Ей , жива ли е тази кола?
...Марто има какво да качи като снимков материал, но първо да ъплоудна финалните ми дейности. Почвам - има десетина снимки
Десен подкалник - довършителни дейности:
Поради подгъване на веждите, за да могат да се събират грозни 17ки, се наложи да сменям веждите... ето как си помогнах с донорски вежди:
На горната снимка е дясното парче от донор, както и изрезка от ремонтирания автомобил.
Разделих външната вежда от вътрешната, така можех да направя далеч по-комфортно заварката, от външната страна.
За детайла около отвора за зареждане - нямаше как да режа целия калник, добре облечен и на мястото на гумата, мисля се справих добре, нямам спомен за тежки изгаряния
.
На тази снимка се вижда, че специално за колата на Марто, не съм заварявал с презастъпване
.
Експериментирах със заварка на вежда в равнината на самата арка... резултата бе повече от добър, нямаше топлинни деформации по калника.
От дясно, също искаше малко ремонтче:
Някой питаше как определям къде да е планката.
И лявата вежда:
Някакви дреболии по левия праг:
Позволих си лека волност, да подсиля ръба при вдигане с крик, така че да не се подгъва, дори от масовите малки крикове тип крокодил.
Следват малко снимки от шофьорския под:
Поради невъзможност да взема мерки от изрязаното парче, си взех така мястото на отвора за най-долния крепеж на пластмасовия подкалник.
Някой има ли проблем с предните калници?
Из между досадните прагове и дъна, разнообразих с това място, вероятно познато на мнозина.
Десен праг и предно пасажерско дъно... и тук дребни ремонтчета:
Поправих и недоразумението на десния заден калник:
Предния десен калник също претърпя интервенции:
Една паметна снимка, колата беше преседяла цялата зима в гаража, а снимката е от ранна пролет
Та дойде и реда на покритията:
И колата напусна обекта зад оградата, след ... абе доста време
А за мен най-радостно е, когато видя правена от мен кола... довършена и в движение, но за следващите довършителни етапи, Мартин ще си разказва
.