e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
Briliant rot 318iS http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1403 |
Страница 3 от 4 |
Автор: | TheStorm [ 29 Мар 2017 00:39 ] |
Заглавие: | Re: Briliant rot 318iS |
Йеска тиха НЯМА. Да си знаеш какво да очакваш от генерацията |
Автор: | intruder [ 29 Мар 2017 08:32 ] |
Заглавие: | Re: Briliant rot 318iS |
boskomancera написа: Както вика един приятел трийскаджия "последни 2000лева и е готова" ъхъ |
Автор: | boskomancera [ 29 Мар 2017 20:26 ] |
Заглавие: | Re: Briliant rot 318iS |
Много дрънчи, се едно кофа за боклук ми е гърнето. По-плътен звук да има. Некви модификации ми се въртят в главата Кажете за седалката какво мислите? И там ще трябва първо да разглобя хубаво да се види. |
Автор: | convertible [ 30 Мар 2017 02:37 ] |
Заглавие: | Re: Briliant rot 318iS |
от 4етри цилиндъра звук... като от Gsi, друго едва ли по-добре си я направи тиха и слушай всмукател/филтър 2кE ? на сезон ? |
Автор: | intruder [ 30 Мар 2017 08:40 ] |
Заглавие: | Re: Briliant rot 318iS |
За тесто съм чувал, че брашно се слагало колкото поеме ... Просто някаква аналогия ми изникна като ви гледам, че се опитвате рамки да слагате boskomancera написа: Кажете за седалката какво мислите? Май е нормално да не е центрирана спрямо волана. И при мен е така. |
Автор: | dafy [ 30 Мар 2017 21:50 ] |
Заглавие: | Re: Briliant rot 318iS |
за седалката и на Е36 е така, не само на Е30... не го мисли ... за генерацията на ИС-а правих доста опити, и последно карам с генерация от М20 от колектора 2 тръби, х за сондата, пак 2 тръби, средно гърне от е34 520 м20 - 2 входа 2 изхода, крайно от м20б25 - е30 ... та звукът стана по поносим и приятен... и колата тръгна... |
Автор: | boskomancera [ 09 Окт 2019 22:14 ] |
Заглавие: | Re: Briliant rot 318iS |
Как живна форума така, така! Останах изненадан, че взех награда тази година. Доволен съм от сбирката много, от карането също. Успях да си подобря времето-1:16.614. Коментирахме с един приятел, че това вероятно се дължи и на това, че след старт-финалната права на първия ляв завой конуса беше една идея по в ляво и позволяваше да се мине като(пфууу не ми идва думата) бордюра ти е между гумите. Промените от миналата година са двете седалки и нови свещи. Взех си оригинал BMW 12120037607 с четири електрода. Преди бях с Bosch с един, номера трябва да проверя на изуст не знам. Всички течности са си от миналата година, но за следващата ще ги сменя с по рейсингови, защото човека ми (5 г.) каза, че следващата година трябва да стана първи. Амбицира ме. Така става обаче, че цяла година едвам я изкарвам колата за 1500-2000km и като дойде време за събор, едно бързане да правя по нея разни неща и накрая... само я измивам . Тази година исках да сложа друг диф, сега съм с 4.27 /188 ще слагам 4.10 /168. Благодаря на Дидо за диференциала. Купих си подсилен капак за шпер касетата http://bimmertune.com/en/differential/lsd-parts/lsd-cap-168, сменям само лагерите, уплътненията и о-ринговете към полуоските. Като ги извадих тези лагери видях че са Timken, значи дифа вече е ребилдван, другите няма да ги пипам. Няма да променям рампите или да добавям фрикциони. Нормален освежен диференциал с подсилен капак. Причините да мина на 168 може да ги опиша в друг пост ако на някой му е интересно. Има неща по колата които ме дразнят, например таблото. Не свети винаги подсветката на дясната част(оборотомер и температура). Радиото трябва да намеря код, защото един "майстор" го базика и от 4 години си карам на песента на М42. Ключ искам да си взема оригинал защото нямам централно и нямам резервен ключ, а този малко ме съмнява в колко добро здраве е. Задната седалка не ми се връзва като цвят с останалата част от интериора. Не ми харесва звука като Опел(no offence) от ауспуха за 2х60 лева китайчета. Мога да добавям към този досаден лист, но мисля, че по интересно е какво мисля да направя за да мина под 1:15 на писта Дракон. Джанти специално за писта, по-леки от сегашните. Ще гледам за 15" Гуми 205/50/15 Nankang NS-2R Разпънки Преместване на акумулатора? Спирачки Мисля отпред да мина на 280mm от Corrado, апарати от Е46 на 54mm бутало и спирачна помпа... ще видя от какво, +/- 24mm, Накладки EBC Green или Yellow се чудя. По-яка спирачна течност Ate 200 май беше. Спирачни маркучи с оплетка Олекотяване Преден капак Заден капак Калници Врати Зависи от бюджета Сега,тука вече минаваме в мечтите малко, ама ако може и едни валове Schrick... и една настройка на компютъра... мисля, че добре балансирана is-ка ще стане. Живот и здраве... 7 години сме заедно. Ще стане работата. |
Автор: | lowrider [ 09 Окт 2019 22:42 ] |
Заглавие: | Re: Briliant rot 318iS |
За да минеш под 1.15, просто мини на 17ки семи сликове и адекватни спирачки както си запланувал. Кажи защо минаваш на малко прасе. И аз имам един въпрос, с други е30ки ис-ки засича ли се на дългата права и ако да как ти беше ускорението спрямо тях? |
Страница 3 от 4 | Time zone: Europe/Sofia |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |