Дата и час: 28 Мар 2024 13:33

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 64 от 66
 [ 659 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 03 Май 2017 09:50 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Renegade написа:
Мармот написа:
Това със свикването е най-тъпия мотив, честно :hihi: :hihi: :hihi: Педала на газта не е бутон On/Off...(или как беше на американски...суич :hihi: )
Или можеш да караш и имаш топки или не можеш.(точка)
...

Това е доста спорно. Мненията се разделят почти 50/50 в това отношение.
Само като пример, ще отбележа, че пилотите в която и да е състезателна автомобилна дисциплина, "растат" през годините в различни автомобили, с различни възможности. Не че Кроки ще става пилот от Ф1, но схващаш идеята.
Иначе ги знаем какви са последиците от разни надъхани мамини смъркачи, които "имат топки"...

Абсолютно си прав, това са си принципи в моторния спорт.
Мисълта ми беше по-скоро, че няма да се убиеш ако можеш да караш и караш с акъл, без значение дали си с 200 или 300 коня кола...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 03 Май 2017 10:36 
Offline
Психонавт

Регистриран на: 24 Ное 2013 18:32
Мнения: 156
Упс.. ИванА имах предвид.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 03 Май 2017 20:53 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 172
Мармот написа:
с 200 или 300 коня кола...


или най-добре S54+Turbo :D looking at you @Буря :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 03 Май 2017 21:36 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Моля да ограничим спама и оффтопика :thumbsup:

Жребеца си има план. Нека го уважим и да следим развитието.
Аз лично стискам палци и ще чакам с притаен дъх водопада от трансплантации, които очакват този кабриолет. :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 04 Май 2017 00:00 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Жребеца искрено се надявам да суапне тоз мАтор преди 2020, август месец, големия сняг.

И съвсем да се пази от нискорелитащи баничарки.

S54+turbo като го гледам .. нема да има останал бензин по тез земи когато се засили да прави такъв суап ... иначе аз се замислям :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Озпех

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 04 Май 2017 00:28 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
intruder написа:
...
Жребеца си има план. Нека го уважим и да следим развитието.
Аз лично стискам палци и ще чакам с притаен дъх водопада от трансплантации, които очакват този кабриолет. :thumbsup:

TheStorm написа:
Жребеца искрено се надявам да суапне тоз мАтор преди 2020, август месец, големия сняг.

И съвсем да се пази от нискорелитащи баничарки.
...
Озпех

Ами не сте политически коректни!
Ае, оставете момчето на мира!
:hihi:

Сега сериозно... аз наистина му се радвам, че се е решил на тази стъпка, защото за това не се изисква само ентусиазъм, ами и финанси. Не му знаем дереджето на момчето, но ни е лесно да си правим майтапи на негов гръб, в неговата тема.

Това, че споделя тук за какво мечтае, не е причина да му се подиграваме нон-стоп и да обръщаме темата на бит-пазар.

За мен е важно, че има развитие в концепцията му за колата и че предприема реални стъпки в тази посока. И това заслужава похвала и насърчение.

И затова още веднъж ще му кажа БРАВО! :clap:

И ще го подкрепям и насърчавам да я направи тази трансплантация... пък ако един ден мечтите и възможностите му позволят да сложи 8 цилицндъра в кабриото, пожелавам му да стане по-скоро и пак ще му кажа БРАВО! :clap:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 04 Май 2017 10:24 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
В крайна сметка, най-добрия вариант е един "кораб-майка" - било то е38, било то х5 или е39 с м6x40, за ежедневна кола - имаш мощност, имаш и сигурност. И да си сглобиш/ревизираш и оставиш стария кокал м20 в е30-ската - имаш динамика, имаш и приятния звук на 6цил. двг.
И за мен е напълно безсмислено 15 трансплантации на различни мотори в едно купе. И да допълня примерчето ви за плавното преминаване към по-големи мотори с разни пилоти. Същите освен, че покачват мощността на двг, с които се състезават, сменят и купетата с по-здрави и надеждни. :!:
А и доколкото не ме лъже паметта, това кабрио имаше проблем, след едно дино. Какво ли ще стане с него от често каране с тягата на 286коня?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 04 Май 2017 13:51 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Renegade написа:
..пък ако един ден мечтите и възможностите му позволят да сложи 8 цилицндъра в кабриото, пожелавам му да стане по-скоро и пак ще му кажа БРАВО! :clap:


Благодаря!

Нови крушки за стоповете.
Изображение

Тръгнах да сменявам бензиновия филтър:

Изображение
Изображение

Направо в един сервиз, че е по-лесно на подемник:

Изображение


След мното чудене за размер и модел на летни гуми, се спрях на 205/50/15 Uniroyal RainSport 3.
Естествено нямаше никъде такива и се наложи доставка от Немско. Благодаря за Габри за помоща.
Вчера дойдоха с дот 03/17/:

Изображение

Джантите бяха изправени, сложиха се нови винтили, купих нови болтове и се монтираха гумите.
Аз "ваксирах" колата набързо:

Изображение

Колата след измиване и подсушаване:
Изображение

Картера е достатъчно високо, надявам се да няма проблеми:

Изображение

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 20 Май 2017 01:02 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
Renegade написа:
intruder написа:
...
@Сашко
Я кажи за прекъсвачите на ИванБ, че ме заинтригува :D

Най-вероятно е имал предвид ИванА. :hihi:


Поздрав за компанията :hihi:

https://www.youtube.com/watch?v=F67Ea13UhJs

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 318i Convertible
МнениеПубликувано на: 16 Авг 2017 16:36 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
То минало бая време от последния пост.
По колата нищо кой знае какво не се е случило. Купих нови оранжеви мигачи да си имам.
Колата почна да прекъсва, после пък се оправяше и реших да разбутам по запалването.
Оказа се, че пластмасата, която държи кабелите на датчик колянов вал и другия, който отива към свещите се е отчупила от държачите си и се е протрила от ремъчната шайба. Изолацията на кабела на датчик кол. вал се беше протрила и от там идваше прекъсването.

Изображение
Смених го, както и кабелите на свещите, че единия ми се скъса като вадех лулата и колата заспа.

При закачането на диагностика ми направи впечатление температурата, която държи на празен ход - 95 градуса. Не знам дали е от факта, че колата беше с махнат дифузьор, но ми се стори висока температурата и закупих термостат от Е36 ТДС, който е на 80 градуса(оригиналния е на 88) и алуминиевото тяло на термостата със НЕ скъсано болтче за обезвъздушаване. Естествено болта е запекъл и пробвах с киснене в кола и пръскане с вд40, но не отпусна. Ще го видя къде да го занеса, да го оправят.

След 4 дена в кола:
Изображение

Изображение

ГИ-то се обслужи от-до, като остана само компютъра да се смени, но там вече майстора ще пише по-подробно.

Едната капачка отново ми падна и вече се замислям да ги лепна с нещо.. :censored:

Наложи ми се да мина Бургас-Плевен-Бургас и я засякох поне на бензин, даде 7.5/100. Като на връщане дигнах 200 на 2 пъти без таван. :hihi: Колата беше с вдигнати прозорци и уиндшот, беше ДОСТА по-тихо отколкото с вдигнат таван, за протокола нали. :hihi:

Иначе събирам части за м20-то и досега успях да набавя следните:
- разплетени колектори;
- генерация до отзад;
- лек маховик 6,3кг със съединител и стартер;
- здрав картер, че моя е бил спукан и заваряван;
- компютър;
- дебитомер никога не работел на газ;
- нов радиатор за охлаждане на маслото, че този който имах беше много крив и не ме кефеше;
- маслена помпа от тд.

Малко по малко се събира пъзела. Разбира се, остават ми много още неща.

И една снимка.
Изображение

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 64 от 66
 [ 659 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade