Дата и час: 22 Ное 2017 11:09

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017 22:48 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 770
Честито за колата, радвам се, че е попаднала в човек като теб! Тук всеки ще ти даде различен акъл, та и аз да не пропусна :D Аз също съм с Л-джет на М10-ката, ама и с газов инжекцион, и ако наистина смяташ да си караш колата това е пътя! Ако можеш да си позволиш карането само на бензин е най-добре, но там ти ще си прецениш. С газова инжекция средна хубост, настроена за вървене, не за икономии, М10 гори между 8 и 13/100, като горната граница я постигам само при много гонене, реално гори да кажем 10. Това извънградско, в града не карам тази кола.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017 23:39 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 67
Благодаря на всички ви за мненията , никога не е вредно да чуеш и друга гледна точка. А какво ще правя , определено не знам , но времето ще покаже :D

Днес извърших първата ремонтна дейност по БМВто - оправих си шоф. седалка. Имаше 2 счупени пружини на облегалката на десния борд , но не това беше основния проблем. Долу в десния механизъм за позиционирането на ъгъла на облегалката имаше проблем и подходих драстично - опитах се да разглобя механизма , не успях но поне разбрах каква му е идеята , а и установих , че няма износване в зъбите , както се опасявах . Сглобих и по принцип , закопчалката на колана беше завъртяна , не беше такава болка за умиране . Обърнах я , ами тя си легна правилно така да се каже и забелязах , че излезна от равнината на палците , които законтрят вилките по зъбния гребен...явно жилото на закопчалката в опоределено положение е пречело на палеца да законтри хубаво. Е , вече си имам напълно (почти , амортесьорчето на облегалката е просто ос и цилиндър) работеща седалка.

За награда , с един приятел се повозихме до Перник , по едни негови налудничави идеи (V8 rover в Е21) , същия който преди години залитна с 2,2 ауди турбо в Е21 . Но това е друга тема , за друго място ,а и време :) .

П.П. Колата ми харесва страшно много на дълъг път! А и магистрала Люлин я пребори от Мало Бучино към втория тунел от 80 до 100км/ч на 5та :) . С какво предавателно отношение на главното предаване трябва да съм - 3000об/мин->112км/ч (горе долу) ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2017 23:53 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4585
3.64.

Виж на дифа на един от болтовете на капака дали има пластина и ако има - дали ще можеш да видиш нещо на нея от ръжда. Там пише числото на дифа. А ако има "S" преди числото, значи имаш бонус.

Резервния вариант е - вдигаш едното колело на крик и броиш на колко завъртания на кардана колелото ще направи един оборот - и получаваш числото.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2017 00:11 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 770
По скоро 4,10 би трябвало да е.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2017 00:20 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 67
О , определено няма S-бонус :hihi:

Искаше ми се да си спестя залягането. Иначе 4,10 ми се струва че ще е "къс" за тия скорости на 5-та . Я да си отворя ексела...

...проверих - 3,64 пасва идеално на показанията :) . Харесва ми предавателното отношение , няма да късее при турбонадув :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2017 01:57 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4585
Няма ли още снимки от новия собственик на тази хубавица с М10 сърце?
Или в момента вече е на хирургическата маса за преглед на пациента? :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2017 08:24 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 67
Човече , има сняг по планините вече... немислимо е да я изкарам за снимки :hihi:

Ами , щях да я снимам с новите регистрационни табели , но не я снимах :hihi: . Интересното около регистрацията беше , че напускайки КАТ София , "мястото" ми беше заето от обикновено изглеждащо Е30 , червено , троен стоп , с чужда регистрация... Както се казва - природата не търпи празноти :hihi: .

Другото интересно е , че преди 3 дни с един приятел щяхме да "дереме" с моторите , но след множество бутане по улицата капитолирах и се повозихме с БМВто . Той караше през цялото време иии човека остана изненадан колко приятно може да е карането на ... най-слабата Е30ка :D . Това е усещане за автомобил!

Другото интересно е , че вчера си закупих хидравлична рейка от Е36 + някакви други салтанати. Стойка за хидр. помпа има в Нови Искър и ме чака. Остава само да проверя един 324д в една морга и да попълна липсите .

П.П. Колата се оказа изключително динамична и приятна за каране в София! Иначе операционната маса е заета от комбето на Георгиев , майстора ми обеща , че ще съм някога на пролет :hihi: .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2017 00:51 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 169
ceco_mihailov написа:
майстора ми обеща , че ще съм някога на пролет :hihi: .


Да знаеш, че му се случва да увеличи срока, особено ако се заиграе с москвича, ама пък работи качествено! :thumbsup: :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2017 23:42 
Offline
регенерат

Регистриран на: 19 Фев 2014 16:11
Мнения: 67
Специално за Камен , днес се постарах да направя няколко снимки , еднозначно демонстриращи края на активния топъл и сух период за управление на автомобилите от моделната гама на БМВ - Е30 . Надявам се да се забелязва снега , побелял склоновете на Мургаш :) .

Изображение

Изображение

Изображение

Един акцент и на новия регистрационен номер:
Изображение

Изображение

Но безспорния ми "шедьовър" е следващата снимка - великолепно отражение на облаците в боята на колата , придаващи нюанси на цвета. Едва ли скоро ще направя по-хубава снимка на колата , но не ми пречи да опитвам :D

Изображение


П.П. Ще замоля някой , който има "хвърчащи" М10Б18 бутала , да ми прати едно за мостра , има голяма вероятност да влезне в споменатия от мен в предишно мнения V8 . След обмисляне на ситуацията , или ще бъде върнато или ще бъдат купени и 4те :) .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 318 '87
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017 00:51 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4585
Много благодаря! Мисля че и други ще оценят снимките. :thumbsup:

Тя много арна, уе! :thumbsup:
Със сигурност ще влезне в следващия календар, че доколкото знам, настоящия вече е даден за печат.

Цецо, не знам дали си даваш сметка колко си затънал вече в света на Е30. :hihi:

П.С. Баси, прозвучах като вампир! :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by Renegade