Switch to full style
Добави отговор

1990, комби

27 Юни 2013 14:06

Технически данни:
Пробег: 1 000 км.
Дата на първа регистрация: 06.07.1990г.
Тип двигател: Бензин
Кубатура: 2000
Скоростна кутия: Автоматична
Цвят: Зелен металик

Особенности:
*Нов внос -
*Лети джанти - да
*ABS - да
*Ел. стъкла - да, предни
*Шибидах - да, електрически
*Климатик -
*Рекаро - да,
*Халогени - да
*Аларма - да
*Централно заключване - да
*Чек контрол - да
*М-пакет - наличен оригинален, без предна маска, немонтиран, има нужда от дребни ремонти

Допълнителна информация:
Оригинален двигател M20B20, след основен ремонт, оригинална разплетена генерация Алпина, чисто нова изпускателна система, всичко по мотор, трансмисия и ходова част е чисто ново, с оригинални БМВ части. Предни амортесьори Билщайн Б8, задни Билщайн Б4. Гуми Дънлоп Диреза на 2 години, лети джанти ББС РЗ с налични капачки ББС. Към колата върви и черен таван, който трябва да се монтира, както и ръчна скоростна кутия Гетраг 260. Оригинален волан М-тех2. Платена ГО и преглед до май 2014г. Колата е абсолютно редовна и може да мине без проблем канал на КАТ.

Снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Данни за връзка:
Телефон: 0888220804
Електронна поща:
Място, на което може да се види колата: София

Цена: 5 000 лв.

Re: 1990, комби

27 Юни 2013 18:22

Към колата върви и комплект зимни гуми, карани един сезон, с 4 алуминиеви джанти тип "бирена капачка".

Re: 1990, комби

10 Дек 2013 12:42

Черния таван вече е монтиран.

Re: 1990, комби

13 Дек 2013 00:24

Обявената цена е валидна до Нова година.
След това ще има нова цена, увеличена с 50%.

Re: 1990, комби

02 Яну 2014 22:40

Нова цена 7500 лв.

Re: 1990, комби

03 Яну 2014 17:47

тъкмо продадох саксото :?

Re: 1990, комби

30 Юни 2014 22:10

6500 лв. спешно.

Колата няма точка ръжда.
Отдолу е суха като кибрит. Всички гарнитури и уплърнени по мотор, скорости и хидравлика са сменени, главата е обслужена, мотора е перфекен, както и скоростите. С нея върви и ръчка Гетраг 260.
Голям борд, рекаро, М-техник волан, М-техник огледало, черен таван, окачване H&R 30/30 + Билщайн Б8, Шпер, разплетена генерация Алпина, нови средно и крайно гърне и изпускателни тръби, нови дискове и накладки и спирачна течност, нов радиатор (тропическа версия), водна помпа, виско и термостат, нова маслена помпа (от М21Д24), нови свещи, кабели и дистрибуторна капачка, нови тампони по окачване и трансмисия, всички масла и филтри са сменени.
10 години напред няма да се пипа нищо, само ще се сменят масло и филтри. Е30-ката е в уникално добро здраве.
При оглед осигурявам подемник, за да се гледа колата отдолу, отгоре и отвсякъде.
Продажбата се налага поради липса на време да я карам и колата практически не излиза от гаража, само й вървят, граждански, данъци, прегледи и т.н.
Добави отговор