e30reload
http://e30reload.com/forum/

E30 318i Convertible
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=234
Страница 63 от 66

Автор:  Kroki [ 02 Май 2017 00:25 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

Няма го пътя в преградата и ги няма планките, на които се закрепя легена. В такъв случай М3 кабрио няма vibration damper?
Ще го оставим акумулатора за когато се слага м20-то. :)

intruder написа:
Кви са ти плановете иначе?
Сток? Строук? Ше овиваш ли колекторите? :D


Благодаря, докато се стигне до монтаж има бая вода да изтече и най-вече да се намерят нещата, които липсват. Ако знаех, нямаше да продам част от тях :hihi:

Вече закупих лек маховик със съединител и стартер.
Запазени задно гърне и изпускателен колектор.

След доста мислене и смятане в ексела, везните наклоняват към строук на 2.8. Неам гащи за 3.0, но кой знае :D
Мотора ще се разглоби, почисти, нови лагери, ремъци а у, главата ще се обслужи от до..

Като цяло, не искам да изпадам в някакви ненужни крайности. Идеята е да се скача на 32 клапана след време. :twisted:

Автор:  slatanic [ 02 Май 2017 21:19 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

Не е важно колко са клапаните,а колко са ти гоуеми.... Изображение
Както викаше един познат:
-Казвам ти жистоооко! :hihi:
Чак ми идва да си сложа табелка отзад 16 вИнтила.
Отплеснах се.Успех с ъпдейта. :thumbsup:

Автор:  intruder [ 02 Май 2017 21:25 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

Kroki написа:
Като цяло, не искам да изпадам в някакви ненужни крайности. Идеята е да се скача на 32 клапана след време. :twisted:

Според мен е изключително непрактично да сложиш м20 сега имайки идея са слагаш осмак някога.
Даже не мога да си обясня идеята зад тези действия.
Или слагай и карай м20 или събирай части, пари и знания за м6Х в е30. Другото е неква недомислица за мен.

Автор:  Renegade [ 02 Май 2017 21:37 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

Той е млад още и е с мисълта, че дори 32-та клапана ще са нещо временно по-нататък в бъдещето.
Косьо, дърто женено магаре, не се опитвай да спреш порива на тоя разюздан плевенски жребец в бургаска конюшна, след като и първо коляно рода работи в местния Мордор и за него не е проблем да регистрира и реактивен двигател в Е30-ката, камо ли едно спокойно М20.

Автор:  Paul Rosche [ 03 Май 2017 00:06 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

С осмаците нещата рядко стават бързо ако въобще станат. Звука на м20 е достатъчен да топли сърцето на всеки заклет е30 маняк, така че направо го слагай на проходни гърнета в кабриото и само прекъсвачи като на ИванБ.

Автор:  Kroki [ 03 Май 2017 00:32 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

intruder написа:
Даже не мога да си обясня идеята зад тези действия.


Да обесня.
Може да е непрактично, но никога не съм притежавал по-мощен автомобил от м40-то и нямам опит.
Предпочитам да се кача първо на ~200 коня, да свикна и тогава да скоча на следващото. :)
Минаването директно на такива коне е опасно за мен и колата.

Автор:  Renegade [ 03 Май 2017 01:06 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

:thumbsup:

Автор:  Мармот [ 03 Май 2017 07:42 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

Това със свикването е най-тъпия мотив, честно :hihi: :hihi: :hihi: Педала на газта не е бутон On/Off...(или как беше на американски...суич :hihi: )
Или можеш да караш и имаш топки или не можеш.(точка)

Аз също в даден период бях изпаднал в размисли относно в8 и почти бях загърбил идеята м20.
В крайна сметка ме спряха две основни неща. Първо нямам подходящо място за суапа. За мен това е хоби и искам аз да го направя от до с еееййй тия две ръце дето пиша, а не да обикалям сервизи...
Второто е, че искам законна кола, а в8 и е30 си е филм в това отношение.

В крайна сметка докато бях залитнал настрани с идеите получих телефонно обаждане и след ден возех на пале в едно Vito м20-ката :hihi:

Автор:  intruder [ 03 Май 2017 08:33 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

Kroki написа:
intruder написа:
Даже не мога да си обясня идеята зад тези действия.


Да обесня.
Може да е непрактично, но никога не съм притежавал по-мощен автомобил от м40-то и нямам опит.
Предпочитам да се кача първо на ~200 коня, да свикна и тогава да скоча на следващото. :)
Минаването директно на такива коне е опасно за мен и колата.

Ти си знаеш братленце :D
Така или иначе нещата се случват по няколко пъти в тия 30ки, ти го правиш преднамерено трудно. Твоя си работа. Дет се вика всеки има право да си счупи главата както иска :)

@Камен
Така е. Човек кат одъртее и разбира, че тааа работа не е като оная :D

@Сашко
Я кажи за прекъсвачите на ИванБ, че ме заинтригува :D

Автор:  Renegade [ 03 Май 2017 09:20 ]
Заглавие:  Re: E30 318i Convertible

Мармот написа:
Това със свикването е най-тъпия мотив, честно :hihi: :hihi: :hihi: Педала на газта не е бутон On/Off...(или как беше на американски...суич :hihi: )
Или можеш да караш и имаш топки или не можеш.(точка)
...

Това е доста спорно. Мненията се разделят почти 50/50 в това отношение.
Само като пример, ще отбележа, че пилотите в която и да е състезателна автомобилна дисциплина, "растат" през годините в различни автомобили, с различни възможности. Не че Кроки ще става пилот от Ф1, но схващаш идеята.
Иначе ги знаем какви са последиците от разни надъхани мамини смъркачи, които "имат топки"...

Kroki написа:
...
Да обесня.
...

Кроки, обЕсни, моля, как си завършил средно училище, пък после и ВУЗ с тоя правопис?

intruder написа:
...
@Сашко
Я кажи за прекъсвачите на ИванБ, че ме заинтригува :D

Най-вероятно е имал предвид ИванА. :hihi:

Страница 63 от 66 Time zone: Europe/Sofia
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/