Дата и час: 17 Юли 2018 08:51

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 6 от 8
 [ 80 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2017 14:58 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4893
Най-добре е да се нагрее апарата около обезвъздушителните пробки с горелка.
Ако няма възможност за горелка, пробките обилно се пръскат с някакъв препарат за ръждиви резби и се почукват уверено, но внимателно с чук (да се внимава да не се удря пробката под ъгъл, за да не се отчупи). Тази операция се повтаря поне три пъти преди да се опита да се развие пробката, ако се налага и повече.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2017 21:45 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 546
Не си написал предни или задни апарати. Ако са предни ще намериш лесно около 20-30 лв двата. Задните се намират по-трудно, защото често се продават с носачите. Пробки също съветвам нови - в аутокели имат налични - по 1лв и нещо е бройката. Ако решиш да се заиграеш може да ревизираш напълно апаратите, защото ще ги изчистиш от кашата, която се е насъбрала вътре в леглото на буталото. Има ремонтни комплекти, които са около 10тина лева за апарат. Препоръчвам Аутофрен включващи вътрешния о ринг, маншона на буталото, тапичка за пробката и гумичките с тапички за водачите. Водачите също може да се купят нови около 3лв бройката.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2017 00:35 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 60
Благодаря за мненията колеги.
За всичките апарати става въпрос. Не мърдат грам или не смея да ги напъна.
За болтчетата ми хареса идеята и ще ги сменя само да се развият. :censored:
А до ревизията на буталото няма да е на този етап. :?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2017 19:15 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 60
Здравейте. Ще може ли малко помощ, колеги?
Откакто смених задните накладки колата не спира...
Няма грам спирачки (още не съм обезвъздушил).
Педалът е мек, спира ниско долу.
Другото което е, че съединителят започна да отделя високо.
До колкото гледах в нета има помпа на съединителя. Дали ако обезвъздуша през апаратите и помпата, ще заработят спирачките и съединителят?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2017 20:36 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 546
Отварял ли си спир. системата, така че да е влязъл въздух?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2017 21:03 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 60
Не. Само избутах цилиндрите, за да сложа новите накладки. Пробките не мога да ги отвия и съм следил съда да не глътне течността.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017 18:56 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 60
Колата беше при Явор, за да погледне спирачките и се оказа, че им няма нищо.
Може би съм свикнал на Мерца и съм се подлъгал.
Но пък се оказа, че съм за смяна на съединител.
На този етап няма да го правя, защото данъците и на двете коли ме зовът... :cry:

П.П Купих си нови болтчета за обезвъздушаване на апаратите от Дарукар.
Днеска отивам да си напомпам гумите + резервната и какво да видя...
Широките гуми, незнайно защо, съм ги сложил отпред 225/40/16.
А тесните съм ги сложил отзад 205/40/16.
Защо е станало така и аз не знам... Хем не пия... :? :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018 21:22 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 60
Преди няколко дни смених хидравличната течност с Castrol ATF Dexron II.
Има много малка осезаема разлика във волана.
Плановете за тази година са:
1. Смяна на ангренажен комплект + водна помпа (не съм минал км, но...)
2. Смяна на съединител (+помпи)
3. Смяна на спирачната течност
4. Смяна на горивен филтър
5. Смяна на маслото на ръчната кутията
6. Смяна масло + маслен филтър (пак не съм минал км)
Мераците да големи ама ще видим дали ще остане време за всичко, защото тази година завършвам и се пише дипломна работа, а и трябва да се защитава... :dunno:

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2018 11:37 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1467
Освен съединителя(не съм го правил), другите неща са ти 1 ден работа.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018 01:06 
Offline
Аватар

E30: 318i Convertible
Местоположение: София
Регистриран на: 04 Сеп 2015 00:31
Пол: Мъж
Мнения: 60
Принципно е така. Но не винаги нещата минават по план. ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 6 от 8
 [ 80 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by Renegade