e30reload
http://e30reload.com/forum/

Баба Яга
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1270
Страница 5 от 6

Автор:  NaKi4 [ 24 Ное 2016 00:15 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

Благодаря колеги. Джантите са за приятел.Параметрите са 17" 8.5J ET~20 предни и 10J ET~0 задни. За основа са ползвани двукомпонентни джанти. Не искам да давам повече информация, защото някой ще се хване да прави и ще се пребие заради тях. Нашето изпълнение все още не е тествано на пътя, но на баланс машина искат по 5-10гр. без гуми на тях :thumbsup: Целта им е да се качат на show car,защото не смятаме че е разумно да се кара ежедневно с такива джанти :thumbsup:

Автор:  rupo [ 25 Ное 2016 20:41 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

FUCK YEAH :twisted: :thumbsup: 8-) :clap: :clap: Евала ! Яко !

Автор:  NaKi4 [ 05 Дек 2016 18:01 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

Движим се :!: :hihi: От петък официално сме в движение и кефа е голям :twisted:
Изображение

Автор:  NaKi4 [ 12 Дек 2016 10:15 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

На 23.11 бях написал че съм на няколко дни от подкарането, но с моя късмет едва ли....прав съм бил :hihi: Оказа се че двата клемореда които съм имал са здрави, този които купих също е здрав :hihi: Проблема е бил в механизма между патрона и клемореда :bang: Също така скъсах горната шпилка на долната помпа на съединителя :bang:
Изображение
Готовите гайки за задните пружини, скъсени и покрити с технически цинк
Изображение
Изображение
Вкарах колата в сервиза до нас, за да мога да работя на топло и да успея да я сглобя преди 07.12 защото тогава Dekra имаха посещение в Пловдив :mrgreen: Всичко вървеше нормално докато на 03.12 не отидох на стенд за преден и заден мост. Предния мост го нагласихме с лекота, camber -2.4°, toe out ~1°. Нещата не седяха така със задницата. Не можехме да направим задно ляво колело под +0.3° camber и под 1.5° toe in , като задно дясно беше горе долу в нормални стойности. Стендаджията каза че най-вероятно съм объркал нещо със гредата на задния мост и за това стойностите са такива. Започна се бясно търсене на греда като ми бяха обявени суми от 70лв и 100лв :hihi: :hihi: :hihi: Едно момче от града ми даде една за без пари и в неделя в 12 вечерта колата беше със сменена греда и пусната на земята. Резултата......
Изображение
Изображение
Не е била гредата, носача е крив :bang: носача с нова боя, лагер, тампони и т.н....а в сряда колата трябваше да бъде пред Dekra...
С много усилия успяхме да намерим един ЛЯВ носач в Пловдив, в сряда отидох да го взема и чак тогава ми казаха че гайката на полуоската е заварена :evil: :bang: :bang: Взех го все пак, отрязахме част от главината с газорезка, след това търках в шлайф и мноооого бой с чук..
Изображение
Изображение
Изображение
Взех лагер и тампони, ПАК :hihi: и в четвъртък колата беше готова за дивеене :twisted:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
За жалост нямам много снимки на телефона...В петък минах преглед и направих застраховка.Декра няма да идват към Пазарджик или Пловдив тази година за жалост..Бях казал че няма да я карам в сняг и дъжд, но се изкуших и тръгнах към планината :hihi: Имаше много лед и обърнах при първа възможност, но все пак останах доволен от малкото сух асфалт преди това

Нещата които се откриха след стотина километра каране са : единия болт на гуменото каре е по-дълъг и леко тропа по скоростите, ръчната на задно дясно колело стърже, километража не работи следователно е в авариен режим и най-вече - задните пружини са аааадски твърди 600lbs/in което е около 10.5кг , предните са 525lbs/in което е около 9кг и съм доволен от тях. На хубав и равен асфалт колата е като залепена, но при дупки и неравности е нещо страшно, жал ме е за купето. Играх си с rebound-а на амортисьорите, но не е това което искам. Също така ще се прави цяла генерация, тъй като мотора когато беше в комбито ми, му бяхме подложили шайби, за да не опира в сервото, а сега мотора е хоризонтален и цялата генерация седи завъртяна, което не ми харесва изобщо.

Някой да даде съвет за подходящ spring rate на Е30 седан с тегло около 1150кг?

Сега е момента да БЛАГОДАРЯ на всички помогнали тази кола да стане това което е :thumbsup: :clap: :clap:

To be continued.....
Изображение
Изображение

Автор:  intruder [ 12 Дек 2016 10:46 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

:clap: :clap: :clap:

Автор:  TheStorm [ 12 Дек 2016 11:36 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

Евала за ентусиазма !! :drive:

Автор:  lowrider [ 12 Яну 2017 00:50 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

Artec L ли сте ползвали за бирените капачки?

Автор:  NaKi4 [ 12 Яну 2017 20:55 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

:thumbsup:

Автор:  mindles99 [ 14 Яну 2017 15:04 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

Колега евала за колата, а относно узаконяването питай и в техно-тест едно приятелче мина със 2.8 двоен ванус от 39-ка Рупо и той го познава след това си мина и КАТ и в момента си кара легално 2.8.

Автор:  convertible [ 14 Яну 2017 15:36 ]
Заглавие:  Re: Баба Яга

Супер е машинката, Евала!

Страница 5 от 6 Time zone: Europe/Sofia
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/