e30reload
http://e30reload.com/forum/

Почна се ...
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=505
Страница 1 от 50

Автор:  intruder [ 19 Дек 2013 13:00 ]
Заглавие:  Почна се ...

Много се чудих дали да чакам да видя дали добрия старец ще ми подари е30 за Коледа ама реших да не рискувам :hihi:

Историята започва на 02.10.1990 когато са ми произвели е30 в Regensburg … :hihi:
Сигурно щото още съм бил невръстен и за да не изоставам с уроците никой не ми е казал ...
ама понеже никой, не ме е питал, му объркали и дирекцията и кутията, че и на друго място го пратили …
Та като разбрах аз за тая работа и си го взех :mrgreen:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Майтап, майтап ама както се вижда влезнах в сериала …
Само се надявам да не е бразилски, но че ще е дълъг нямам съмнение

Реших се на тази стъпка поради факт ясен на всички тук … 325 купе … а дано ама надали :finger:
Реших, че предпочитам оригинална 25-ца, която да се прави отколкото 16-ка или друго, което да почвам да строя …
мога и по-подробно да обясня ако някой го вълнува избора ми … дали съм постъпил правилно не знам

Другото, което силно ме блазнеше е да я направя аз каквато искам,
единственото, което ме изкуши през цялото време беше едно направено комби (сметам всички се сещате кое :thumbsup: )
ама реших, че нямам капацитет за тая хапка по ред причини, а и исках купе …

След доста ровене във всякакви автомобилни и други сайтове за продан установих, че от Германия ще е трудно,
от Италия много трудно излиза нещо (може и аз да нямам опит) и цените не са по-различни от немско …
Англия беше вариант също защото бях забелязал, че излизат спретнати коли от време на време …
пък и нали имам опит :hihi: , междувременно се подхлъзнах и, че е30 било най-лесната кола за обръщане :D
в БГ гледах, но установих, че шанса да излезе купе с редовни документи, здраво купе, еле пък 325 клонят към нула

И междувременно се появи тази, позаседя се … реших да разпитам за нея по мейла и куката вече беше минала и през двете ми джуки, а аз висях със страшна сила :lol:
От фирмата, която я докара имаха опция за оглед преди покупка и реших да се пробвам. В краен случай щях да изгоря с прежалима сума за огледа …
И тва беше …

Като я взех макар и с огромен страх дали ще ме докара до София (бяха я стоварили в едно близко село, но си беше път) и карайки от пасажерското място
на няколко пъти усетих леко дебилна усмивка, която незнайно как се беше намърдала на физиономията ми :mrgreen:
На четвъртия ден жена ми ме диагностицира – "Тая кола ти изпи мозъка ... ", което аз не можах да отрека … :mrgreen:

тЪ за колата

Model description 325I
Steering rechts
Doors 2
Engine M20 - 2,50l (125kW)
Drive Heckantrieb
Transmission automatisch
Body color Gletscherblau Metallic (280)
Upholstery (0377)
Production date 02.10.1990
Assembled in Regensburg
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S215A Servolenkung, drehzahlabhängig Power steering, rpm-sensitive
S219A Sport-Lederlenkrad 380 mm Sport leather steering wheel, 380 mm
S281A BMW LM Rad verchromt/Rundspeichen
S339A Shadow-Line Shadow-Line
S350A Wärmeschutzglas grün Therm. insulat. glass green
S401A Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410A Fensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, front
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S497A Mittelarmlehne im Fond Centre armrest, rear
S498A Kopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustable
S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S551A Bordcomputer II mit Fernbedienung On-board computer II with remote control
S723
S750 Basisumfang für Edition
L812A Länderausführung England / Irland NATIONAL VERSION GREAT BRITAIN
S925A Versandschutzpaket Transport protection package

Положението е следното
1. Купе - Право и на първо четене здраво, няма следи от намеси и поправки, няма дупки и изгнило, тук там има повърхностни ръжди. Като се вдигне мокета ще мога и по-категорично да се изкажа … още не смея да се радвам …
2. Мотор – работи равномерно и се разгъва добре, доколкото мога да преценя с нулевия си опит с м20, държи температура дори и да работи по-дълго на място, омаслен от капака на клапаните видимо, надолу нямам идея какво става, тепърва ще се гледа по-обстойно
3. Ламарини – боядисвана е най-вероятно цялата - не особено качествено, изглежда не е скоро. Наченки на ръжди по предните вежди в долната част и на сгъвката на калника където се събират багажника, калника и стопа
4. Интериор – уморен, напукана кожа на предните седалки, но няма нещо драматично скъсано и тн., задната е почти перфектна
5. Спирачи и окачване – има :mrgreen: . Нямах очаквания за тях та съм доволен, че функционират
6. Генерация и гърнета – поели към вечните ловни полета :hihi:
7. Джанти и гуми – зле :D . Джантите ги виждате, че нямат място на тая кола, гумите са отпред ВанЛи отзад Адмирал :o (не пише кой точно е адмирала :hihi: )

Като цяло съм доволен защото точно това търсех, състояние максимално близко до сток
или кола в автентично състояние без тунинг и скраперия, читаво купе (дано не прибързвам)
и м20б25 … другото е ясно, че ще се налива …

Какво следва:
1. Да започна да карам от шоьорското, а не от пасажерското място :hihi: , тук ще използвам да се мине на е36 рейка
2. Спирачки - сток, ревизия на апарати, подмяна на маркучи и квото трябва
3. Окачване - Билщайн + некви малко по-твърди пружини – също не съм се ориентирал
4. Автоматика да освободи място на нЕкой Гетраг 260 :thumbsup:
5. Шпер
6. Джанти – най-вероятно 15-ки сток стил 5 (ако някой има приемам оферти )
7. Разпънки отпред и отзад
8. М20Б28 софт вариант
9. Пооправяне на интериора
10. Всякакви други ремонтни работи за поддържане и/или връщане към сток състояние

Кое кога и как ще се случи и в какъв ред не бих се ангажирал да кажа :lol:

Ще ми се да е в този ред и бързо ама едва ли ...

Ми тва е при първа възможност ще я видите на живо и ще почерпя :chug:

Снимки на наша земя :thumbsup:
почерпка на ОМВ

Изображение

тука тая жига ми напомни за едни сравнения :hihi:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

и некой ръждави наченки ... или поне се надявам да са наченки ...

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ангажирам си няколко поста по-надолу за да ъпдейтвам развитието, ако не е редно така шЪ сЪ коригирам :D

Автор:  intruder [ 19 Дек 2013 13:00 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

1

Автор:  intruder [ 19 Дек 2013 13:01 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

2

Автор:  intruder [ 19 Дек 2013 13:02 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

3

Автор:  intruder [ 19 Дек 2013 13:02 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

4

Автор:  intruder [ 19 Дек 2013 13:02 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

5

Автор:  intruder [ 19 Дек 2013 13:11 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

За обръщането какво ще ми е нужно:

1. Табло с барче
2. Рейка – смятам да ползвам от е36
3. Педалите – дали може да се преместят или трябват други
4. Инсталация
5. Инсталацията на вратите май се разменя някъде съм чел
6. Мокет - само от купе ли става
7. Огледала

Нещо друго някой ако има идея?
Табло от всяко е30 ли става, или има разлики купе, седан, комби?
пп. търся читаво табло без пукнатини :mrgreen:

Ще съм благодарен на всякакви мнения и критика :thumbsup:

Със сигурност ще имам и други въпроси, за което пердварително се извинявам и благодаря!

Автор:  Renegade [ 19 Дек 2013 13:12 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

Най-накрая. :clap:
Честита! :chug:

Автор:  intruder [ 19 Дек 2013 13:21 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

Renegade написа:
Най-накрая. :clap:
Честита! :chug:

благодаря!

в тоя ред на мисли да ти благодаря пред всички
за проявеното търпение към мен и въпросите ми :chug:

лошото е, че ми се струва, че сега тепърва ще имам да питам :hihi:

Автор:  Renegade [ 19 Дек 2013 14:10 ]
Заглавие:  Re: Почна се ...

Нзли за това е форума, бре, питай смело, ще помагаме с каквото можем. :thumbsup:

intruder написа:
За обръщането какво ще ми е нужно:

1. Табло с барче
2. Рейка – смятам да ползвам от е36
3. Педалите – дали може да се преместят или трябват други
4. Инсталация
5. Инсталацията на вратите май се разменя някъде съм чел
6. Мокет - само от купе ли става
7. Огледала

Нещо друго някой ако има идея?
Табло от всяко е30 ли става, или има разлики купе, седан, комби?
пп. търся читаво табло без пукнатини :mrgreen:

Ще съм благодарен на всякакви мнения и критика :thumbsup:

Със сигурност ще имам и други въпроси, за което пердварително се извинявам и благодаря!

1. :thumbsup:
2. Или от Е46, още по-директна е;
3. Мисля, че не могат да се преместят, но не съм сигурен;
4. Каква инсталация имаш предвид?
5. :dunno:
6. Става и от седан;
7. :?:

Таблото става от всякакво Е30.

Не съм много наясно с обръщането на дирекцията, защото никога не съм се интересувал. Тук Скрапера под Ореха може да е много полезен.

Страница 1 от 50 Time zone: Europe/Sofia
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/