Switch to full style
Покажете си Е30-ките и споделете най-хубавите си моменти с тях.
Добави отговор

Re: Briliant rot 318iS

29 Мар 2017 00:39

Йеска тиха НЯМА. Да си знаеш какво да очакваш от генерацията :thumbsup:

Re: Briliant rot 318iS

29 Мар 2017 08:32

boskomancera написа:Както вика един приятел трийскаджия "последни 2000лева и е готова" :D

ъхъ :lol:

Re: Briliant rot 318iS

29 Мар 2017 20:26

Много дрънчи, се едно кофа за боклук ми е гърнето. По-плътен звук да има. Некви модификации ми се въртят в главата :D
Кажете за седалката какво мислите? И там ще трябва първо да разглобя хубаво да се види.

Re: Briliant rot 318iS

30 Мар 2017 02:37

от 4етри цилиндъра звук... :help: като от Gsi, друго едва ли
по-добре си я направи тиха и слушай всмукател/филтър
2кE ? :hihi: :hihi:
на сезон ? :hihi: :hihi:

Re: Briliant rot 318iS

30 Мар 2017 08:40

За тесто съм чувал, че брашно се слагало колкото поеме ...
Просто някаква аналогия ми изникна като ви гледам, че се опитвате рамки да слагате :hihi:

boskomancera написа:Кажете за седалката какво мислите?

Май е нормално да не е центрирана спрямо волана. И при мен е така.

Re: Briliant rot 318iS

30 Мар 2017 21:50

за седалката и на Е36 е така, не само на Е30... не го мисли ...
за генерацията на ИС-а правих доста опити, и последно карам с генерация от М20
от колектора 2 тръби, х за сондата, пак 2 тръби, средно гърне от е34 520 м20 - 2 входа 2 изхода, крайно от м20б25 - е30 ... та звукът стана по поносим и приятен... и колата тръгна...

Re: Briliant rot 318iS

08 Юли 2018 22:23

Малко да изтупам темата от прахта.
След едно изкарване зимата сезон 2017 пораженията бяха сериозни. Поздрави на Фандъкова и Столична община, химията е квалитетна, мрънкачите с летни гуми като падне 2 сантиметра сняг могат да спят спокойно.
Колата април месец беше приета от ceco_mihailov, специално искам да изразя благодарности към него, не само е добър в това което прави, но и е един добър човек!
Ще съм по-скромен със снимките и главно ще кача снимки "преди", ако той има желание нека качи нещо повече, въпреки че като знам опашката от Е30ски(а и не само) пред тях, едва ли му е до писане по форуми и качване на снимки. В старите ми постове сниките са поизчезнали, затова ги почиствам, единствено ще кача пак снимката на дюзите, защото може да е полезна за някого.
Изображение Изображение Изображение Изображение
Предната шоф. седалка е разглобена, там е плачевно, има да се позавари на 2-3 места, и големия проблем е че цялата седалка се мърда от основата от това място>>>
Изображение
ако някой има идея как да се обере луфта там има една бира от мен.
Има един(поне един) звук който в момента се издирва от къде е...от кардана ли, от дифа ли, от лагер? :bang: ще видим.
Още ъпдейт по темата очаквайте скоро, защото съм се захванал сега с колата да се постегне малко.
За сега толкова

Re: Briliant rot 318iS

09 Окт 2019 18:09

boskomancera написа:Малко да изтупам темата от прахта.
След едно изкарване зимата сезон 2017 пораженията бяха сериозни. Поздрави на Фандъкова и Столична община, химията е квалитетна, мрънкачите с летни гуми като падне 2 сантиметра сняг могат да спят спокойно.
Колата април месец беше приета от ceco_mihailov, специално искам да изразя благодарности към него, не само е добър в това което прави, но и е един добър човек!
Ще съм по-скромен със снимките и главно ще кача снимки "преди", ако той има желание нека качи нещо повече, въпреки че като знам опашката от Е30ски(а и не само) пред тях, едва ли му е до писане по форуми и качване на снимки. В старите ми постове сниките са поизчезнали, затова ги почиствам, единствено ще кача пак снимката на дюзите, защото може да е полезна за някого.
Изображение Изображение Изображение Изображение
Предната шоф. седалка е разглобена, там е плачевно, има да се позавари на 2-3 места, и големия проблем е че цялата седалка се мърда от основата от това място>>>
Изображение
ако някой има идея как да се обере луфта там има една бира от мен.
Има един(поне един) звук който в момента се издирва от къде е...от кардана ли, от дифа ли, от лагер? :bang: ще видим.
Още ъпдейт по темата очаквайте скоро, защото съм се захванал сега с колата да се постегне малко.
За сега толкова


Давай ъпдейтите де :D

Re: Briliant rot 318iS

09 Окт 2019 22:14

Как живна форума :D така, така!
Останах изненадан, че взех награда тази година. Доволен съм от сбирката много, от карането също. Успях да си подобря времето-1:16.614. Коментирахме с един приятел, че това вероятно се дължи и на това, че след старт-финалната права на първия ляв завой конуса беше една идея по в ляво и позволяваше да се мине като(пфууу не ми идва думата) бордюра ти е между гумите.

Промените от миналата година са двете седалки и нови свещи. Взех си оригинал BMW 12120037607 с четири електрода. Преди бях с Bosch с един, номера трябва да проверя на изуст не знам. Всички течности са си от миналата година, но за следващата ще ги сменя :hihi: с по рейсингови, защото човека ми (5 г.) каза, че следващата година трябва да стана първи. Амбицира ме.

Така става обаче, че цяла година едвам я изкарвам колата за 1500-2000km и като дойде време за събор, едно бързане да правя по нея разни неща и накрая... само я измивам :| .

Тази година исках да сложа друг диф, сега съм с 4.27 /188 ще слагам 4.10 /168. Благодаря на Дидо за диференциала. Купих си подсилен капак за шпер касетата http://bimmertune.com/en/differential/lsd-parts/lsd-cap-168, сменям само лагерите, уплътненията и о-ринговете към полуоските. Като ги извадих тези лагери видях че са Timken, значи дифа вече е ребилдван, другите няма да ги пипам. Няма да променям рампите или да добавям фрикциони. Нормален освежен диференциал с подсилен капак. Причините да мина на 168 може да ги опиша в друг пост ако на някой му е интересно.

Има неща по колата които ме дразнят, например таблото. Не свети винаги подсветката на дясната част(оборотомер и температура).
Радиото трябва да намеря код, защото един "майстор" го базика и от 4 години си карам на песента на М42.
Ключ искам да си взема оригинал защото нямам централно и нямам резервен ключ, а този малко ме съмнява в колко добро здраве е.
Задната седалка не ми се връзва като цвят с останалата част от интериора.
Не ми харесва звука като Опел(no offence) от ауспуха за 2х60 лева китайчета.

Мога да добавям към този досаден лист, но мисля, че по интересно е какво мисля да направя за да мина под 1:15 на писта Дракон.

Джанти специално за писта, по-леки от сегашните. Ще гледам за 15"
Гуми 205/50/15 Nankang NS-2R
Разпънки
Преместване на акумулатора?

Спирачки
Мисля отпред да мина на 280mm от Corrado, апарати от Е46 на 54mm бутало и спирачна помпа... ще видя от какво, +/- 24mm,
Накладки EBC Green или Yellow се чудя.
По-яка спирачна течност Ate 200 май беше.
Спирачни маркучи с оплетка

Олекотяване
Преден капак
Заден капак
Калници
Врати
Зависи от бюджета :)

Сега,тука вече минаваме в мечтите малко, ама ако може и едни валове Schrick... и една настройка на компютъра... мисля, че добре балансирана is-ка ще стане.

Живот и здраве... 7 години сме заедно. Ще стане работата.

Re: Briliant rot 318iS

09 Окт 2019 22:42

За да минеш под 1.15, просто мини на 17ки семи сликове и адекватни спирачки както си запланувал.
Кажи защо минаваш на малко прасе.
И аз имам един въпрос, с други е30ки ис-ки засича ли се на дългата права и ако да как ти беше ускорението спрямо тях?
Добави отговор