Дата и час: 20 Ное 2019 20:23

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 4
 [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Briliant rot 318iS
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2019 20:28 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 166
Отзад напред;
С една червена четиривратка СА6640ТТ се засякохме точно последния завой преди правата му бях на гъзъ, минах му в ляво и си го задминах. Не знам човека дали даваше цялата газ, по-предпазливо ли караше, имаше ли човек при него, не помня при мен ли имаше човек, че и аз возех по едно време, но го задминах на 3та-4та. Той беше с М42 от Е36.
С ОВ7976АТ се засякохме за малко. Имах усещането, че малко повече върви от мен. Жалко, щеше да е интересно един драг да направим или поне старт от 30-40km/h.

Минавам на 168 предимно за проба. До сега съм карал само с 188 от както имам колата, само за съвсем малко в самото начало карах с 4.10/168 отворен.
С един приятел обсъждахме темата и стана въпрос за една листовка на Metric Mechanic'shttps://metricmechanic.com/wp-content/uploads/2015/10/Differentials.pdf за диференциалите където пише за drive train loss. При положение, че от BMW 4 цилиндровите коли са излизали само с 168, сигурно са имали нещо предвид. Както казва един друг приятел "Вурст е добър!" Демек, ората са го измисли'ли.
Не очквам с 3-5% gain колата да литне, но се убеждавам с времето, че за IS-ката, малките неща си дават отражение. Трабва да се пробва, пък и имам шпер касетата.

Спирачките ще станат адекватни, гуми задължително, но защо 17''?
Бях на ръба тази сбирка да си взема едни 185/60R14 Nankang NS-2R и да ги сложа на едни бирени капачки, но се отказах защото много ниска щеше да стане, доста по-малък размер е това.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Briliant rot 318iS
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2019 10:13 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4972
Аз съм ти казал какво е моето мнение, но да го спомена и тук.
Първо, зависи какъв ти е бюджета, но аз бих направил следното.
1. Джанти Стил 5 (мисля че бяха) от Е38, предните събират спирачки от Е46 М3 - 325 мм.;
2. Спирачки предни 325 мм., задни 320 мм. (отрицателното ускорение е също толкова важно, колкото положителното);
3. Регулируемо окачване отпред и отзад.;
4. Засилване на маторя - тук в детайли могат да ти помогнат Дидо и Мето. Имай предвид обаче, че ако ще слагаш Шрикове, трябва да промениш сгъстяването на мотора и е добре да се пипне главата.

Не разбрах как смяташ да олекотяваш.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Briliant rot 318iS
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2019 16:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 485
boskomancera написа:
Отзад напред;
С една червена четиривратка СА6640ТТ се засякохме точно последния завой преди правата му бях на гъзъ, минах му в ляво и си го задминах. Не знам човека дали даваше цялата газ, по-предпазливо ли караше, имаше ли човек при него, не помня при мен ли имаше човек, че и аз возех по едно време, но го задминах на 3та-4та. Той беше с М42 от Е36.
С ОВ7976АТ се засякохме за малко. Имах усещането, че малко повече върви от мен. Жалко, щеше да е интересно един драг да направим или поне старт от 30-40km/h.

Минавам на 168 предимно за проба. До сега съм карал само с 188 от както имам колата, само за съвсем малко в самото начало карах с 4.10/168 отворен.
С един приятел обсъждахме темата и стана въпрос за една листовка на Metric Mechanic'shttps://metricmechanic.com/wp-content/uploads/2015/10/Differentials.pdf за диференциалите където пише за drive train loss. При положение, че от BMW 4 цилиндровите коли са излизали само с 168, сигурно са имали нещо предвид. Както казва един друг приятел "Вурст е добър!" Демек, ората са го измисли'ли.
Не очквам с 3-5% gain колата да литне, но се убеждавам с времето, че за IS-ката, малките неща си дават отражение. Трабва да се пробва, пък и имам шпер касетата.

Спирачките ще станат адекватни, гуми задължително, но защо 17''?
Бях на ръба тази сбирка да си взема едни 185/60R14 Nankang NS-2R и да ги сложа на едни бирени капачки, но се отказах защото много ниска щеше да стане, доста по-малък размер е това.


Брей вече се притесних, на мен пък ми бягаше червеният седан...за ОВ няма смисъл да коментирам.
Аз съм със 168 3.91, спрях се на него поради сходни на твоите съображения, но след това съжалих. Според мен допълнителните килограми на 188 подобряват баланса на колата. А иначе на малките 4-цилиндрови (м10/40/42) са слагали 168, защото вероятността да го счупят е по-малка, докато (е30) м3 и 320ис са излизали само със 188 по памет.
От моя скромен опит на писта установявам, че за да си бърз в завоите, ако не си оглозган на варел, то трябва да имаш широка стъпка/следа и широки гуми. Би ми се искало да мога да си позволя 15ки или 16ки 245, но тъй като не мога, за мен оптималният размер при коли малко над тон и коне до 150 е 245/40/17.

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Briliant rot 318iS
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2019 19:08 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 166
Бюджета е като колата. Винаги червено!
След като Йордан(1 място в над 2000 кубика) ми направи няколко обиколки, разбрах що е то спиране.
Конкретно тези style 5(16" 8j) са най-съвършените джанти за Е30 според мен, но (но) не ми се минава на 5Х120. Ако ти кажа какво мисля да направя ще спреш да говориш с мен :hihi:
Олекотявне, мисля да започна с един преден капак, пък...
Окачването, въпреки че видимо от снимките се накланя доста колата, като цяло мисля за сега да не пипам. Ако взимам окачване ще бъде KW.
За двигателя план нямам. Не мисля да правя нещо по него докато нямам гараж. За валовете си прав, ние сме говорили. За M42 глава съм чел, че е доста free flowing. Не пречи да се пипне, разбира се като му дойде времето.

lowrider написа:
мен пък ми бягаше червеният седан

Ти ме :shock: , аз си мислех че Искра ше ме изяде. Може да ти е бягал заради числото на дифа и по-малкото килограми.
lowrider написа:
тъй като не мога, за мен оптималният размер при коли малко над тон и коне до 150 е 245/40/17.
fair enough.

Защо казваш, че си съжалил за 168?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Briliant rot 318iS
МнениеПубликувано на: 15 Окт 2019 06:53 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4972
Колко да е free flowing заводска глава със заводски валове?
Няма такъв филм да ти направят главата за Шрикове, а тя в същото време да работи и с нормалните валове, просто защото няма как да се получи това нещо.
От БМВ главата си излиза достатъчно адекватна за работа със заводските валове, сложиш ли Шриковете, ще се поотвори мотора във високите обороти, но няма да си "взел" максимума от цялата операция, едно заради несъотвествуващото сгъстяване и второ заради главата, колкото и да е free-flowing от завода. Ще си хвърлил една торба с пари за 50% или дори <50% от това, което би могъл да постигнеш.
Като опре до железцата, да дойдеш да си поговорим, ако искаш да стане арно. :smokin:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Briliant rot 318iS
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2019 18:43 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 78
Понеже не мога да се ориентирам коя е обсъжданата кола, тази ли е? :hihi:

Изображение

Много готина кола, а принципно 30ки не харесвам :hihi: .

По другите теми съм крайно некомпетентен. Макар, че що пък ... 320мм дискове на 1100кг кола, гонеща най-добра обиколка, а не 15 най-добри обиколки? Аз бих си останал на 15те цола джанти и 280мм дискове за тая цел.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Briliant rot 318iS
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2019 21:14 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 166
Тази е, тази е. Снимката е супер.
Купих си въпросните джанти Style 5, 16x8j. Не ми се минава на 5х120 обаче. Ще си остава стрийт кола :| макар и с по-скромни времена на пистата.
Очаквам и два О-ринга(33113604119), последното което ми трябва за да сглобя шпера...(поредния) и да се премери backlash-a, което няма да се справя сам.
Бяха ме снимали 2ри месец 2019 (105 km/h при 50 позволени). Вчера се чух с адвоката... чакам си призовката сега... ше ми вземат книжката :mrgreen: та така...


Прикачени файлове:
viber_изображение_2019-11-02_20-15-17.jpg
viber_изображение_2019-11-02_20-15-17.jpg [ 201.1 KiB | Прегледано 122 пъти ]
viber_изображение_2019-11-02_20-15-49.jpg
viber_изображение_2019-11-02_20-15-49.jpg [ 238.62 KiB | Прегледано 122 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Briliant rot 318iS
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2019 23:47 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4972
То ако няма да минаваш на 5х120, за какво са ти тия жанти?
По-добре да ги купя, че само една от моите остана на 4х100.

Днес заръчах и шенкели от Е46 М3, ма противно на очакваното, сега в ебая има бая такива шенкели в сравнение с преди 5 години, например. Но тези, които са на "приемливи" цени все още са кът.

Но за 20-ката (която ще стане 28-чка) бих ползвал нормални Е46-цови шенкели с 325 мм спирачки.

@ Цецо - спирачките никога не са прекалено големи. Същото е както двигателя - никога не е прекалено голям. Едното ти дава положителното ускорение, другото - отрицателното. И двете никога не са достатъчни.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 4
 [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade