Дата и час: 19 Апр 2024 20:40

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  Страница 1 от 8
 [ 73 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2013 14:56 
Offline
Аватар

E30: 324td
Местоположение: Пазарджик
Регистриран на: 04 Яну 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 156
Здравейте колеги.Тъй като тази седмица съм отпускар и от чудене какво да правя реших да направя тема за моята баба най-накрая.Малко история за колата-324td touring с рождена дата 31.10.1989,зимно оборудване(подгрев на ключалки,пръскалки,огледала и седалки),шпер :hihi: ,check control,малък борд,халогени,шибидах,ATS Cup 15" реплики и то май е това :hihi: С нея сме от май месец 2010г. като ми бе подарък за бала :mrgreen: Имаше доста пазарлъци от страна на баща ми да е 36-чка или да изчакаме още малко,да съберем някой лев и да вземем 46-чка :hihi: :hihi: В крайна сметка някак си склони и взехме това
Изображение
Голяма радост,в деня на бала ми гостите вече бяха започнали да идват, а аз си правех задната чистачка пред нас :hihi: :hihi: Още първата седмица се почна с тунинга и вече бях с Black Bosch,черни бъбреци,бели мигачи и нова емблема за 10 лева :mrgreen:
Изображение
Без дълги фарове е защото бай х*й (аз :hihi: ) счупи малко от крепежите и още не знаеше от къде да си набави нови,а пък ми се стори прекалено рацерско да карам само без един дълъг и реших да ги няма и двата.Затворих фаровете с някакъв бежов силикон,щото нямаше черен и предполагах,че няма да се вижда от металните рингове,да ама не :finger: Последва отваряне на фаровете и повторното им затваряте с черен силикон за аквариуми.На снимката се вижда,че вече сме и с черен кожен таван,че стария беше увиснал готино...
На този ден разбрах че имам шпер и както всички се досещате бях на седмото небе :drive:
Изображение
Изображение :hihi:
Горе-долу така мина лятото след 12-ти клас,след това почнах да уча в Габрово,за кратко.Докато бях там работата по колата не е спирала.Сдоби с липсващото й липче отпред,смених лагер главини,малко черно шпрейче по стоповете,капака на клапаните,всмукателя и капака на ангренажа бяха боядисани,малък борд с здрав дисплей,че нейния се беше разтекъл,2 бр дълги фара :hihi:
Изображение
Изображение
на живо бяха доста по красиви :thumbsup:
Изображение
Изображение
Изображение
тука се сдушихме с още една 30-ка
Изображение
а в общежитието с 2 34-ки на 2-ма братя от повера на които страшно много благодаря за всичко с което ми помогна докато бях в Габрово :chug:
Изображение
Докато "учех" колата също с сдоби с дълбок волан ОМР,спукан картер от тротоар :hihi: и вадене от една канавка :hihi: а така като гледам снимката и с червени стрелки,баси бързия дизел :mrgreen:
Изображение
Изображение
Така се бях забил че вадихме колата около 3 часа с помощта на една доста добре оборудвана Г класа :hihi: Добре че тогава бяха Антон и Стилян(братята(дано не бъркам имената :oops: )) и помогнаха.Като спуках картера почти на центъра на Габрово пак те ме завлачиха горе до общежитието.И за капак дойде един съсед от Пазарджик с джип и колесар да я приберем,а взехме че се запалихме на Шипка :hihi: :hihi: цирк голям....
Февруари-март 2011 спрях с ученето и започнах работа в Пазарджик,ходихме малко по протести с нея,спечели 3 снимки на 2 календара на е30.бг за което съм горд с нея и на 18.05.2011 я вкарах в гаража и поседя дооооста време там..
Всичко започна и свърши под този навес,без канал,като всичко съм го правил лично аз,като за поставянето на двигателя ползвах един сервиз за 4 дена заради подемника и крана при което вече ми трябваше помощ и бях с един приятел-Пешо,ако четеш това,Благодаря ти за помощта :chug:
Изображение
Изображение
Целта ми беше ясна-ниска 30-ка,готина джанта,изчистена визия и дизелчето под капака.Идеята за дизела беше да му се направи основен ремонт,чип,генерация и спортен филтър с топлинен щит.Отказах се от тази идея доста бързо,защото накрая щях да имам почти 30 годишен, ~140коня дизел :hihi: а за малко повече пари мога да сложа по-хубав агрегат и се започна.M57D30-не намирах никаква информация относно какво ми трябва и как се връзват кабелите и се отказах,след това минах по реда M47TUD20 и M51D25 като се отказвах по същите причини.Реших че ще е бензин и започнах от М42,през M20B25,М30B35,M50B25,M52B28,та чааак до М60 :hihi: :hihi: прецених че много ми миришат краката за V8,помечтах за кратко за V12 и слезнах на земята.M50B25,M52B28 или M30B35.М30-то е тежко и голямо и следователно отпадна.Много се колебаех между М50 и М52,но в крайна сметка се спрях на B28 заради повечето нютони,по-лекия като цяло двигател,в бъдеще не планирам турбиниране а и чета че е доста по-еластичен.Горните размисли и страсти са базирани изцяло върху това какво е чела из нета някога 18-19 годишната ми глава :hihi:
След като имах вече горе-долу ясна представа какво искам да се случи с катакомбито се запозна бясно разглобяване и купуване на нови части.
Заден мост:
БГ полиуретан на задния мост
БГ полиуретан на диференциала
Lemforder на носачите
Нови тампони на стаб.щанга
Нови биалетки
Meyle HD горе на амортисьорите
Лагери
Преден мост:
БГ полиуретан на носачите ексцентричен
Meyle къси и дълги шарнири
Meyle вътрешни и външни накрайници за е30
Meyle биалетки и тампони за стаб.щанга
Тампони на макферсона пак Meyle,по късно сменени с homemade camber plates :mrgreen:
2бр макферсони 51мм щото моите бяха стабилно изгнили около гайките на пълнителя
Лагер-главини ама марка :dunno: около 160лв беше парчето :shock:
Ляво ухо за тампона на носача че нещо едното беше по-широко от другото и полиуретана на влизаше,тука Явор свърши работа а прерових целия повер и никой не даваше само това ухо :dunno:
Рейка от 36-чка с 4мм шайби естествено
Спирачки:за сега стокови,но ги прегрявам доста бързо като карам планинско и мисля за upgrade
Дискове Ate Power Disc отпред и обикновени Аte отзад,накладки Ate,ремонтни комплекти за 4-те апарата,като е купен друг преден ляв апарат че моя не беше с много читаво буталце,накладки за ръчната и там всичките му пружинки и глупости(още не е сглобена ръчната :hihi: )маркучи,2 ОЕМ тръбички за отзад че им е*ах майката(повече няма да дам толкова пари за ОЕМ тръбички за спирачките,взех ги само и единствено щото мислех че ще си дойдат със съответните чупки,а те прави като конец :bang: )и нови медни тръбички за отпред след като махнах ABS-a,спирачна течност Textar DOT 4,по късно заменена изцяло с някаква Ferodo Racing DOT 4 ако правилно помня :dunno: .От BMW AG дойдоха и малко дреболии:4 болта за захващане на диска към главината,1 болт за полуоска,че заовчих единия,2-те тръбички за отзад,2-те пружини за задните накладки,2-те контри за гайките на полуоските,5 от пружинките които седят между тръбичката и маркуча по спирачната система и 2 елемента за закрепване на електрохроматично огледало към предния прозорец.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Апаратите и супортите са студено поцинковани,предна стаб.щанга е червена,а задната жълта..с такива цветове разполагах когато ги боядисвах :hihi: пък и да е шаренко :smokin: маркучите са подменени на по-късен етап :thumbsup:
Изображение
другия накрайник дойде по-късно че го бях забравил :hihi:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
на камбър плейтовете нямам снимка,но мисля че някъде имам чертежи,та ако ги намеря ще ги пусна :thumbsup:
тук се вижда и че стоповете не са много по тъмни,а леко опушени
Изображение
диференциала със заовчената полуоска
Изображение
носачите и моста бяха доста време чесани с най-различни четки,бормашини и шлайфове,след това ги пръснахме с нещо което по принцип е за пода на колата и отгоре с черен авто емайл за да са лъскави :mrgreen:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Взех си и по-читав щит за маркучите в заден десен калник и малко цинга-манга по фаровете което беше махнато веднага като качих фаровете на колата
Изображение
Изображение
Научих че Z3 имат едни планки които затварят задното бомбе в сандвич(планка-бомбе-опорен тампон)
Номер 9 - http://bmwfans.info/parts/catalog/Z3/Co ... ing_strut/
И като малко скраперче правещо си колата самичко под навеса реших че и аз искам такива...ама не баш :hihi:
Тука трябва да се следи последователността-цял тампон,отрязан наполовина тампон и вече изравнена подсилваща планка :mrgreen:
Изображение
Изображение
Изображение
Като се замисля със спирачките и ходовата част май приключих,снимките са малко защото както споменах,правя я сам и не мога да снимам и работя едновременно :thumbsup:
Купих реплики на Azev A 7.5J ЕТ :dunno: врътнах им едни 23мм фланци за отпред на струга и ги качих на колата с гуми 205/45/16
Малко преди това се сдобих с коиловъри жом,от които между другото съм доста доволен,само отзад ми е малко мека ама ще го измисля,нещо ми се губят снимки на задните,но не са кой знае колко интересни.Ето и колата как седи с тях с изцяло изтърбушен интериор и гол двигател в коша(M21D24)като между временно си направих това :hihi: :hihi: :hihi:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купих едни рекаро седалки,но нещо не се разбрахме с тях как ще стоят в колата и ги продадох
Изображение
След това купих друго рекаро от мето-бмвто,но нещо и на него нямам снимки :hihi: и докато сме на вълна интериор-сложих оригинални ел.стъкла отпред,махнах китайската аларма и си сложих оригиналния модул за централно и всичко работи,учудващо :hihi: сложих подглавници на задните седалки,залепих фолио но всички стъкла без двата предни и панорамния,вързах електрохроматичното огледало и остава да му вържа функцията да не потъмнява като включа задна скорост,но това ще е като си оправя кабела от датчика до купето,монтирах плафони в краката отпред от жабка на е30,сложих си черни рингове на бензиновото табло като му направих и на него стрелките червени,направих касетника,чек-а и копчето за реотана на задния прозорец да светят,копчетата за подгрева на седалките ще светнат след като претапицирам рекарото и му сложа подгрева от стоковите седалки,взех си и черни кожени кори за вратите,че моите бяха дроб,смених 3 кори под волана докато си намеря най-читавата,4 панела около касетофона пак докато си намеря най-здрав,доста дреболии от интериора липсваха като пластмаси около дръжките за отваряне,около пишките за заключване,пластмасите на коланите които скриват болтовете,опелската запалка,някакво странно копче за включване на фаровете,друг заден пепелник защото на моя му липсваше оранжевата пластмаска пред крушката :mrgreen: мислех да правя мокета черен,но се отказах защото щеше да стане прекалено черно в колата с този черен таван,черни кори,черни колонки и тъмни седалки.
През 2012 на пролет колата отиде за кърпене и третиране на всички кухини и дъна на колата със съответните химии.
Изображение
Изображение
Изображение
От вътре облепих целия firewall,под и багажник на колата с битумна лента,наредих вече готовата инсталация с ел.стъкла и централно и също оправени кабелите за музиката защото бяхаа :censored: отделно е пуснат 4квадрата плюс от акумулатора до сд-то и са прекарани + , - и чинчове за музика :mrgreen: Интериора е сглобен по обратния ред и за мое учудване отново всичко работи и се движи :hihi: Двигателния отсек беше изчистен от всички ненужни планки и шпилки и го боядисаха в черен сатен,не исках гланц,но не исках и мат :thumbsdown: и се спряхме буквално посредата
Изображение
Преди това размотах цялата инсталация на фаровете до бушониерата и оправих всички цигании които са били причинявани през годините на бабата.На горната снимка е все още с абс-а и без камбърите.
Наредих си калници,маски,брони,фарове,вече и мигачите ги бях ударил с черен трансперантен спрей и лак защото само те седяха по-светли от цялата предница.Беше ме ударила Rat style вълна и купих преден син УНИКАЛНО изгнил капак,изтърках го и буквално 8 часа дълбахме надписа,но крайния ефект беше доста добър,поне за мен
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

To be continued..

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2013 19:25 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Очакваме продължението! :clap: :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2013 23:23 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Добра история. Какъв е плана за в бъдеще?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2013 23:48 
Offline
Аватар

E30: 324td
Местоположение: Пазарджик
Регистриран на: 04 Яну 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 156
За в бъдеще..е тя е в движение от края на 2012 с малко по различна визия от тази на последните снимки,ама много се изморих психически от толкова писане и утре ще довърша,малко търпение :hihi:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2013 23:58 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Аха ясно. :thumbsup:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2013 08:11 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Егати драмите :hihi:
Харесва ми подхода ти, макар че не съм съгласен с някои неща. Ама това са от раздела "въпрос на вкус" така че е ирелевантно.
Айде пий една водка за психическо здраве и продължавай до актуално състояние :chug:

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2013 11:15 
Offline
Аватар

E30: 324td
Местоположение: Пазарджик
Регистриран на: 04 Яну 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 156
Благодаря за отговорите и със свежи сили продължавам.
Малко след драмата с ръждясалия капак вече бях събрал пари за двигателя с известна помощ от баща ми :chug: И така една слънчева неделя през октомври 2012 със служебния Hilux и въпросния авер отивахме към София за M52B28 :mrgreen: Двигателя го взехме с почти нов съединител и лек маховик от М20,лапи и тампони за е30,картер,щека и смукател за маслената помпа от е34,кабеляци и комп с премахнат EWS :mrgreen: Свалихме го от друго е30 като собственика ми предлагаше и оригиналния радиатор за B28 + скорости от м40 и кардан,но предпочетох големия радиатор от ТД и реших че ще го карам с Getrag 260 от дизелчето.Също го взех и с цяла "генерация" без крайно гърне.
Изображение
Изображение
Двигателя беше пуснат без скорости още същата вечер :hihi: На следващия ден го пуснахме с 260-ката но се оказа че наистина седят доста завъртени и не ми хареса идеята да модифицирам лостовия механизъм и след 2-3 обаждания вече имах скорости от е36 м40 :hihi: с ясната идея че ще са временни докато напазарувам ZF.Просто тогава нямах нито пари за ZF,нито пък ми се чакаше да събера пари :hihi: Другата малка драма беше че м40-ковите скорости са с малкото каре а кардана който имам е за голямо каре.Един авер донесе 3 кардана и в крайна сметка колата остана с дизелово задно парче на кардана и неизвестно от какво бмв предно парче.Диференциала е 3.25 шпер,радиатора е от ТД с предно монтирана ел.перка с копче за принудително включване монтирано от горната страна на жабката(исках да е скрито)Друга драма за която се сещам :hihi: навързах кабелите и без да ги изолираме или запоим пробвам да паля и отново за мое огромно учудване запали от първия път :hihi: НО авера като ги запояваше и изолираше направи малко заря на бомбето и след това колата нямаше палене :shock: няма бензин,няма дюзи,само стартера върти.Разплетохме цялата инсталация,проверихме я 3 пъти и стигнах до извода че е думнал компютъра :evil: Почна се едно трескаво търсене на компютър с махнат EWS за проба и след като се намери по път за гаража ме удари мисълта че малко си играх с масата на компютъра щото прекарвах едни кабели покрай нея :hihi: :hihi: Наместихме масата и воала-запали.Извода от всичко това е-откачайте акумулатора като запоявате кабели и преглеждайте масите внимателно :mrgreen: Тука вече кабеляците са навързани и прибрани,като диагностичната букса е прекарана на мястото си пред шофьора
Изображение
Изображение
Намерих и няколко снимки на седалките и интериора на колата,тук все още не свети копчето за реотана отзад,а това че няма топка и маншона е така и до днес :hihi: още на първото изкарване на колата като й набих втора и довърших топката(беше разцепена до средата)и все още не съм се наканил да си взема друга,колкото и странно да звучи-така е доста удобно :dunno:
Изображение
Изображение
Изображение
Докато съм още на swap вълна-резервоара беше свален и измит много старателно,но и реално погледнато за година и половина не беше останало много нафта в него,направена е стойка за външна бензинова помпа на мястото на оригиналната,горивния филтър съм го хванал така както е на М10 с подходящо изработена стойка,въздушния "филтър" който ми беше подарък с мотора беше известно време хванат за казанчето на антифриза със свински опашки като това вече е заменено с конус K&N с топлинен щит облицован от вътре с битумна лента и бонус за още по студен въздух-решетката около левите фарове е изпразнена с помощта не дремел,демек вместо да е плътна я направих като бъбреците и ефекта е доста осезаем спрямо "филтър" закачен за казанчето и топлинния щит с толкова отворена решетка отпред :mrgreen:
Една вечер около 23 часа наляхме вода и изкарахме дзверо да видим върви ли,кво сме направили,като след колекторите имаше около 30-40см тръби,демек се чувах из целия град :hihi: заредих му първите литри бензин и го пребрах,че все пак без гърнета,без преглед,без застраховка,без преден капак и със саден мотор ако ме хванат....колата вървеше МНОГО поне за моите разбирания,място не можех да си намеря,целия треперя,ужс :mrgreen: на всеки пожелавам това усещане :chug: Няколко дена след това имаше малко довършителни работи вече под навеса,прибиране на кабели,дооправяне на маркучи,слагане на предния капак и т.н. Напазарувах някакво крайно гърне ASPO с подходящи входове спрямо тези тръби които имах към двигателя и газ към един "майстор".В крайна сметка колата беше с 2 резонатора и някаквото крайно гърне като на места тръбите стигаха до 2х40мм :shock: ,а оригинално е 1х45 и 1х50 до един Х за изравняване на налягането и след това продължават 2 еднакви но не съм сигурен за диаметър.Няма да споменавам че беше страшно увиснало всичко,стържех навсякъде,чувах се през половината град буквално.Декември-януари и част от февруари месец колата изглеждаше така и се караше рядко.Отпред реплики Azev A 7.5J 205/45/16,отзад реплики ATS Cup 7J 195/50/15 :hihi: менте работа,през този период бяха скъсани 4-5 чифта 15-ки от което бях много щастлив :mrgreen: По един или друг начин колата мина технотест началото на януари тази година и вече откъм документи бяхме редовни
Изображение
Изображение
Забравих да спомена и още една драма :hihi: :hihi: докато чаках майстора на гърнетата да направи друга кола аз се пистех напред назад(той е накрая на града)и както си раздавах газ доволно, минах през един участък който е малко пропаднал и леко полетях :hihi: при което радиатора ми излезна от стойката си и болта на коляновия вал му направи дупка :hihi: :hihi: прибрах колата с готова(поне за тогава)генерация,но на въже.Причината за тези своеволия на радиатора е бай х*й от първия пост хахах от мерак да карам само бях сложил стойката на радиатора,но без да я затегна с винтовете :bang: Купих друг радиатор от ТД,налях антифриз и я запалих малко да загрее като през това време помагам на едно приятелче да обезвъздуши неговотo м40.Същата вечер отварям капака и какво да видя-стойката на радиатора я няма ПАК :bang: намерих я 50 метра по надолу и за малко да прееба и втория радиатор.Изводите оставям за вас :hihi:
Февруари месец реших че тези джанти няма да ги бъде и за мой късмет Камен продаваше неговия Borbet A :twisted: Седмица по късно вече бяхме в София и имах мечтания борбет.Направих им прави капачки,бащата прати от Англия нови болтове и ключ за тях и занесох джантите за боя.Всичко от тях беше свалено,на предните пуснах една стружка и махнах най-външния ръб че беше доста изяден и ги пръснаха челно с някакъв цвят на мерцедес,задната част черна,за да изпъкват повече спиците и останалото което е под гумата основа и някакво сиво,въпреки че ме убеждаваха,че няма да има проблем да са голи, аз исках да имат боя
Изображение
Изображение
Докато чаках джантите от боя,колата изглеждаше така
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение :hihi:
Взех борбета от боя,както се вижда на по-горните снимки,на задните качих 205/45 и се наложи да вдигна малко задницата,че жулеха яко.За отпред чаках гумите да дойдат и колата се движеше със следния сетъп :hihi: 175/70/14 бирена капачка отпред и 205/45/16 борбет а 9J отзад,драгстер :hihi: Причината е че продадох азева и нямаше с какво друго да я карам пък не останаха 15-ки за да сложа атс-а отпред.През това време си изработих камбър плейтовете и колата падна с около 20-25мм отпред :twisted: Предните гуми са Federal 595 evo 205/45/16 с DOT края на декември месец 2012,купени през март-април 2013.
Изображение
Изображение
Изображение
Върнах на колата зеленикаквия капак и подарих ръждясалия на едно сиво комби,поради счупване на десния стоп(а бяха затъмнени)и купуването на здрав такъв колата вече се сдоби с стокови стопове с пръснат мигач в червено и лакирани целите,наредих си и халогените най-накрая и на тези снимки още не е с фолио на стъклата както бях написал по-рано :thumbsup: и тук се вижда тъй красивото крайно гърне :hihi: :censored:
Малко за стоповете-десния си беше сток,левия беше затъмнен и се счупих от търкане докато го изчистя от всичката боя и лак. Закнижих стоповете като оставих само цепките/каналите открити и ги пръснах с черен мат
Изображение
Изображение
Получи се доста приятно и ако не знаеш че този канал по принцип не е черен,няма да го забележиш
Изображение
Изображение
Да,мигача свети червено,дори и с оранжеви крушки.По-късно(мисля че май месец)взех за отзад Fulda Exelero Carat 215/40/16 втора ръка DOT мисля 09 с ~7мм грайфер.Напазарувах и цяла генерация,без крайното,от M52B28,като за крайно пък купих едно доста готино от неръждавейка с подходящите размери естествено.От няколко месеца обикалям града и си търся читав майстор да преправи тръбите и или никой не иска да се захване като казва че това е невъзможно или пък казват че ще правят чупките като нацепят тръбата с шлайфа,сгъват и заваряват :hihi: :hihi: :hihi: Весели хора са тея :mrgreen: и така стигаме до наши дни и по точно миналия петък,закарвам колата на един който каза че ще се захване,с новите гърнета в багажника + всичките стари,а колата само на колектори :hihi: казвам му че трябва да направи от всичко това в багажника,нещо което е читаво,прибрано към купето и тихо.Пича се отказа още на 20см след колекторите като не можа да прецени коя тръба как трябва да мине,следователно ми се дигнаха нервите,изпразних на дядо гаража от всичките боклуци(щото има канал)взех един електрожен и се впуснах в битка.Сега малко предистория,старата "генерация" представляваше нещо ужасно.От предния колектор тръбата минава покрай моста и стаб.щанга само и единствено защото е утрепана от бой и вече е по-скоро правоъгълна отколкото кръгла.Тръбата от задния колектор опираше в топлинния щит и изолацията,като по незнайни за мен причини двете тръби се кръстосваха и лявата минаваше отдясно,а дясната-отляво :hihi: след това ставаха на едно фи60мм и след това на 2х40мм с по един резонатор,след това черни тръби до крайното гърне.След намесата на малкия както ми викат повечето майстори имали достъп до колата,генерацията е стокова за B28 като тръбата от предния колектор минава на един пръст от моста и стаб.щанга,след това има един пръст до другата тръба,която пък минава на малко повече от един пръст от топлинния щит и изолацията,без да ги убеждавам с чук :mrgreen: Направих от двете генерации една като само ги прикапвах,и занесох цялото нещо във фирмата която работя при един виетнамец да ги завари като хората,шпрейчето с цинк игра след това върху цялата генерация и хоп на колата.Направих си и стойка към скоростите и всичко стана прибрано(до колкото може) и стабилно :mrgreen: Пак нямам снимки на процеса,но пък имам на това в какви условия го правих :hihi:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Меко казано се изгърбихме с още един приятел :hihi: но като цяло си заслужаваше,останах доволен и горе долу това е нашата история :hihi: Сега малко снимки от преди няколко дни и няколко които намерих току-що в апарата
Изображение
Изображение
Следите не са от сивото :hihi:
Изображение
Бяло,зелено,червено :twisted:
Изображение
:twisted: :twisted: :twisted:
Изображение
Изображение

_________________
Изображение


Последна промяна NaKi4 на 23 Авг 2013 14:17, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2013 13:01 
Offline
Аватар

E30: 324td
Местоположение: Пазарджик
Регистриран на: 04 Яну 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 156
Ето и текущото състояние на катакомбито,и се сетих още нещо-емблемите от 10 лева се разпадат при скорост около 180-190км/ч и има опасност да ви счупи прозореца,но естествено и това разбрах по трудния начин :hihi:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:hihi: :hihi: :hihi:
Изображение
С камбър плейтовете отпред съм с 3градуса и 1минута наклон,отзад непомня но е повече. Сходимостта на предните колела също е малко отворена,но листа не е около мен да видя на колко точно.По завой колата се държи много добре,супер стабилна е и точно това ми беше целта,кола която може и да карам само един път в седмицата,но да се изкефя максимално :thumbsup: Приемам всякакви критики,коментари и въпроси без притеснение :mrgreen:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2013 14:02 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Браво за положения труд :thumbsup: Харасва ми :drive:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Homemade PVC
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2013 14:27 
Offline
Аватар

E30: 324td
Местоположение: Пазарджик
Регистриран на: 04 Яну 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 156
Малко са ми разхвърляни постовете,но така ми идват спомените за тези 2-3 години :mrgreen: Друго което се сетих и не съм допълнил е че предния мост беше спукан,а на новия който взех му бяха презаварени ушите за рейката и направени подсилки на местата където лягат лапите,снимки-нямам :hihi: Покарах колата около 300км и изведнъж се почнаха страшни вибрации и удари по купето. Прибрах я,дигам и гледам че висящия лагер се е отпрал от стойката си а пък гуменото каре за 30лв :mrgreen: беше разцепено на 2 части.Интересното беше,че болтовете които държат карето към кардана се бяха отбелязали на опашката на скоростите,и болтовете от опашката се бяха отбелязали върху кардана.Взех вече истинско гумено каре и вече 2-3К км няма ядове,същото се отнася и за висящия лагер.И друга екстра която вкарах и съм много доволен от нея е свързана с ел.перката.На дизелите нали има една лампичка която светва кога да завъртиш да палиш,след като подгрее.Е тази лампичка на мен пък ми светва на таблото когато се включи ел.перката :mrgreen: И вчера ми падна огледалото от прозореца заради баса :hihi: пък уж го лепих с това,има още една останала мрежичка и ще пробвам пак :dunno:
Изображение

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  Страница 1 от 8
 [ 73 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade