Днес настъпи деня, в който сменихме ангренажа на M40-то.
Не посмях да се заема с тази операция сам и използвах услугите на сервиз.
Взех ангренажен комплект на Continental, водна помпа на INA с метални лопатки, семеринги на Elring.
Искаше ми се водната помпа да е на HEPU, но нямаше в наличност.
И такаа... Започнахме. Всички болтове се развиха много лесно, само помпата видя малко зор докато се извади.
Семерингите грам не пускаха, но ги сменихме. Бяха станали на камък и едвам излезнаха.
Сглобихме всичко, превъртяхме на ръка, за да сме сигурни и я запалихме.
След това наляхме антифриза обратно, но не в радиатора, а в маркуча, който идва от главата/ блока.
П.С
Искам да сменя гумичките на клапаните, но ми казаха, че се сваляла главата от блока... Вярно ли е това?