На 23.11 бях написал че съм на няколко дни от подкарането, но с моя късмет едва ли....прав съм бил
Оказа се че двата клемореда които съм имал са здрави, този които купих също е здрав
Проблема е бил в механизма между патрона и клемореда
Също така скъсах горната шпилка на долната помпа на съединителя
Готовите гайки за задните пружини, скъсени и покрити с технически цинк
Вкарах колата в сервиза до нас, за да мога да работя на топло и да успея да я сглобя преди 07.12 защото тогава Dekra имаха посещение в Пловдив
Всичко вървеше нормално докато на 03.12 не отидох на стенд за преден и заден мост. Предния мост го нагласихме с лекота, camber -2.4°, toe out ~1°. Нещата не седяха така със задницата. Не можехме да направим задно ляво колело под +0.3° camber и под 1.5° toe in , като задно дясно беше горе долу в нормални стойности. Стендаджията каза че най-вероятно съм объркал нещо със гредата на задния мост и за това стойностите са такива. Започна се бясно търсене на греда като ми бяха обявени суми от 70лв и 100лв
Едно момче от града ми даде една за без пари и в неделя в 12 вечерта колата беше със сменена греда и пусната на земята. Резултата......
Не е била гредата, носача е крив
носача с нова боя, лагер, тампони и т.н....а в сряда колата трябваше да бъде пред Dekra...
С много усилия успяхме да намерим един ЛЯВ носач в Пловдив, в сряда отидох да го взема и чак тогава ми казаха че гайката на полуоската е заварена
Взех го все пак, отрязахме част от главината с газорезка, след това търках в шлайф и мноооого бой с чук..
Взех лагер и тампони, ПАК
и в четвъртък колата беше готова за дивеене
За жалост нямам много снимки на телефона...В петък минах преглед и направих застраховка.Декра няма да идват към Пазарджик или Пловдив тази година за жалост..Бях казал че няма да я карам в сняг и дъжд, но се изкуших и тръгнах към планината
Имаше много лед и обърнах при първа възможност, но все пак останах доволен от малкото сух асфалт преди това
Нещата които се откриха след стотина километра каране са : единия болт на гуменото каре е по-дълъг и леко тропа по скоростите, ръчната на задно дясно колело стърже, километража не работи следователно е в авариен режим и най-вече - задните пружини са аааадски твърди 600lbs/in което е около 10.5кг , предните са 525lbs/in което е около 9кг и съм доволен от тях. На хубав и равен асфалт колата е като залепена, но при дупки и неравности е нещо страшно, жал ме е за купето. Играх си с rebound-а на амортисьорите, но не е това което искам. Също така ще се прави цяла генерация, тъй като мотора когато беше в комбито ми, му бяхме подложили шайби, за да не опира в сервото, а сега мотора е хоризонтален и цялата генерация седи завъртяна, което не ми харесва изобщо.
Някой да даде съвет за подходящ spring rate на Е30 седан с тегло около 1150кг?
Сега е момента да БЛАГОДАРЯ на всички помогнали тази кола да стане това което е
To be continued.....
Последна промяна
NaKi4 на 12 Дек 2016 12:10, променена общо 1 път