаво, ама смисъла на форума и на подобни теми е да се покаже и как е решен даден проблем.

Автор:  TheDevilTwin [ 19 Окт 2016 18:42 ]
Заглавие:  Re: S42 Frankenstein

Renegade написа:
То хубаво, ама смисъла на форума и на подобни теми е да се покаже и как е решен даден проблем.


:arrow:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Автор:  Renegade [ 19 Окт 2016 18:58 ]
Заглавие:  Re: S42 Frankenstein

Доста нестандартно решение...
Виждам, че са гонени две цели - правилна позиция на колелото и повече завиване.
Не че съм фен на подобни технически решения, но все пак благодаря за коректното отношение. :thumbsup:

Автор:  TheDevilTwin [ 19 Окт 2016 19:09 ]
Заглавие:  Re: S42 Frankenstein

Renegade написа:
Доста нестандартно решение...
Виждам, че са гонени две цели - правилна позиция на колелото и повече завиване.
Не че съм фен на подобни технически решения, но все пак благодаря за коректното отношение. :thumbsup:


Прилага се доста често при Нисаните - 180SX / 200SX / Silvia S13, S14 и S15. При тях също както при Е30, Е36 и Е46 шенкелите са взаимозаменяеми, но имат разлики в изнасянето, затова се прибягва до заваряване на планки.
Като подкарам колата, ще споделя впечатленията си в сравнение със стандартните шенкели, с които бях преди.

Автор:  TheDevilTwin [ 05 Сеп 2018 13:05 ]
Заглавие:  Re: S42 Frankenstein

За последните две години развитието по проекта леко се забави отчасти заради други приоритети, отчасти заради чакане на части и корекции, които бяха наложителни преди употребата на автомобила в цивилни условия - от рода на реглаж, първоначална настройка на софтуера, височина, шум. В момента двигателят е настроен да работи на празен ход 2000 об/мин. преди да загрее и 1500 об/мин. загрял. Степента на сгъстяване, която постигнахме, е 14,7:1. Наложи се също монтаж на кембър плейтове с цел по-фина настройка на предния мост. От около 2 месеца колата вече е в движение и до момента е изминала над 500 км. в разработка.

Кефът е неописуем и дори в ниски обороти двигателят има адска тяга, отделно окачването дава страхотна обратна връзка. Стои адски стабилно на пътя и е много много предсказуема дори при по-висока скорост. В момента ограничителят е на 4000 об/мин. с цел да няма драми преди да приключи разработването на двигателя, но дори и така е приятна за каране, в никакъв случай не се усеща мъртва.

Ето и две снимки от вчера:

Изображение
Изображение

Страница 4 от 4 Time zone: Europe/Sofia
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/