Изглеждаше в добро състояние, в максимално недокоснат вид.
Тогава този цвят ми се струваше супер зле като вариант, но сега искам само този цвят за Е30(колко се променят нещата)
- 11331195242428982_2.pic.jpg (113.16 KiB) Прегледано 7932 пъти
Ето така изглеждаше на снимката на обявата. Джантите мислех, че са ATS CUP 15” но се оказаха Fondmetal 14” със задни Kormoran изтъркани до гладко и предни Fulda всесезонни. До момента когато видях колата на живо бях толкова замаян, че дори не съм погледнал какви са джантите.
Колата беже малко на север от Слънчев бряг, с един приятел се дигнахме от София с доброто старо Рено и отидохме да я гледаме. За мен нещата бяха решени вече. Трябваше да има някакъв много сериозен проблем за да се върна в София без нея. След като я прехвърлихме си изкарахем една вечер на това уникално местенце Слънчев бряг(и това е друга тема-болна тема). Според мен Студентски град, Банско и Слънчев бряг са свързани с wormhole.
Продаваше я накакъв пич, който беше в Англия и беше оставил сестра му пълномощник, за тест се качи мъжът и. Спомням си първият момент когато я подкарах. Абсолютно блаженство! Миризмата... аххх, жена ми я описва като смрад, но за мен това е просто прекрасен аромат на бензин, масло, мръсотия и бързина. От въздухувода в краката леко плюеше вода, но кво ти пука, едва ли е сериозно. Малка дупка на тапицерията на шибедаха, малка дупка от цигара на седалката и по мокета, малка дупка на стъклото. Купуваме! В кошницата.
На следващата сутрин тръгваме към София и аз съм с твърдото убеждение, че вече съм разумен, голям, колата ще е с мен дълго време и няма нужда да я изнасилвам, а първо трябва да стигнеме до дома... в момента в който се качих на магистралата 230. Не исках да го правя. Колата си го искаше. И гърнето е било леко спукано, но леко и давам газ, а тя леко си върви и така. Всичко беше добре до София, след караулката, десен по детелината за да се кача на околовръвтното, 3та, ГАААААЗ и горе вече колата работеше като дизелов камион. Стана ми тъпо, Ама това е било защото съм тъп. Както може да се досетите веригата леко се е разтегнала. Пораженията не бяха много и и без това трябваше да се направи ревизия. Колата беше на 179 000 km. Това е точно като пристигнах пред нас, леко съм щастлив.
- 2012-09-20 19.34.48res.jpg (261.24 KiB) Прегледано 7932 пъти
Следващото нещо което трябваше задължително да имам беше шпер. Тогава не знаех числа и какво точно трябва да гледам, но въпреки това случих на читав шпер туре188 4.45, а оригинално колата беше с туре168 4.10 отворен. Според мен, колата не е добре с толкова късо число, на скоро си купих чисто нов(втора ръка) 4.10/40% туре188 предстои да го сложа и мога да споделя впечатления.
Още първата зима леко подострих предницата в една мантинела и още не мога да си го простя, това е история която няма да ви разказвам и без снимка. Възползвах се да оправя обезцветяването по броните и леките забележки по боята. Сложих и 15“ Стил 5 за Е30. Така се запознах и с бай Явор скрапера под ореха.
От него пак си купих салон Recaro, и окачване Bilstein. Той ми сложи и рейка от E36, че на един завой от много въртене си изкъртих ръчката за чистачките.
От тогава колата по окачването остана да се сменят само преди и задни опорни тампони на аморт. И задни биалетки и тампони на задна стаб. щанга.
Друго нещо за което ме е яд малко е, че като оправях гърнетата не си запазих катализатора. Сега колата е с 2 китайски гърнета празни и права тръба от 4-2-1 назад 1 резонатор 1 крайно гърне. Шумничка е и ме дразни, че има един звънлив звук към 3-3500rpm. Предстой в светлто бъдеще да се направи една хуваба генерация.
Друго не е пипано по сериозно.
След това се роди тази баДка и нещата малко се промениха, намаляха и времето и парите, които както сте запознати са основен ресурс за лачена трийска. Да ми е жив и здрав човека.
- IMG_2027res.jpg (304.56 KiB) Прегледано 7932 пъти
Още като купих колата започнах да изривам гаража за да мога да я прибирам. Също си купувам по малко и инструменти за да мога поне по-елементарни неща да правя.
По колата съм сменял вече толкова много неща, че със сигурност ще пропусна нещо ако започна да изброявам. Като цяло гледам да не се впускам в голяма разправия, колата да може да се кара, а не да стои разглобена и да е в добро състояние, да работи добре, да не хлопа, да се кара добре. Не мисля да сменям двигателя, нито да му слагам сешоар Обичам високите обороти, а не да киха и съска.
Започвам да се отнасям малко с писането и мисля за сега да спирам. Ще допълвам темата. Завършвам с една снимка след брутален офроуд с цялото семейство.
- IMG_4368res.jpg (391.27 KiB) Прегледано 7932 пъти
- IMG_4370res.jpg (204.06 KiB) Прегледано 7932 пъти
Поздрави на всички.