e30reload
http://e30reload.com/forum/

318 '87
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1593
Страница 3 от 4

Автор:  michev [ 01 Окт 2017 22:48 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

Честито за колата, радвам се, че е попаднала в човек като теб! Тук всеки ще ти даде различен акъл, та и аз да не пропусна :D Аз също съм с Л-джет на М10-ката, ама и с газов инжекцион, и ако наистина смяташ да си караш колата това е пътя! Ако можеш да си позволиш карането само на бензин е най-добре, но там ти ще си прецениш. С газова инжекция средна хубост, настроена за вървене, не за икономии, М10 гори между 8 и 13/100, като горната граница я постигам само при много гонене, реално гори да кажем 10. Това извънградско, в града не карам тази кола.

Автор:  ceco_mihailov [ 01 Окт 2017 23:39 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

Благодаря на всички ви за мненията , никога не е вредно да чуеш и друга гледна точка. А какво ще правя , определено не знам , но времето ще покаже :D

Днес извърших първата ремонтна дейност по БМВто - оправих си шоф. седалка. Имаше 2 счупени пружини на облегалката на десния борд , но не това беше основния проблем. Долу в десния механизъм за позиционирането на ъгъла на облегалката имаше проблем и подходих драстично - опитах се да разглобя механизма , не успях но поне разбрах каква му е идеята , а и установих , че няма износване в зъбите , както се опасявах . Сглобих и по принцип , закопчалката на колана беше завъртяна , не беше такава болка за умиране . Обърнах я , ами тя си легна правилно така да се каже и забелязах , че излезна от равнината на палците , които законтрят вилките по зъбния гребен...явно жилото на закопчалката в опоределено положение е пречело на палеца да законтри хубаво. Е , вече си имам напълно (почти , амортесьорчето на облегалката е просто ос и цилиндър) работеща седалка.

За награда , с един приятел се повозихме до Перник , по едни негови налудничави идеи (V8 rover в Е21) , същия който преди години залитна с 2,2 ауди турбо в Е21 . Но това е друга тема , за друго място ,а и време :) .

П.П. Колата ми харесва страшно много на дълъг път! А и магистрала Люлин я пребори от Мало Бучино към втория тунел от 80 до 100км/ч на 5та :) . С какво предавателно отношение на главното предаване трябва да съм - 3000об/мин->112км/ч (горе долу) ?

Автор:  Renegade [ 01 Окт 2017 23:53 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

3.64.

Виж на дифа на един от болтовете на капака дали има пластина и ако има - дали ще можеш да видиш нещо на нея от ръжда. Там пише числото на дифа. А ако има "S" преди числото, значи имаш бонус.

Резервния вариант е - вдигаш едното колело на крик и броиш на колко завъртания на кардана колелото ще направи един оборот - и получаваш числото.

Автор:  michev [ 02 Окт 2017 00:11 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

По скоро 4,10 би трябвало да е.

Автор:  ceco_mihailov [ 02 Окт 2017 00:20 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

О , определено няма S-бонус :hihi:

Искаше ми се да си спестя залягането. Иначе 4,10 ми се струва че ще е "къс" за тия скорости на 5-та . Я да си отворя ексела...

...проверих - 3,64 пасва идеално на показанията :) . Харесва ми предавателното отношение , няма да късее при турбонадув :hihi:

Автор:  Renegade [ 08 Окт 2017 01:57 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

Няма ли още снимки от новия собственик на тази хубавица с М10 сърце?
Или в момента вече е на хирургическата маса за преглед на пациента? :hihi:

Автор:  ceco_mihailov [ 08 Окт 2017 08:24 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

Човече , има сняг по планините вече... немислимо е да я изкарам за снимки :hihi:

Ами , щях да я снимам с новите регистрационни табели , но не я снимах :hihi: . Интересното около регистрацията беше , че напускайки КАТ София , "мястото" ми беше заето от обикновено изглеждащо Е30 , червено , троен стоп , с чужда регистрация... Както се казва - природата не търпи празноти :hihi: .

Другото интересно е , че преди 3 дни с един приятел щяхме да "дереме" с моторите , но след множество бутане по улицата капитолирах и се повозихме с БМВто . Той караше през цялото време иии човека остана изненадан колко приятно може да е карането на ... най-слабата Е30ка :D . Това е усещане за автомобил!

Другото интересно е , че вчера си закупих хидравлична рейка от Е36 + някакви други салтанати. Стойка за хидр. помпа има в Нови Искър и ме чака. Остава само да проверя един 324д в една морга и да попълна липсите .

П.П. Колата се оказа изключително динамична и приятна за каране в София! Иначе операционната маса е заета от комбето на Георгиев , майстора ми обеща , че ще съм някога на пролет :hihi: .

Автор:  steffgang [ 09 Окт 2017 00:51 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

ceco_mihailov написа:
майстора ми обеща , че ще съм някога на пролет :hihi: .


Да знаеш, че му се случва да увеличи срока, особено ако се заиграе с москвича, ама пък работи качествено! :thumbsup: :hihi:

Автор:  ceco_mihailov [ 09 Окт 2017 23:42 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

Специално за Камен , днес се постарах да направя няколко снимки , еднозначно демонстриращи края на активния топъл и сух период за управление на автомобилите от моделната гама на БМВ - Е30 . Надявам се да се забелязва снега , побелял склоновете на Мургаш :) .

Изображение

Изображение

Изображение

Един акцент и на новия регистрационен номер:
Изображение

Изображение

Но безспорния ми "шедьовър" е следващата снимка - великолепно отражение на облаците в боята на колата , придаващи нюанси на цвета. Едва ли скоро ще направя по-хубава снимка на колата , но не ми пречи да опитвам :D

Изображение


П.П. Ще замоля някой , който има "хвърчащи" М10Б18 бутала , да ми прати едно за мостра , има голяма вероятност да влезне в споменатия от мен в предишно мнения V8 . След обмисляне на ситуацията , или ще бъде върнато или ще бъдат купени и 4те :) .

Автор:  Renegade [ 10 Окт 2017 00:51 ]
Заглавие:  Re: 318 '87

Много благодаря! Мисля че и други ще оценят снимките. :thumbsup:

Тя много арна, уе! :thumbsup:
Със сигурност ще влезне в следващия календар, че доколкото знам, настоящия вече е даден за печат.

Цецо, не знам дали си даваш сметка колко си затънал вече в света на Е30. :hihi:

П.С. Баси, прозвучах като вампир! :hihi:

Страница 3 от 4 Time zone: Europe/Sofia [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/