Дата и час: 28 Мар 2024 12:57

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  Страница 30 от 32
 [ 320 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2015 19:29 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Мога да я пратя...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2015 22:35 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Дай да видим Пешо какво ще изкара от ръкавите, че голяма демагогия с пращане от УСА... чакане ...

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Авг 2015 07:34 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Добре, имай предвид че напускам билинг адреса на 18.09 и после съм по екскурзии.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Авг 2015 09:57 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Тръбата е закупена и в мое притежание, благодарение на wagonman. Благодаря ти отново, Пешо!

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2015 00:34 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Днес ми бе направена забележка от Администратор, че не си ъпдейтвам темата и ме хвана срам. А човекът специално ми прави снимки за да имам да качвам и ми ги праща. Искрено се разкайвам.

Първо: огромни благодарности на Пешо (wagonman) че ми асистира при закупуването на липсващия ми тръбопровод. Човекът отиде и го капарира в бургаския БМВ представител специално за да мога да го взема когато съм там лично без да чакам. Евала!

Изображение

След като ги събрах двамата братя се оказа, че макар и оригинални БМВ части, пак не пасват точно и искат донагласяне. И не, не беше от повреда при превоза. И двата горивопровода вървят успоредно и на едно място чупката им просто опира в рога, и то с много. Примерно 2 сантиметра. Както и да е, нагласих ги аз, но единият просто се наложи да е със странна форма, под водача се пада.. на тази снимка се вижда:

Изображение
Изображение

Тъй като моят резервоар бе в доста лошо външно състояние ( разбирай ръжда ), както и с доста прогнили щуцери, се сдобих с нов резервоар преди около месец и половина. Той обаче дойде без тръбичката свързваща двата легена, а тя в БМВ представителство струва почти колкото самият резервоар. Моята, както се сещате, беше толкова запекла от ръждата по щуцерите, че се строши в единия край. Отидох във фирма Папе и стоварих двете части - уговорихме се да направят 4 такива, всяка с малка разлика в кривините, тъй като вече не можем да направим точно копие заради строшения край.
След като ги взех си избрах тази, която най-много се доближава до нужната форма и отделих 3 часа да я дооформя спокойно, бавно и методично. Доста беше трудно, но накрая стана, тествах и с бензин - не капе, не сълзи, всичко е наред. Монтирана:

Изображение

След това разопаковах чисто новата подкачваща бензинова помпа, която чака от повече от година и половина (благодарности на ИванБ, че ме сдоби с нея) и се заех да прехвърля нивомера от стария резервоар:

Изображение

Наредих и маркучите, сложих инсталацията за подкачащата помпа, диференциала и сензора за накладки и качих резервоара, с помощ от Бурята:

Изображение

Предварително бях сложил дебелия маркуч и двата тънки пластмасови маркучета до отдушника, благодарности на Рупо, който ме сдоби с дебелия маркуч. За съжаление не съм снимал.

Навързах всичко отгоре и щракнах буксите:

Изображение

Снощи ИванБ се отби точно навреме да удари едно рамо с поставянето на гредата на задния мост:

Изображение

Днес след е30 барбекюто се надъхах и закачих ей тоз туч, отново с помощ от Бурята:

Изображение

Тъй като носачите не съм ги разглобявал от преди това, само набих полуоските и хайде на гредата:

Изображение

Левият е затегнат, всичко е приготвено за монтаж на амортисьор и пружина, десният само го закачихме, че се уморих. Утре смятам да го стегна и него, да нащракам де що има датчици и буксички и за отзад да ми остане само да реновирам гърловината на резервоара и отдушника.

Щастлив съм, че правя някакъв прогрес!

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2015 00:53 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Красиво :clap:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2015 07:28 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
А няма ли да дообработваш купето откъм антикорозиони покрития? Понеже гледам редиш, а ми се струва незавършено.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2015 10:37 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Антикорозионното положение е следното: заводското покритие е махнато само където е заваряно или е имало надуто от наченки на гниене. Там се вижда на снимките че е възстановено с бял на цвят полиуретан вюрт. Има места, където се вижда грунд изпод него, но то е просто напръскано настрани по невнимание от моя милост. Преди да сложа нещо внимателно оглеждам и ако видя следи, че е надуло отдолу, свалям, търкам, ръждопреобразувател, грунд боя и полиуретан... Факт е, че става няколко различни цвята, но за мен не е важно как изглежда отдолу.

Факт е, че не съм минал към предницата, обърни ми внимание ти какво си забелязал.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2015 11:56 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Гриша, не че нещо конкретно съм забелязал или имам предвид. И моята кола отдолу е на цветни петна :D и също не ми пука особено за това. Полиуретана не е ли по-добре да се боядиса? Иначе аз финално напръсках целия под с парафин, като смятам да повтарям профилактично тази манипулация всяка година.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2015 12:08 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Пробвах да го боядисвам, боята пада от него. Всичко пада от него, водата се отблъсква направо... С парафин смятам накрая да напръскам, само ламарините на пода. Смятам, че щом по този начин е изкарала 30 години, ще изкара още толкова, ако не се вади зимата и при силно дъждовно време. Хайде, отивам да поработя още над нея :)

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  Страница 30 от 32
 [ 320 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade