e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
Сигнално червена Жигула купе http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1021 |
Страница 5 от 5 |
Автор: | Renegade [ 22 Юли 2015 13:55 ] |
Заглавие: | Re: Сигнално червена Жигула купе |
Ако ще се документира, ще е добре да се направи в отделна тема в съответния раздел, за да не се разводняват нещата. |
Автор: | intruder [ 22 Юли 2015 14:25 ] |
Заглавие: | Re: Сигнално червена Жигула купе |
TheDevilTwin написа: Сега смятам бях изчерпателен Впечатляващ план! Желая ти успех с начинанието и ще чакаме ъпдейт на развитието |
Автор: | TheDevilTwin [ 16 Дек 2015 15:32 ] |
Заглавие: | Re: Сигнално червена Жигула купе |
Renegade написа: Ако ще се документира, ще е добре да се направи в отделна тема в съответния раздел, за да не се разводняват нещата. viewtopic.php?f=33&t=1314 |
Автор: | TheDevilTwin [ 24 Яну 2016 00:59 ] |
Заглавие: | Re: Сигнално червена Жигула купе |
Ето развитието по проекта от последните месеци Койлове H&R от Е46: Ибейски дръжки: Фарове за мъгла: И това, което ми отне най-много мъки - оригинална черна Hella и М-техник: Зад волана на бесните спойлери (без волана де): |
Автор: | IvanB [ 24 Яну 2016 09:34 ] |
Заглавие: | Re: Сигнално червена Жигула купе |
Добри попадения! |
Автор: | TheDevilTwin [ 09 Сеп 2018 14:24 ] |
Заглавие: | Re: Сигнално червена Жигула купе |
Малко да съживя темата с развитието от началото на годината до този момент В края на зимата франкенщайн най-сетне запали: https://www.youtube.com/watch?v=Zmp8VxXfeY0 Последва подготовка за връщане обратно на пътя - гражданска, технически преглед, реглаж, автомивка и т.н. След няколко часа каране в градски и извънградски условия обаче стигнах до извода, че колата е твърде ниска и твърде шумна, за да нямам проблеми с органите на реда и съседите, така че се наложи монтаж на кембър плейтове, за да регулираме височината, както и резонатор + катализатор: Полусликове Weslake: Отново реглаж вече на доооста по-поносима височина (на около 17 сантиметра от земята): Междувременно започнах да си набавям необходимите съставки за тоталната реставрация на купето, която предстои. Те включват ето този донор, който е червен троен стоп от 1991 без шибедах (много държах да няма дупка на тавана). Оригинално 316-ка от завода - без мотор, интериор и каквито и да било други неща, но за сметка на това здраво купе: Мокет и 4-цилиндрово табло: И най-прекрасната покупка за тази година - 316i Touring Design Edition от 1994-та в напълно автентичен непокътнат вид: Вече прибрана в гаража: To be continued |
Страница 5 от 5 | Time zone: Europe/Sofia |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |