Моето скромно мнение е, че можеш да свалиш доволно под 1:16 при следните предпоставки (заедно или по отделно):
1. Да потренираш с някой, който знае коя е най-бързата линия на Дракон и как най-ефективно се кара в завоите;
2. Преди всяко излизане на Дракон да си с нова спирачна течност, (по възможност нови гуми, които да са в унисон с температурата и климатичните условия), нови (но улегнали) накладки с по-спортна насоченост и с гориво в резервоара, което да е само достатъчно за завършване на сесията. Аз, на твое място, бих сложил и един хубав радиатор на обратния бензин, да го охлажда. Ефектът въобще не е за подценяване.
3. Аз лично бих махнал и въздушния филтър при каране на писта. Има известен риск, но е незначителен.
Иначе браво за постоянните и добри времена.