Дата и час: 18 Ное 2017 23:34

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 10:29 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4566
ceco_mihailov написа:
...Така че ще гоня едни 70коня от литър и тъй. Колко му е след бензиновпръскващата система , да се снабдя и с един разпределителен вал , стига да не надвишава 1000лв :hihi: .

Обаче Стефчо , имам мерак да ти хвърлям ръкавицата за догодина в клас 4-цилиндрови на Дракона , да се възползвам от ситуацията , че не ти е до S42 мотор в близко бъдеще :hihi: .

Прикачени файлове:
schrick m10.jpg
schrick m10.jpg [ 419.87 KiB | Прегледано 133 пъти ]

:D

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 16:52 
Offline

Регистриран на: 06 Дек 2013 16:32
Мнения: 9
Честито и от мен! Купенцето изглежда доста свежо!
По темата с м10-та... Потърси си цял двигател с инжекция, защото ще ти трябва главата с колектора и всичко по тях, и бутала. Задължително е да се види в какво състояние, защото лесно се прегряват с куцото им охлаждане, и дали има липси. Имай предвид, че ще ти трябва естествено инсталация с комп, бензинова помпа и някои тръбички. Ако не се лъжа и купето трябва да се реже за инсталацията, но не съм 100% сигурен. На мен ми остана читава филтърна кутия (метални са и ръждясват :hihi: )
Според мен обаче всякакво наливане в атмосферно налягане е от пусто в празно :hihi:
Успех с проекта и много безаварийни :drive:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 17:14 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4566
С два хоризонтални Вебера DCOE 45, увеличаване на обема на 2л. и Шрикче 284 ще се успи това М10. :smokin: Само едни буталца трябва да се подберат, за да паснат на Шрикчето.

И махни "пръднята". Ако беше М40 да я оставиш, но М10 заслужава по-добра "пенсия". :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 22:09 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 67
Бат'Камене , как да махна АГУто , това няма да е кола само за удоволствие ами и за придвижване , нека барем пестя от гориво :hihi: ... аз съм от сиромашки род :hihi:

А пък хоризонтални карбуратори... това е несериозно в XXI век . Искам дълъг всмукател и дълъг изпускател , че да върви прилично около 4000 . Но всъщност на този етап въобще не разсъждам върху това...

Джони ми остави едно Волво , "200коня на предно" , кораб... върви петака му с турбо , после пък се качих за 10км на 30ката , ми не върви така , обаче не ми беше никакъв проблем. Така че... няма да скачам в небесата определено и ще е стъпка по стъпка евентуалния перформанс. Много по-вероятно е , перформанса по БМВто да бъде пренебрегнат в полза на москвича.

Нещо не ме кефат готовите решения включващи купуване на едва ли не друга кола донор. Започват да ми се въртят разни мисли в главата , с ключова дума - "междуцилиндрово разстояние" , покрай москвича имам известна автомобилна статистика :hihi: . Но разбира се до започване на каквито и да е действия , има поне половин година.

П.П. Но все пак идеята за М10 турбо не е напълно изкоренена... Квото такова , важното е , че си имам кола , която всички около мен харесват , което недвусмислено крещи , че направих добър избор :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 22:29 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4566
Цецко, пробвай атмосферен тунинг на М10-ката, за цвят, така да се каже. Ще ти хареса. Това е мотор, който аз лично много харесвам, а и не само аз. Куче е.
Днес всеки прави турбо кола. Ама то това е лесно.
Трудното е да ти е гадно и обратното. :hihi:
Да се слушате с любовницата, това е най-важното! Пък каквото решиш! :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 23:04 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 240
Или както се казва м10б20 му е майката ама тя скъпа завалията. :hihi:
Ще ме ядосате да махна камиончето и да се върна в правата вяра. :mrgreen:
Аз лично ако ще го мисля да го карам като кола из пътищата бих мислил за турбо и газ.
Атмосферният вариант за правене и каране е скъп и сигурно изисква изкореняване на газта след вкарване на Х лева за тунинг.
Щото сърце няма да ти дава да я караш с газова след Н хиляди вкарани в мотора.
От друга страна имам спомени от ТОМ навремето как активно си караше турбо Йеската безпроблемно на газ с години.
Ма то си е до човек и кола.
Поздрави и успех с машината.

_________________
....Хем е сън,хем дажавю...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 23:11 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4566
Тавариш, а аз бих пробвал М10 какво може в атмосферен вариант. Нещо ме блазни това куче. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2017 23:23 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 240
Подкрепям те напълно,но от практична гледна точка както и ти си писал в не една тема ваденето на коне от атмосферен мотор е скъпа и неблагодарна работа.Тая същата работа е чудна в аспект кеф на душата,но трагична от финансова гледна точка.
А човека гледам е практичен та затова споделям това си виждане.
Иначе аз съм на принципа колко толко та не случайно си купих 6 литра кошница за фън,но практичността там липсва как и да я гласиш. :hihi:
Спирам да спамя и ще чакам развитие.
Поздрави! :chug:

_________________
....Хем е сън,хем дажавю...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017 11:03 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 111
Ейй 2 дена не влезна във форума, то стане цяла революция...
Колега, честито, колата е супер. И аз подкрепям атмосферен проект.
То беше ясно, като гледам как писа в другите теми, че има силно привличане между теб и Е30. Ясно е че и ти си Е30каджия по душа!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017 16:33 
Offline
Аватар

E30: 325Е
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 12 Яну 2013 00:09
Пол: Мъж
Мнения: 389
Честито и безаварийно, попаднала е в правилният човек ! Колата е знам, доста слънчева, човека ми е сънародник и беше приятел с дядо ми ( бог да го прости ). До колкото знам си имат сервиз и работят с негов приятел. Баща ми и беше хвърлил око преди години, но тогава не се продаваше. :)Радвам се, че се присъединяваш към сектата ! :chug: :clap: :thumbsup:

_________________
The BMW 325e VIN 1837568 was manufactured on March 27th, 1987 in Dingolfing and delivered on March 31st, 1987 to the BMW dealer Russin in Neuss. The original colour was Lachssilber metallic, paint code 203.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by Renegade