Дата и час: 23 Окт 2018 00:53

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 7 от 9
 [ 84 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2018 09:56 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 62
Съботата обезвъздуших съединителя. Сега педалът се усеща мн по-добре, преди беше като разкачен.
Но без нов съединител няма да мина, защото си я покарах бая време така. Поне според мен има разлика в отделянето след обезвъздушаването.
Иначе болтчетата на спирачните апарати ги пръскам и почуквам и не тръгват да се развиват.... Явно ще трябва да ги нагрея с горелка.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2018 11:47 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 62
На неравности предницата започна много леко на хлопа.
Предположенията бяха шарнирните болтове на носача.
Около 10 април бях на преглед и вдигнахме колата на подемника и предположението се подтвърди.
Крайния шарнирен болт имаше лек луфт и късата биалетка на стабилизиращата щанга от дясната страна. :?
И по случай рождения ми ден на 28.04 си направих подарък: :drive:

Изображение

Понеже до сега не съм сменял такива части по ходовата част, се чудя дали е проблем смяната на тези компоненти само от едната страна? Според мен няма проблем, но да се включат колегите, които са по-навътре с материала. :chug:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2018 12:42 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
Щом не си сменял, смени и от другата страна. Прегледай и кормилните накрайници.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2018 16:57 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 62
:thumbsup:
Кормилните накрайници ги смених като сменях рейката, но ще се прегледа всичко, защото мисля аз да си го правя.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Май 2018 10:03 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 892
Ще го кажа така - като си купуваш обувки, не купуваш само лява, нали? Подкрепям Емилио! Не се вижда какъв тампон си взел, но горещо препоръчвам използването на плътен такъв. Комплекта от 2 тампона, оригинални, излизаше около 60 лева - една от най-разумните инвестиции, които могат да се направят в окачването. И понеже в магазина предполагам ще те гледат като телета, ако търсиш плътен тампон за Е30, търсиш ги за Е36 - същите са.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2018 11:46 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 62
Плътният не се ли води ///М-ков?
Знам, че са същите като на Е36.
Тампонът е на Миеле за съжаление. Защото Lemforder-a беше само един в кутията (другият липсваше и добре, че отворих да видя, а не ми се чакаше 2-3 дни).
Щом казвате, че трябва и от другата страна - сменяме и там. :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2018 12:15 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 892
Да, по принцип плътният е за М3 Е36. Лично аз съм го сложил на двете 36-ци и на 30-ката. Много по ми харесва с него, а и изкарва повече във времето, на Е36 седана съм сложил такива тампони преди поне 7-8 години, изминати от тогава към 100 000 км и не са мръднали.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2018 14:48 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
най-вероятно на преса ще ходиш да ги набиваш новите шарнири в носача. При набиването може да ти пукнат гумените маншончета, затова ги огледай хубаво. Ако старите са ти здрави си ги смени с тях преди монтажа или си купи нови - по възможност черни, непрозрачни, защото прозрачните са по-тънки и се пукат по-лесно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2018 21:32 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 892
При набиването на шарнирите, задължително свалям маншоните, наистина вероятността да се скъсат е голяма. След набиването ги връщам, хем оглеждам има ли достатъчно грес.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Май 2018 15:56 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 62
Колата вчера беше готова.
Хлопането изчезна, вози доста стегнато.
Мерси за насоките.
Скоро ще сменям маншона на рейката от същата страна, че е скъсан... :dunno:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 7 от 9
 [ 84 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by Renegade