Switch to full style
Тук ще е интересно.
Добави отговор

Re: S42 Frankenstein

22 Авг 2016 19:49

Пропуснал съм момента с кутията от м54 :D

Re: S42 Frankenstein

19 Окт 2016 14:04

Проектът вече е на 99% готов. Шенкелите ги нагодихме, мотора също. Ето снимка как стоят предните джанти в момента:

Изображение

Две снимки на мотора:

Изображение
Изображение

И един клип от първото палене (виенето е от стартера, който впоследствие беше заменен с нов):

https://www.youtube.com/watch?v=ffT3R2- ... e=youtu.be
Последна промяна TheDevilTwin на 05 Сеп 2018 12:47, променена общо 1 път

Re: S42 Frankenstein

19 Окт 2016 16:26

Всеки път като видя нов пост в тази тема се радвам. Поздравявам те за проекта, за това че снимаш и качваш. Очаквам още :clap:

Re: S42 Frankenstein

19 Окт 2016 18:34

TheDevilTwin написа:Проектът вече е на 99% готов. Шенкелите ги нагодихме, мотора също. Ето снимка как стоят предните джанти в момента:

Изображение



То хубаво, ама смисъла на форума и на подобни теми е да се покаже и как е решен даден проблем.

Re: S42 Frankenstein

19 Окт 2016 18:42

Renegade написа:То хубаво, ама смисъла на форума и на подобни теми е да се покаже и как е решен даден проблем.


:arrow:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна TheDevilTwin на 05 Сеп 2018 12:48, променена общо 1 път

Re: S42 Frankenstein

19 Окт 2016 18:58

Доста нестандартно решение...
Виждам, че са гонени две цели - правилна позиция на колелото и повече завиване.
Не че съм фен на подобни технически решения, но все пак благодаря за коректното отношение. :thumbsup:

Re: S42 Frankenstein

19 Окт 2016 19:09

Renegade написа:Доста нестандартно решение...
Виждам, че са гонени две цели - правилна позиция на колелото и повече завиване.
Не че съм фен на подобни технически решения, но все пак благодаря за коректното отношение. :thumbsup:


Прилага се доста често при Нисаните - 180SX / 200SX / Silvia S13, S14 и S15. При тях също както при Е30, Е36 и Е46 шенкелите са взаимозаменяеми, но имат разлики в изнасянето, затова се прибягва до заваряване на планки.
Като подкарам колата, ще споделя впечатленията си в сравнение със стандартните шенкели, с които бях преди.

Re: S42 Frankenstein

05 Сеп 2018 13:05

За последните две години развитието по проекта леко се забави отчасти заради други приоритети, отчасти заради чакане на части и корекции, които бяха наложителни преди употребата на автомобила в цивилни условия - от рода на реглаж, първоначална настройка на софтуера, височина, шум. В момента двигателят е настроен да работи на празен ход 2000 об/мин. преди да загрее и 1500 об/мин. загрял. Степента на сгъстяване, която постигнахме, е 14,7:1. Наложи се също монтаж на кембър плейтове с цел по-фина настройка на предния мост. От около 2 месеца колата вече е в движение и до момента е изминала над 500 км. в разработка.

Кефът е неописуем и дори в ниски обороти двигателят има адска тяга, отделно окачването дава страхотна обратна връзка. Стои адски стабилно на пътя и е много много предсказуема дори при по-висока скорост. В момента ограничителят е на 4000 об/мин. с цел да няма драми преди да приключи разработването на двигателя, но дори и така е приятна за каране, в никакъв случай не се усеща мъртва.

Ето и две снимки от вчера:

Изображение
Изображение
Добави отговор