Малко предистория...
Както знаете, откакто съм се регистрирал във форума мечтата ми беше да имам Е30. С времето, се запознах с хората тук, питах, разпитвах, досаждах на Явор
. Тази година / 2012 / дойдох в София да уча, хванах се на 2-3 работи
и се почна с филма. В началото на есента попаднах на една обява, която беше пусната от него за едно Е30 кабриолет... ходих да го гледам, хубаво е спор няма, ама имаше проблем с документите на мотора, защото беше с М52B20.. както и да е.. една нощ, докато се гушкахме с приятелката, колегата justboy в
03:00 ми писа и вика, тука един приятел попаднал на една, перфектна като за теб. Още на сутринта се обадих на човека, говорихме и ми разказа историята на колата.. Беше още Ноември месец! Идеята ми беше, колата да не седи отвън и се правеха планове да я закарам на вилата в гаража, защото в Плевен нямаме свободен, а пък в София да не говорим. И само водехме разговори за нея... Колата я бях виждал само на снимки и в началото на януари изпратих капаро за нея / какво да ви кажа, влюбих се от пръв поглед /. ! Разбрахме се, края на февруари да я взимаме или по-точно 25-то число. Добре де, ама как така ще седи кабриото в София и то в студентски
. Почна се търсенето на гараж и накрая намерих едно парко място в един подземен паркинг, близо до мен и го взех, още преди да видя и колата
. На 25-ти в 07:00 пристигнахме на гарата във Варна с баща ми, дойде човека, видяхме я и айде в сервиза да я видим отдолу. Колата е разглобена миналата зима, закърпено каквото трябва и както трябва и намазана отдолу с всичките си "глупости" както си излиза от завода 92-ра година. Сменихме маслото с филтъра още тогава, и я взехме :angel: Натоварихме зимните ббс-ки и потеглихме към Плевен. Колата има ГИ и даде 8.5 разход, което си мисля че е доволноо.. С около 100 съм карал и съм на близо 3000 оборота, което предполагам, ако сменя дифа ще падне още.. Днес я регистрирах, платих данъци и регулирахме хардтопа с един колега с Е46-ца кабрио. Отзад стана добре, отпред ръчките не прибираха колкото трябваше и подложихме по 2 шайби, за да стегне както трябва. От дясно спря да капе, ама от ляво покапва чат пат. Което предполагам, ще се оправи с нови оплатнения.. Мекия таван е шит и слаган допълнително, ама не е оригинален. Ето и една снимка, след като я регнахме.. По-нататък ще качвам още..
Колата е 1.8 със сменени вал и повдигачи.
На път към Плевен, след като излезнахме от гадното време във Варна и пекна слънцето.. имаше една отсечка с хубава настилка, отстрани житото зелено и аз си карам мечтата! НЯМА ТАКЪВ КЕФ! Неописуемо е просто!
Та купих и дадох толкова пари за нея, защото искам основата да е добра и да надграждам постепенно. Пък и Е30 си е Е30 и пари не трябва да се жалят и правят компромиси..!!!!!!
Плановете ми за тази година са: климатик, шпер, уиндшот . Това ще ми бъде и темата с въпроси/отговори, защото тепърва се влиза във филма
Като прочетете темата, ще видите, защо плановете за предната година не се осъществиха, но тази почват леко полека.
Екстрите, които излизат по вин са:
В удебелено ще са екстрите, които са добавени в последствие.
S209A---------------------------------------LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)S215A --------------------------------------POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED
S288A-----LEICHTMETALLRAEDER-------------BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S320A-----MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL------Deleted, model lettering
S325A------------------------------------------REAR SPOILERS339A-----SHADOW LINE----------------------Shadow-Line
S350A-----WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM---Therm. insulat. glass green
S370A-----STOFFVERDECK SCHWARZ----------Softtop, black
S410A----------------------------------------WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
S411A-----------------------------------------WINDOW LIFTS, ELECTRIC
S423A-----FUSSMATTEN IN VELOURS--------Floor mats, velours
S428A-----WARNDREIECK-------------------Warning triangle and first aid kit
S481A--------------------------------------SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
S498A-------------------------------------HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLES510A-----LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT---Headlight aim control
S530A----------------------------------------AIR CONDITIONINGS520A--------------------------------------FOGLIGHTSS540A---------------------------------------CRUISE CONTROLS551A-------------------ONBOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL(remote on turn signal)S556A----------------------------------------EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY заменен с горното
S654A----- BMW BAVARIA C III--------------Radio Bavaria C III
S675A-----BMW SOUND SYSTEM------------Sound System
S680A-----RADIOANTENNE MANUELL---------Radio antenna, manual
S704A-----M SPORTFAHRWERK--------------M Sports suspension
S708A--------------------------------------M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL IIL801A-----DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG-----National version Germany/Austria