Дата и час: 24 Апр 2024 08:38

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Май 2015 12:30 
Offline
Аватар

E30: '95 Е34 2.8i
Местоположение: Варна
Регистриран на: 29 Май 2013 20:20
Пол: Мъж
Мнения: 288
Добре дошъл колега :thumbsup:
Радвам се, че някой от "старите" фенове, отново е сред нас :chug:

LandShark написа:
Не мисля че купуването на двг би следвало да е признак на ентусиазъм. Отделно в бмвпауъра винаги по-скоро съм се старал да скривам този факт, някак си не мисля че е нещо с което би следвало да се гордее човек. Струва ми се че това е най-вече въпрос на пари. Ентусиазма е по-скоро въпрос на отношение, не толкоз пари. Убеден съм, че тук има хора, които са правили много по-големи жертви, влагали сте много повече усилия в поддръжката на тези невероятни автомобили.


В днешно време все по-рядко се срещат хора с мислене като твоето, поздравявам те!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2015 15:08 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Добре дошъл!

Надявам се да се видим и запознаем, ако не скоро то поне на е30 сбирката :thumbsup:

Пусни и някоя снимка на купето :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2016 00:02 
Offline

E30: '87 325i cab
Местоположение: Сф
Регистриран на: 30 Апр 2015 23:55
Пол: Мъж
Мнения: 11
Колеги,

След дълго затишие най-накрая едното кабрио на шурея пристигна от Швеция в България. На снимките на полската ТВ някои от вас я видяха. Сега аз съм натоварен с отговорната задача да я стопанисвам. Да си призная аз нямах намерение да се връщам към Е30 въобще. Но неволя, какво да се прави. А и сега като я покарах отново, въпреки че спрямо Е90то, което имам колата нито върви, нито завива... и все пак има нещо в нея. Всъщност може би понеже е кабрио... и при свален гюрук усещането е... абе все едно карам картинг... Та май ща-не-ща все пак ще се върна в Е30 света. Честно казано, макар че на сбирката хората я похвалиха колата, но според мен това беше най-вече от възпитание, да не ни обидят. По моите стандарти колата е много зле. Макар и да е живяла 10+ години в Швеция, но БМВ механик не е виждала и това си личи. Отделно има дразнещо много липси. Няма подкалници, няма въздуховоди, няма дефузьор при радиатора, няма кори под мотора, няма ги халогените. На всичко отгоре има само предния спойлер от М-Тех пакета. При това някой шведски селянин е слагал дневни светлини и за целта е изрязал едни малки кръгли отвори. Кощунство. Гюрука е зле, но пък така или иначе се кара основно със свален такъв. Ръжда много няма. Или поне не се забелязва на първо четене. Ма знае ли човек.

Честно казано не-доброто ѝ общо състояние пък води и до някаква свобода: не й треперя чак толкоз. Отделно мисля най-накрая да изпълня една своя мечта - а именно (основно) сам да работя по колата си. Може би доколкото и нямам пълно доверие на майсторите; а всъщност и в дилъра също. Не зная доколко ще се случи това... но поне ще опитам. Основния проблем все пак е, че това не ми е единствено хоби. И не зная дали ще ми стига времето. Но какво пък, ще видим. Не съм сигурен и доколко редовно ще мога да пускам инфо тук.

Сега започвам да изготвям списък с неща, които трябва да се правят.Иска ми се да допълня М-Техник 1 пакета. И повечето липси: примерно нямам плафон в багажника. Трябва ми дръжката за отваряне на гюрука (тя май е същата като на предната дясна врата), че текущата е счупена и все излиза.

Отделно: да препоръчате от къде да си купя брезент - да я покривам колата докато стои. Все пак кабриото малко или много ще е гаражна кралица. Ще се кара, но основно през лятото и като не вали.

Поздрави!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2016 16:51 
Offline

E30: '87 325i cab
Местоположение: Сф
Регистриран на: 30 Апр 2015 23:55
Пол: Мъж
Мнения: 11
И понеже темата е за снимки, ето няколко актуални снимки:
Изображение

Изображение

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Авг 2016 21:29 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Ръчка си купих нова от ибей и така и не ми остана време да я сложа. Ако искаш мога да я поръчам и да я получиш на есен заедно с другите неща.
http://www.ebay.com/itm/BMW-Convertible ... SwA4dWGXLR :thumbsup:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016 00:40 
Offline

E30: `88, 318i sedan
Регистриран на: 01 Ное 2013 00:03
Пол: Мъж
Мнения: 52
Пряко сравнение между Е30 и Е90 и дума не може да става, понеже "тройката" с всяко изминало поколение расте и в случая разликата от почти 500кг. и почти 20см. разлика в стъпката на широчина плюс много по-мощния мотор и електрониката която я стабилизира си казват думата точно в полза на стабилноста и от там идва и усещането, че "завива" повече. Бутам едно седанче Е90 325и понякога на фирмата и не ми харесва изобщо като тръпка и усещане. Да стабилно е, да завива, да пластмасово е вътре, да създава постоянно проблеми, да скъпа е и да не прилича на БМВ от онези легендарни времена за марката. Ако сте имали 325 купе е нормално да не завива много добре поради тежкия мотор / не случайно М3 е 4-ка / и не случайно който е седнал в М3 или в 4цил. бърза Е30-ка е разбрал как завива много по адекватно от шестаците. Ако ще сравнявате е90ката с нещо то може спокойно със седмата серия от ерата на Е30, защото по килограми и габарити си съвпадат, но бих ви препоръчал да седнете в една читава е28 с адекватен мотор над 200к.с. и с хубаво окачване и тогава да видим кое как завива и върви. Е30ката си е точно на мястото и точно каквато трябва да бъде. Извинявам се за офтопика, но понякога и аз имам нуждата да си излея.. :hihi: :chug:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016 08:15 
Offline

E30: '87 325i cab
Местоположение: Сф
Регистриран на: 30 Апр 2015 23:55
Пол: Мъж
Мнения: 11
Вероятно сте прави. Но не виждам смисъл да влизаме в дискусия на темата Е90 срещу Е30. По-скоро исках да кажа, че аз самия вече не съм онзи Е30 ентусиаст, който бях. На мен лично Е90 ми харесва също. Но тука по-добре да се фокусираме върху Е30 кабрио проекта.

Досега никога не съм се занимавал с монтьоркса дейност съвсем сам. Но пък отдавна имах желание. С това Е30 дадох ход най-накрая на този интерес. Предния уикенд ходих в сервиза на приятел. Използвах му базата, инструментите и съвети/помощ в някои случаи. Като цяло... Е30ската наистина е сравнително проста/лесна за работа.

На предницата бях забелязал че липсват прахоуловители, както и тампоните (стоп-тампони?) над тях. Съответно си мислех да ги сложа. Свалих единия амортисьор и установих две неща: Амортисьорите са някакви жълти Кони Спорт, но са заминали. Уж е газов, а въобще не се връща сам, отделно че от него тече някаква блудкава течност. Пружините са някакви червени, неизвестна за мен марка. На тях пише M.I.M. M34. Явно ще трябва да се сменят. Доколкото видях темите в раздела на окачване - препоръчвате Bilstein B8. На сайта на Bilstein видях че има и комплект B12 + Eibach пружини. Някой да го е пробвал? Или препоръчвате Б8 + H&R пружини. Честно казано аз не искам да я смъквам много... може би нивото на стандартното М-Тех окачване ми е ок. Но за сега върнах текущите амортесьори. Пътьом смених биалетките, защото видях че старите се бяха закъсали. Снимки правих, но не много... и май не чак толкоз добри... поне не ми се струват за показване.

За покривало се свързах с тези агенти:
http://autoprotect.webprogres.com/

Понеже колата стои в гараж, мисля да поръчам от брезент, не от синтетичен материал. Да диша. Някой да има опит с покривала?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016 09:09 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
B8 е късоходов амортисьор за пружини, които свалят 30+ мм. в сравнение със стандартното окачване. B6 е амортисьорът, който работи със стандартни пружини и с такива, които свалят до 30 мм.

Преди няколко години за известно време карах едно червено купе със саден М50В25 двигател (на Гришата от стария форум, което беше с Eibach пружини, точно какви не мога да кажа), но колата се държеше много добре на пътя. H&R-ите, които са на сивото ми комби (М20) са една идея по-твърди, свалят по 30 мм. отпред и отзад и са в комбинация с В8. Според мен това е оптималния вариант за улично каране (има жертви в комфорта, разбира се) и за умерени пистови разходки. Но и Eibach пружините ми харесаха много, даже от гледна точка на комфорта са по-добри.

Относно завиването, то е повече субективно усещане. Физичните закони обаче казват, че колкото по-тежка е колата, толкова по-лошо завива. По съвременните стандарти, за спортна кола се счита такава, която е до 1600 кг. Това е само най-грубо казано, защото освен теглото има още един куп други фактори, които влияят на завиването. За да не се спекулира по темата, трябва двете коли да се тестват на писта (Калояново е подходяща за целта, защото е "спъната" писта с много завои), като се подберат коли с близко съотношение на кг/к.с. и да се изключат електронните асистенти на Е90-тката. Аз залагам на Е30, поради простата причина че не само БМВ, а всички съвременни бангии вече се правят със сериозни компромиси по отношение на поведението на пътя заради комфорта и екстрите, които печелят клиенти на пазара.

Ако не си чел тази статия, ето един линк към темата:

viewtopic.php?f=2&t=687

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2016 13:30 
Offline

E30: '87 325i cab
Местоположение: Сф
Регистриран на: 30 Апр 2015 23:55
Пол: Мъж
Мнения: 11
Благодаря за включването!

В момента със шурея имаме разминаване във възгледите, а колата е един вид обща. На него текущата комбинация му е ниска, иска да я вдигаме. А аз предпочитам по-твърдо, спортно окачване. На всичките ми БМВта досега съм минавал към М-Техник окачване като минимум. В този аспект - знаете ли колко по-ниско е М-Техник окачването спрямо стандартното окачване на Е30? Дали Билстейн B8 с неговите 30+мм е донякъде еквивалент на М-Техник? Или B6 е еквивалента?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2016 15:13 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
По-скоро Б6 ще е е някакъв еквивалент на М-техника. Б8 е късоходов както се каза.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade