e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
318 '87 http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1593 |
Страница 2 от 4 |
Автор: | Renegade [ 30 Сеп 2017 10:29 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
ceco_mihailov написа: ...Така че ще гоня едни 70коня от литър и тъй. Колко му е след бензиновпръскващата система , да се снабдя и с един разпределителен вал , стига да не надвишава 1000лв . Обаче Стефчо , имам мерак да ти хвърлям ръкавицата за догодина в клас 4-цилиндрови на Дракона , да се възползвам от ситуацията , че не ти е до S42 мотор в близко бъдеще . Прикачени файлове: schrick m10.jpg [ 419.87 KiB | Прегледано 4040 пъти ] |
Автор: | alextreme [ 30 Сеп 2017 16:52 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
Честито и от мен! Купенцето изглежда доста свежо! По темата с м10-та... Потърси си цял двигател с инжекция, защото ще ти трябва главата с колектора и всичко по тях, и бутала. Задължително е да се види в какво състояние, защото лесно се прегряват с куцото им охлаждане, и дали има липси. Имай предвид, че ще ти трябва естествено инсталация с комп, бензинова помпа и някои тръбички. Ако не се лъжа и купето трябва да се реже за инсталацията, но не съм 100% сигурен. На мен ми остана читава филтърна кутия (метални са и ръждясват ) Според мен обаче всякакво наливане в атмосферно налягане е от пусто в празно Успех с проекта и много безаварийни |
Автор: | Renegade [ 30 Сеп 2017 17:14 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
С два хоризонтални Вебера DCOE 45, увеличаване на обема на 2л. и Шрикче 284 ще се успи това М10. Само едни буталца трябва да се подберат, за да паснат на Шрикчето. И махни "пръднята". Ако беше М40 да я оставиш, но М10 заслужава по-добра "пенсия". |
Автор: | ceco_mihailov [ 30 Сеп 2017 22:09 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
Бат'Камене , как да махна АГУто , това няма да е кола само за удоволствие ами и за придвижване , нека барем пестя от гориво ... аз съм от сиромашки род А пък хоризонтални карбуратори... това е несериозно в XXI век . Искам дълъг всмукател и дълъг изпускател , че да върви прилично около 4000 . Но всъщност на този етап въобще не разсъждам върху това... Джони ми остави едно Волво , "200коня на предно" , кораб... върви петака му с турбо , после пък се качих за 10км на 30ката , ми не върви така , обаче не ми беше никакъв проблем. Така че... няма да скачам в небесата определено и ще е стъпка по стъпка евентуалния перформанс. Много по-вероятно е , перформанса по БМВто да бъде пренебрегнат в полза на москвича. Нещо не ме кефат готовите решения включващи купуване на едва ли не друга кола донор. Започват да ми се въртят разни мисли в главата , с ключова дума - "междуцилиндрово разстояние" , покрай москвича имам известна автомобилна статистика . Но разбира се до започване на каквито и да е действия , има поне половин година. П.П. Но все пак идеята за М10 турбо не е напълно изкоренена... Квото такова , важното е , че си имам кола , която всички около мен харесват , което недвусмислено крещи , че направих добър избор |
Автор: | Renegade [ 30 Сеп 2017 22:29 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
Цецко, пробвай атмосферен тунинг на М10-ката, за цвят, така да се каже. Ще ти хареса. Това е мотор, който аз лично много харесвам, а и не само аз. Куче е. Днес всеки прави турбо кола. Ама то това е лесно. Трудното е да ти е гадно и обратното. Да се слушате с любовницата, това е най-важното! Пък каквото решиш! |
Автор: | slatanic [ 30 Сеп 2017 23:04 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
Или както се казва м10б20 му е майката ама тя скъпа завалията. Ще ме ядосате да махна камиончето и да се върна в правата вяра. Аз лично ако ще го мисля да го карам като кола из пътищата бих мислил за турбо и газ. Атмосферният вариант за правене и каране е скъп и сигурно изисква изкореняване на газта след вкарване на Х лева за тунинг. Щото сърце няма да ти дава да я караш с газова след Н хиляди вкарани в мотора. От друга страна имам спомени от ТОМ навремето как активно си караше турбо Йеската безпроблемно на газ с години. Ма то си е до човек и кола. Поздрави и успех с машината. |
Автор: | Renegade [ 30 Сеп 2017 23:11 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
Тавариш, а аз бих пробвал М10 какво може в атмосферен вариант. Нещо ме блазни това куче. |
Автор: | slatanic [ 30 Сеп 2017 23:23 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
Подкрепям те напълно,но от практична гледна точка както и ти си писал в не една тема ваденето на коне от атмосферен мотор е скъпа и неблагодарна работа.Тая същата работа е чудна в аспект кеф на душата,но трагична от финансова гледна точка. А човека гледам е практичен та затова споделям това си виждане. Иначе аз съм на принципа колко толко та не случайно си купих 6 литра кошница за фън,но практичността там липсва как и да я гласиш. Спирам да спамя и ще чакам развитие. Поздрави! |
Автор: | boskomancera [ 01 Окт 2017 11:03 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
Ейй 2 дена не влезна във форума, то стане цяла революция... Колега, честито, колата е супер. И аз подкрепям атмосферен проект. То беше ясно, като гледам как писа в другите теми, че има силно привличане между теб и Е30. Ясно е че и ти си Е30каджия по душа! |
Автор: | rupo [ 01 Окт 2017 16:33 ] |
Заглавие: | Re: 318 '87 |
Честито и безаварийно, попаднала е в правилният човек ! Колата е знам, доста слънчева, човека ми е сънародник и беше приятел с дядо ми ( бог да го прости ). До колкото знам си имат сервиз и работят с негов приятел. Баща ми и беше хвърлил око преди години, но тогава не се продаваше. Радвам се, че се присъединяваш към сектата ! |
Страница 2 от 4 | Time zone: Europe/Sofia |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |