e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
S42 Frankenstein http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=1314 |
Страница 4 от 4 |
Автор: | M10 [ 22 Авг 2016 19:49 ] |
Заглавие: | Re: S42 Frankenstein |
Пропуснал съм момента с кутията от м54 |
Автор: | TheDevilTwin [ 19 Окт 2016 14:04 ] |
Заглавие: | Re: S42 Frankenstein |
Проектът вече е на 99% готов. Шенкелите ги нагодихме, мотора също. Ето снимка как стоят предните джанти в момента: Две снимки на мотора: И един клип от първото палене (виенето е от стартера, който впоследствие беше заменен с нов): https://www.youtube.com/watch?v=ffT3R2- ... e=youtu.be |
Автор: | boskomancera [ 19 Окт 2016 16:26 ] |
Заглавие: | Re: S42 Frankenstein |
Всеки път като видя нов пост в тази тема се радвам. Поздравявам те за проекта, за това че снимаш и качваш. Очаквам още |
Автор: | Renegade [ 19 Окт 2016 18:34 ] |
Заглавие: | Re: S42 Frankenstein |
TheDevilTwin написа: Проектът вече е на 99% готов. Шенкелите ги нагодихме, мотора също. Ето снимка как стоят предните джанти в момента: То хубаво, ама смисъла на форума и на подобни теми е да се покаже и как е решен даден проблем. |
Автор: | TheDevilTwin [ 19 Окт 2016 18:42 ] |
Заглавие: | Re: S42 Frankenstein |
Renegade написа: То хубаво, ама смисъла на форума и на подобни теми е да се покаже и как е решен даден проблем. |
Автор: | Renegade [ 19 Окт 2016 18:58 ] |
Заглавие: | Re: S42 Frankenstein |
Доста нестандартно решение... Виждам, че са гонени две цели - правилна позиция на колелото и повече завиване. Не че съм фен на подобни технически решения, но все пак благодаря за коректното отношение. |
Автор: | TheDevilTwin [ 19 Окт 2016 19:09 ] |
Заглавие: | Re: S42 Frankenstein |
Renegade написа: Доста нестандартно решение... Виждам, че са гонени две цели - правилна позиция на колелото и повече завиване. Не че съм фен на подобни технически решения, но все пак благодаря за коректното отношение. Прилага се доста често при Нисаните - 180SX / 200SX / Silvia S13, S14 и S15. При тях също както при Е30, Е36 и Е46 шенкелите са взаимозаменяеми, но имат разлики в изнасянето, затова се прибягва до заваряване на планки. Като подкарам колата, ще споделя впечатленията си в сравнение със стандартните шенкели, с които бях преди. |
Автор: | TheDevilTwin [ 05 Сеп 2018 13:05 ] |
Заглавие: | Re: S42 Frankenstein |
За последните две години развитието по проекта леко се забави отчасти заради други приоритети, отчасти заради чакане на части и корекции, които бяха наложителни преди употребата на автомобила в цивилни условия - от рода на реглаж, първоначална настройка на софтуера, височина, шум. В момента двигателят е настроен да работи на празен ход 2000 об/мин. преди да загрее и 1500 об/мин. загрял. Степента на сгъстяване, която постигнахме, е 14,7:1. Наложи се също монтаж на кембър плейтове с цел по-фина настройка на предния мост. От около 2 месеца колата вече е в движение и до момента е изминала над 500 км. в разработка. Кефът е неописуем и дори в ниски обороти двигателят има адска тяга, отделно окачването дава страхотна обратна връзка. Стои адски стабилно на пътя и е много много предсказуема дори при по-висока скорост. В момента ограничителят е на 4000 об/мин. с цел да няма драми преди да приключи разработването на двигателя, но дори и така е приятна за каране, в никакъв случай не се усеща мъртва. Ето и две снимки от вчера: |
Страница 4 от 4 | Time zone: Europe/Sofia [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |