Switch to full style
Или как да излезнем от виртуалното пространство и пак да сме заедно.
Добави отговор

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

03 Май 2018 23:16

Reloader написа:@michev
Аз мога да съм единият човек за техническия, както знаеш от миналата година, когато почти не се наложи да помагам.

Точно миналата година имаше проблем и Ники се наложи да се оправя сам почти.

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

04 Май 2018 07:49

Пиши ме за техническия преглед. Ще помагам на Ники за транспондерите :)
Относно обработката на документите може да запишеш и още един човек - колежката от Плевен, Ивелина. Изяви желание да се включи и да помогне :)

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

05 Май 2018 11:11

Имам предложение...
Ако Камен разбира се иска и най-важното ентусиастите.
Говоря да направим събирането на пистата в сапарева баня, защото може датата да бъде горе долу по наш избор, има възможност за дрифт, тайм атак, драг и т.н. широко е. Какво мислите

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

05 Май 2018 12:43

На Сапарева Баня не може да се прави събитие от такъв мащаб. Дори и когато сме ходили по 3-4 коли, след няколко часа идва полиция и веднага питат кой е организатора. :hihi:

Ако са в настроение, започват да обясняват, че трябва разрешение от кмета за ползване на пистата, че трябва линейка, пожарна, обособяване на участъка, на който ще се кара, за да не стане инцидент със зрителите и т.н. И си ни изпращат да си ходим по живо по здраво. И са си прави в случая хората.

Доколкото знам, ако се опита човек да мине по каналния ред (т.е. да вземе разрешение от кметството, пожарна, линейка, и т.н.), като няма гаранция, че ще успее, пак ще трябва да си плати наем за пистата, както и за пожарната и за линейката - разходи, които нямат възвръщаемост. Запазването на пистата се налага и за да може да се ползва само от нас, а не куцо и сакато да дойде и да си кара колите, джипките и моторите. Макар че не знам как ще ги спрем и кой ще тръгне да се разправя с тях, дори и да сме наели пистата, защото там буквално е разграден двор и може да се влезне от 10 места, образно казано. Обикновено в почивните дни и при хубаво време, там се изреждат доста коли, мотори и семкаджии и всеки си прави каквото си иска. :hihi:

Освен това, трябва да се осигурят и химически тоалетни, защото Сбирката се посещава от над 300 човека.

Проблем ще са и храната и напитките, защото летището при Сапарева Баня е на едно голо поле, а не всеки има възможност да си носи скари, мръвки и хладилни чанти с напитки, има и хора с малки деца и т.н.

Пистата на Сапарева Баня става най-вече за драг и за тестове. За дрифт има два завоя на кръст и то при положение, че се стартира почти от шосето, по което си има трафик. За тайм-атак не става, няма и времеизмерване. Читаво трасе за тайм-атак и дрифт не може да се обособи, зрителите не може да се държат на безопасно разстояние от колите и риска от инциденти, особено при повече хора и коли, е изключително висок. Няма озвучителна система, чрез която да се организират сесиите. Няма подходящ паркинг за колите, трябва да паркират в полето или в един от отдалечените краища на пистата.

Обобщено казано, Сапарева Баня става само да идеш за 2-3 часа да си настроиш грубо колата и да я тестваш как върви или да дръпнеш няколко драга. Това докато дойде полицията и веселбата приключва.

Дискутирано е доста по въпроса, но засега Калояново си остава единсвения разумен вариант. Също така, централното му разположение го прави по-удобно за хората от цялата страна. Бързо се пътува до там ако е по магистралата, а на връщане - кеф ти магистрала, кеф ти Подбалканския път ако не бързаш. Ако е на Сапарева Баня, хората от регионите на Варна, Бургас, Шумен, Русе, Сливен и т.н. ще трябва да минат минимум по над 600 км. отиване и връщане (а в доста от случаите по над 800 км.), т.е. можем да забравим, че ще дойдат, особено при условията, които "предлага" Сапарева Баня.

Факт е, че нито един автомобилен клуб не си прави събитията на Сапарева Баня по горните причини. Факт е също, че никой организатор няма да си сложи подписа на договор за наемане на пистата, колкото и да е нисък наема, най-малкото заради изключително високия риск от инциденти.

Както написах вече, доста пъти е дъвкана идеята за промяна на мястото, но за събитие от такъв мащаб, което се провежда в един ден, с над 300 зрители и над 100 коли, от които над 25 излизат да карат, писта Дракон няма алтернатива в България. Най-близката алтернатива е Серес, Гърция, но там цените за каране са х2, наема за пистата е х2, храната и напитките са х3, хотелите са х2, а пътните разходи и в колко часа трябва да се тръгне - няма да коментирам. Т.е. Серес реално не е алтернатива.

П.С. Не знам доколко е истина, но:
http://bnr.bg/post/100825778/letishteto ... a-koncesia

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

05 Май 2018 13:57

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

07 Май 2018 11:43

Добре, разбрах.
Исках просто да питам, как стоят нещата :)

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

09 Май 2018 11:50

Mога да помогна за Сапарева..един телефон е нужен ;)

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

11 Май 2018 01:08

Нещо уж голям ентусиазъм, пък не можем да съберем ентусиасти да помагат за сбирката. :dunno:

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

07 Юли 2018 12:47

Хора какво става със Събора? Нищо не се говори, нищо не се коментира, не се рекламира...
Камене, кажи до къде е са стигнали нещата и дали имаш нужда от помощ???

Re: Организацията на Шестата Национална Е30 Сбирка

07 Юли 2018 20:40

Скоро ще се задействат нещата.
Просто ми трябваше малко време да се оправя от ужаса след загуба на член от семейството.
Добави отговор