Та накратко.. Поредното комби.. ама съм си казал че тоя път ще е и последното.. Че предните като ги взема и ме изнервят много и са в мобиле.бг...
Те така.. Падна на оферта.. взех го.. и се почна..
Тъкмо ходих до Варна да го прибирам.. за 1000лв с 2 комплекта джанти очаквах да ме предаде по пътя и си взех аварийна кола с яко въже.. Но до там не се стигна.. Успях да се прибера без проблеми 200км..
Тук тъкмо я взех:
Та прибрах се в русе и почнах да издирвам пробемите и тяхното решение.. Първо видях че някой маняк си е слагал едни подложчици да вдига задницата..
Обаче силно впечатление ми направи че задницата иска да си ходи на ляво на дясно.. както и някакви удари из по отдолу.. Та се стигна до смъкване на моста и пълна ревизия.. Тампони, втулки, накладки, жила..
Успоредно с това и сложихме малко по ниски пружинки
Та обслужих и мотора (м40ката която си претракракракракваше) Обаче в последствие реши да ме остави на изхода на велико търново.. И се наложи да ме прибират на въже до Русе.. Доста се чудих какъв мотор да сложа.. Пластмаса или Чугун.. И за щастие ми изпадна от един познат мотор след пълна ревизия от човек на който му имам доверие.. Та извадихме фешън боядисаната м40ка с плетени колектори и сложихме м20 в коша..
след като м20ката си зае мястото.. се провери и обслужи.. Сложих нов радиатор от м52б28 с клима, нова водна помпа, термостат и накрая виско което реши проблема с греенията дето ме бяха вкарали във филм..
Обаче докато слагахме кардана ми направи впечатление, че единия шарнир му е прецакана резбата и се установи, че някой е завил болт, който не трябва да е такъв и е прецакал шарнира.. Отделно че тампоните на носачите бяха обърнати на обратно.. И айде.. Сменихме отпред тампони, шарнири и биалетки..
До няколко седмици съм решил да мина на хидравлична рейка, щото м20то тежи и в момента правя малко мускули на място
Отделно вече почвам да се занимавам и с външният вид.. Понеже до сега гледах колата да е сигурна..
Е за сега това от мен.. и от "поредната"