Дата и час: 22 Ное 2017 10:58

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: 318 '87
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2017 22:56 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 67
Каква я мислех , а тя каква стана :hihi:

Към 23:00 в сряда Иван (lowrider) ми писал ЛС във фейсбука , пратил ми скрийншот на една обява с измамно добре изглеждаща кола , на не толкова приятните за мен пари от 2800лв... Намерих обявата , разгледах снимките и му пиша на Иван , че нещо много се замислям (дали ми трябва) , което не е добър съветник. Обаче подсъзнанието си действа , след като написах това , поисках телефона на собственика на колата от пусналия обявата - получих го. Легнах и си заспах , сънувах някакви кошмари (ехо от тъмния ми 4г. период :hihi: ) , но нищо свързано с Е30. Събудих се добре , без напрежение - изглежда имунната ми система се задейства бързо , колкото и турбото на москвича ми. Контролните ми органи не разбираха какво искам да се случи :D . Обаждам се на собственика в 9:30 сутринта... вече имал две обаждания за колата. Някога през деня , Хари , собственика , ми каза , че като ме чул - бил усетил някак си , че аз съм човека :hihi: . Уговорихме се същия ден (четвъртък) да дойда и да я видя и ако е - да е .
Коментираме паралелно с един приятел , с който се транспортирах до Сливен , от където е колата... според него парите били много и ми праща някакви обяви на коли , продаващи се от месеци (сменени мотори , уморени купета и т.н.). Обаче аз не - пътуваме днес за Сливен! И благодарение на този мой приятел (Калоян Белчев , москвичист , мечтае за Е30 , но не му се дават пари :hihi: ) пристигнахме в Сливен , някъде около 14:50 . Тамън на време за нотариуси...мислех си аз. Намерихме се със собственика , колата... ами тя си изглеждаше още по-добре от това на няколкото снимки! Правих се , че я оглеждам , но аз вече знаех - моя е ! Седнах на шофьорската седалка , нищо че облегалката от към тунела малко се е килната назад , изпитах онова чувство на задоволство , сравнимо с първото ми каране на турбомосквича ми. Стараех се да не показвам емоция , но точно в този момент си се ухилил нескрито :D . И след няма и 30мин , подписах договора за покупко-продажба на първия ми автомобил (на мое име) , тук да си призная вече започнах да не разбирам какво се случва , изглежда и имунната ми система не разбираше , защото и тя не знаеше какво да направи (който ми следи мненията из чуждите теми , знае , че от 2-3 месеца се съпротивлявам на желанието ми да имам Е30) . Уверих собственика , че ще се грижа добре за колата му и след малко вече карах самостоятелно моята Е30ка , по дългия път към дома!

И понеже започвам с техническия анализ на късмета ми , ще се наложи да излезна от лиричния стайлинг - все пак ще пиша за БМВ Е30 - необходимо е уважение!
Автомобила е двоен стоп - 1987г. , с М10Б18 - карбуратор.
Изображение
Изображение
Изображение
Карбуратора е бил заменен с такъв от някакво ауди - все тая , наумил съм си L-jetronic (някой ако има излишен комплект , приемам оферти :D ) . Вижда се , че колата има и АГУ , което по никакъв начин не ми причинява стомашни конвулсии, все пак колата я зимам с идеята да се придвижвам от т.А до т.Б , разбира се - с финес :D . Проблем е зареждачката , на снимките ще я видите , приличащо на щепсел с предпазен капак , на десния калник :lol: . По табло е на 288 ххх км. Има сменяван съединител някога. Да вметна , че Хари е собственик на автомобила от далечната 2000г. , талона на автомобила е от хартиените. След като потеглих с автомобила , това което ми направи добре впечатление М10ката , е че много приятен момент сипва преди 2000об/мин (до този момент не бях карал м10) , което не е характерно за късоходов двигател. С превключване през всички предавки , с лекота си се мятках на 80 , докато излизахме от Сливен. След това на подходящите за целта места , ускорявах на 5та до 120км/ч , останах доволен. Не е като москвича , но пък е по-добре от еспейса :hihi: . След това на магистралата , карахме с моя приятел (фиат браво) 130-140км/ч , скорост , с която се чувствах комфортно - нямаше неприятни шумове , вибрации ... във фиата не беше точно така (за 450лв е повече от добра кола):D . Само на едно място се заядох с един ван до 160км/ч , което може да се каже , че му е таван , така де , за мен е важна скоростта , която се развива за 2км , а не за 20 :D . Но пък "новия" карбуратор , може да рестриктира двигателя , а и АГУто може да не е в оптималните си настройки , пък и способности. Но , за това каране , съдейки по нивомера на бутилката , разхода да е бил 10-11/100 ... и по този показател пада еспейса... москвича е спорно :hihi: .

Окачването на автомобила е със заводски характеристики , както се вижда от снимката , колата не е и никак ниска:
Изображение
Изображение
На 2-3 места се опитах да я лъзна... само опитах , не посмях да я лъзна :hihi: . Но пък е стабилна за мекото си окачване , явно тук е съвършенството на модела - мека возия с възможности за по-високи скорости . Няма да си крива душата - искам по-нисичко и по-твърдичко , ще е по-предсказуемо за мен , пък и ще ми напомня за москвича . Някой , ако се сеща за някакъв бюджетен вариант - да казва , ако ли не ще се охарча малко повече , за окачване , като на Стефчо - това вече ме кефи на макс :D . Има някакво похлопване отзад , но може да го изтрая до поставянето на полиуретан .

Кормилната уредба... ами механична рейка , въртиш трудно и все няма край . Пак приемам съвети за бюджетни варианти , че имам усещането за трудно откриване на помпа и стойка на хидр. помпа на М10ката , ако въобще има такова животно .

Спирачната система спира добре - равномерно по 4те колела , но има биене на предните дискчета - точно така , мирише на спирачен ъпгрейд :hihi: .

В купето , смятам , че е достатъчно прилично , седалката я споменах , ето и 2 снимки:
Изображение
Изображение
Ако не успея да ремонтирам седалката , може да се замисля за някакви други , но в никакъв случай заводско рекаро на стойността на единия ми бъбрек :hihi: .

Купето е свежо , пребоядисвано е наскоро , като са поправяни частично задните вежди , времето ще покаже колко добре е направена под боята. Иначе на класическите места - много добре , чак невероятно , за кола която си е карана в градски условия ежедневно. Има вдлъбване на лявата врата и след нея от колче . Също така са се оляли със шагрена по предната престилка- има и по повърхността над бронята. Ето и няколко цялостни снимки:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Някой може да каже с две думи каква е тази пластмаса под задната броня и има ли си аналог и в предната част на автомобила :) .

И така , вече съм горд собственик на точно тази 30ка - исках кола с много малко намеси , с М10 двигател , че даже и 2 врати , а това че е и предифейслифтова , я прави още по-ценна и желана! Благодаря на Иван , че ми прати тази обява , най-вероятно ми преобърна живота с това си действие :hihi: , надявам се към по-добро :D . Въпроса е , приематели ме за пълноправен "член" на сектата , или трябва още да се доказвам ? :D

П.П. Докато карахме по магистралата с моя приятел... от въздушната му струя хвръкна едно камъче , с което си имам едно малко слънчице на челното стъкло , дано мине КАТ , ако не - ще се наложи да си търся. От всички видове Е30 ли стават (кабриото и М3ката не ги броиме :D ) ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2017 23:07 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4585
Ай, честито! :thumbsup:
Пълноправен член си отдавна на това общество, а сега вече си и горд собственик на най-великия модел на БМВ!
Да се слушате много с хубавицата и само прекрасни моменти с нея! :thumbsup:

П.С. Мисля, че целия форум ти се е наточил да черпиш! :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2017 23:19 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1167
Добре дошъл :thumbsup: :chug:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2017 23:20 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2072
Честито! Колата изглежда много добре!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2017 23:32 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 447
Ей накара ме да си извадя лаптопа, та да чeститя по-официално :hihi:
Е ко стана сега, прекара ли се най-накрая, виж как лесно ги подхлъзвам хората :hihi:
Честита колица, много да те слуша ти пожелавам, хубаво е от рано да и покажеш кой е шефът :hihi:
Богдан може да се включи тук като вещ по м10ките, по спомен главите на л-жетроника и карбуратора бяха различни.
Задната ти престилка е 3-компонентен Цендер (Zender), предният и аналог е изключително грозен за мен. Лично аз бих погледнал как е металът и под задната и ако всичко е наред, бих разкарал и нея :oops:
По ВИН колата ти излиза със зелени стъкла, така че да, става от всяка е30ка, но си търси зеленко :)

п.п.иначе колата ми я показа ДанчоТурбото, знам че ти беше над бюджета, ама пък изглеждаше обещаващо :thumbsup:

п.п.п. ето и преден Цендер с двата вида прагове:

Изображение

Изображение

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2017 23:50 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 169
Много добре изглежда Цецо! Направо си ударил джакпота мене ако питаш. Цената си е подарък за двоен стоп купе в такъв вид в днешно време. По-важното е, че е наистина каквото търсиш - М10, две врати, липсва шибидаха. Плаче си да я направиш бегачка. Много се кефя, че си я взел :drive:

Преди да започнеш с окачването е най-добре да си отговориш на един основен въпрос - 4 или 5 болта. Има много изписано тук. Ще помагаме кой с каквото може, но според мен си я покарай в този вид първо за да добиеш впечатления какво искаш да се случи. Усещам, че ще има М10 турбооо :twisted:

Да ти е честита и да ти носи само радости!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 00:00 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 447
steffgang написа:
...


Ти кажи с колко педи може да се измести м10ката по-навътре към салона :hihi:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 00:18 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4585
Зависи от салона, може и с две педи. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 00:42 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 67
Определено ще я покарам така , както е , пък догодина ще мисля , с кое от всичките неща , които ми липсват , да се захващам. Но мисля , че зимата няма да има "дранье" , за да не бъда линчуван... пък и москвича си се справя доста добре :D .

Вярно има нещо съмнително в тоя Зендер... А и ще е достатъчно сложно за намиране.

М10+турбо означават да правя двойни неща , щото обезателно ще има стендалон компутер , ама па и москвича го глася да става яката работа и ще загуба интерес , като направя някое от двете. Така че ще гоня едни 70коня от литър и тъй. Колко му е след бензиновпръскващата система , да се снабдя и с един разпределителен вал , стига да не надвишава 1000лв :hihi: .

Обаче Стефчо , имам мерак да ти хвърлям ръкавицата за догодина в клас 4-цилиндрови на Дракона , да се възползвам от ситуацията , че не ти е до S42 мотор в близко бъдеще :hihi: .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 09:43 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1439
Честито и тук!
Щом си седнал и си се усмихнал, си усетил Е30 магията. Смея да твърда, че повечето от тук, когато са сядали по първите си коли са изпитвали същото място, а някой го изпитват всеки път когато се качват. Успех с проекта !

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by Renegade