13 Окт 2019 20:28
14 Окт 2019 10:13
14 Окт 2019 16:26
boskomancera написа:Отзад напред;
С една червена четиривратка СА6640ТТ се засякохме точно последния завой преди правата му бях на гъзъ, минах му в ляво и си го задминах. Не знам човека дали даваше цялата газ, по-предпазливо ли караше, имаше ли човек при него, не помня при мен ли имаше човек, че и аз возех по едно време, но го задминах на 3та-4та. Той беше с М42 от Е36.
С ОВ7976АТ се засякохме за малко. Имах усещането, че малко повече върви от мен. Жалко, щеше да е интересно един драг да направим или поне старт от 30-40km/h.
Минавам на 168 предимно за проба. До сега съм карал само с 188 от както имам колата, само за съвсем малко в самото начало карах с 4.10/168 отворен.
С един приятел обсъждахме темата и стана въпрос за една листовка на Metric Mechanic'shttps://metricmechanic.com/wp-content/uploads/2015/10/Differentials.pdf за диференциалите където пише за drive train loss. При положение, че от BMW 4 цилиндровите коли са излизали само с 168, сигурно са имали нещо предвид. Както казва един друг приятел "Вурст е добър!" Демек, ората са го измисли'ли.
Не очквам с 3-5% gain колата да литне, но се убеждавам с времето, че за IS-ката, малките неща си дават отражение. Трабва да се пробва, пък и имам шпер касетата.
Спирачките ще станат адекватни, гуми задължително, но защо 17''?
Бях на ръба тази сбирка да си взема едни 185/60R14 Nankang NS-2R и да ги сложа на едни бирени капачки, но се отказах защото много ниска щеше да стане, доста по-малък размер е това.
14 Окт 2019 19:08
lowrider написа: мен пък ми бягаше червеният седан
fair enough.lowrider написа:тъй като не мога, за мен оптималният размер при коли малко над тон и коне до 150 е 245/40/17.
15 Окт 2019 06:53
05 Ное 2019 18:43
05 Ное 2019 21:14
06 Ное 2019 23:47