Switch to full style
Покажете си Е30-ките и споделете най-хубавите си моменти с тях.
Добави отговор

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

28 Апр 2017 13:53

Окачването е сериозен фактор.
Аз също съм с 10мм фланец, сток спирачки и джанти стил 5 от е38 16х8.
Не съм опирал никъде с квито и гуми да е било 225/40, 215/45, 205/45.

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

28 Апр 2017 22:00

denises26 написа:Да, ако се ползват спирачки от е36 съм почти сигурен, че няма да опира в джантата вече, но самото изнасяне на джаната запълва много добре калника. Може би е редно да насоча вниманието си към втвърдяване на окачването, един Билщайн Б8 не би навредил :mrgreen: Отзад не опира никъде, но крастата е да се разкрачи малко стъпката отзад. :bang:

Нещо, което не съм сигурен, че разбрах и те съветвам да си провериш ако вече не си.
В момента си втулки и главина е36 и сток е30 спирачки.
Като сложиш дискове от е36 сигурен ли си, че няма да се наложи да изнасяш навън
с втулката за да не опират дисковете в накрайника.
е36 дисковете както спомена и Камен са с друг офсет.

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

29 Апр 2017 08:50

обикновено има нужда да се сложи фланче под диска, макар и малко.
много зависи какви неща му е направил стружката.
общо взето проблема е, че заради малките спирачки на е30 апарата опира в главината на джантата, и като вземеш от е36 почва да пречи накрайника.
затова втулката и гайката трябва да са добре подбрани или да се търсят някакви дискове, хем с малко по малко изместване навътре хем да са по големи за да може апарата да мръдне навън (към периферията) на диска.
то зависи и каква е джантата, но в повечето случай не тръгва рязко навън спицата след главината веднага...
ако сега си ги събрал и те кефи как спира колата, цъкни едни камбърплейтове и по твърди амортисьори, наклони я малко - колкото М3 не повече, за да се размине калника и си натягай...

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

29 Апр 2017 10:51

Проблемът с афтермаркет камбър-плейтовете е, че не държат и при твърдо окачване се предават доста бързо, особено по нашите "прекрасни" улици и пътища.
А и не разбрах за какво са му в случая камбъри?

Само с по-твърди амортесьори няма да стане, трябват и пружини, иначе става манджа с грозде.

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

12 Май 2017 11:29

За момента все още се колебая какво точно окачване да има колата. Иска ми се да сложа койлове, но ще видим, окачването мисля да го оставя за малко по-късен етап. Сега пак да направя редовен фото-спам.
Започвам в хронологичен ред. Първо имаше малко подготовка за събора, която включи малко полиране тук там и се опитах да поразчистя малко коша. Премести се бобината и се махнаха няколко крепежа за казанче, бобина и т.н. Цялата идея е един ден да се изглади и боядиса двигателния отсег. Пред дилема съм дали да преместя акумулатора отзад или просто да си взема един бял БМВ акумулатор, че този малко ми грознее. Предстои диагностичната букса да се премести отзад на кората, която скрива кабелите и обмислям да преместя 3те релета някъде на по-малко видно място. Замислям се също и за радиатор от Е36 с казанче на радиатора за да мога да отворя място за филтъра, който искам да отиде зад фара.
Изображение
После дойде ред за събора. Колата ни закара и ни върна без проблеми за щастие :drive:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
одобрява
ИзображениеИзображение
Изображение
Изображение
Изображение
колегата Convertible ме накара да помечтая малко.. Тази година не успях да го уловя със снимка отвън, но за сметка на това имам интересни кадри от миналата година, когато дори не подозирах, че ще карам Е30.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Kroki , GEORGIEV , Convertible - Поздравления, колите ви са уникални!
След събора пак си намирах занимание. Отдавна исках да сложа оригинален касетофон за да разкарам този Пайнер. Изпадна един Reverse RDS на добри пари и реших да се възползвам. Касетофончето си дойде с код и оригиналната книжка, много яко! Липсва ми обаче едното декоративно капаче, ако на някой му се намира ще съм много благодарен, че така е малко грозно.
Изображение
Изображение
Изображение
Всичко ок, но аз сега само касетки и радио ли ще слушам :roll: В града така или иначе рядко слушах нещо различно от радио, но като пътуваме за някъде приятелката ми пуска готина музика от телефона. Знаех какво е решението и затова без да му мисля много преминах към разглобяване на касетофона за да изкарам АУКС букса. Нямам много снимки от разглобяването, но ще приложа видеото по което се водех. Буксата закрепих отзад за корпуса на касеотофона, стана добре.
Изображение
Изображение
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=2aEONmxkjj4 Супер полезно ми беше видеото, само ми трябваше малко кураж за запояването, но какво пък бях взел касетофона за 30лв та и да оплескам нещо голяма работа.
Приключих с касетофона и реших да го пробвам в колата. Да обачеее гредаа!
Изображение
Съвсем бях изключил, че оригиналната букса е била срязана и имаше монтирана евро букса. Изтичах набързо до една морга и си резнах букса, след малко игра със шлаухките и кой пин къде как защо, резултата бе на лице.
Изображение
Последва проба и за мое щастие всичко работеше включително и АУКС-а, който се включва чрез бутона АМ. Готино, бях доволен въпреки, че още нямам оригинална шейна (намерих поръчах). Реших да прекарам АУКС кабела някъде където няма да се набива на очи. Пепелника, който така или иначе не ползвам ми се стори удачно решение.
Изображение
Един от най-големите плюсове на точно този модел оригинален касетофон за мен, е че текстурата на пластмасата съвпада точно с тази на панела на парното и другите пластмаси. Яко!
Изображение
Ето и как свети вечер. Сега подсветката на часовника ме дразни, защото осветява самия циферблат, а не светят цифричките. Мисля да захвана мини-проект и това да се промени. :hihi:
Изображение
Сядам в колата доволен от себе си и оглеждам и бам, касетниците. Текстурата по-гладка от споменатата преди малко. Хмм дали пък не може да се промени, някъде по чуждите форуми съм гледал още един вид касетници. Скоквам до гаража да разровя за касетниците на Е28цата, които не се ползват и залежават в някой кашон. Изнамирам ги, сравнявам и даа - пасват. Налагам ги един до друг ии тук вече съм доволен от текстурата. Ляво са "старите" в дясно "новите" въпреки, че мисля че е точно обратното. Би трябвало по-ранните да са тези, които взех от е28цата.
Изображение
Изображение
Готовоо!
Изображение
Сега обаче ме дразни леко и волана, та май ще го претапицирам скоро. :bang:
Може би стана малко дълъг поста, но ще поспамя с малко снимки за финал. А за малко да забравя, огледалата в цвета на колата ми са готови. Сложих и за момента така ми харесва повече, но си имам и старите ако размисля по някое време. Също така сложих белите мигачи, по-изчистено ми седи. Другите естествено са в гаража. Ами това е от мен, ще се радвам да чуя мнения, критики и препоръки. :chug:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

12 Май 2017 12:02

ВЕЛИК :clap: :clap: :clap:
Мерси ама имам много да те гоня! Надявам се скоро време да измислим някакви снимки с теб.. :)))))

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

12 Май 2017 12:39

Видях колата на събора ... бях паркирал малко вляво от теб :D

Харесва ми на външен вид, определено! единствено малко фитмента на джантите ... малко навън примерно .. но това са дребни неща.

Поздравления!

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

12 Май 2017 16:34

Kroki - За снимките нали говорихме, когато се засечем в Пловдив ще е :smokin:
TheStorm - Аз също видях твоята и те разпитвах за мотора даже, не знам дали помниш :D Фитмента отзад иска фланци, но не мога да реша какво да се случи с веждите :roll:

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

12 Май 2017 16:48

помня помня :hihi:

Re: bronze beige metallic 318i e30 14.10.1983

12 Май 2017 18:13

Пръска ! Само така ! :thumbsup: :clap: 8-) :chug:
Добави отговор