Малко да съживя темата с развитието от началото на годината до този момент
В края на зимата франкенщайн най-сетне запали:
https://www.youtube.com/watch?v=Zmp8VxXfeY0Последва подготовка за връщане обратно на пътя - гражданска, технически преглед, реглаж, автомивка и т.н.
След няколко часа каране в градски и извънградски условия обаче стигнах до извода, че колата е твърде ниска и твърде шумна, за да нямам проблеми с органите на реда и съседите, така че се наложи монтаж на кембър плейтове, за да регулираме височината, както и резонатор + катализатор:
Полусликове Weslake:
Отново реглаж вече на доооста по-поносима височина (на около 17 сантиметра от земята):
Междувременно започнах да си набавям необходимите съставки за тоталната реставрация на купето, която предстои. Те включват ето този донор, който е червен троен стоп от 1991 без шибедах (много държах да няма дупка на тавана). Оригинално 316-ка от завода - без мотор, интериор и каквито и да било други неща, но за сметка на това здраво купе:
Мокет и 4-цилиндрово табло:
И най-прекрасната покупка за тази година - 316i Touring Design Edition от 1994-та в напълно автентичен непокътнат вид:
Вече прибрана в гаража:
To be continued