Изглеждаше в добро състояние, в максимално недокоснат вид.
Тогава този цвят ми се струваше супер зле като вариант, но сега искам само този цвят за Е30(колко се променят нещата)
Прикачени файлове:
11331195242428982_2.pic.jpg [ 113.16 KiB | Прегледано 7905 пъти ]
Ето така изглеждаше на снимката на обявата. Джантите мислех, че са ATS CUP 15” но се оказаха Fondmetal 14” със задни Kormoran изтъркани до гладко и предни Fulda всесезонни. До момента когато видях колата на живо бях толкова замаян, че дори не съм погледнал какви са джантите.
Колата беже малко на север от Слънчев бряг, с един приятел се дигнахме от София с доброто старо Рено и отидохме да я гледаме. За мен нещата бяха решени вече. Трябваше да има някакъв много сериозен проблем за да се върна в София без нея. След като я прехвърлихме си изкарахем една вечер на това уникално местенце Слънчев бряг(и това е друга тема-болна тема). Според мен Студентски град, Банско и Слънчев бряг са свързани с wormhole.
Продаваше я накакъв пич, който беше в Англия и беше оставил сестра му пълномощник, за тест се качи мъжът и. Спомням си първият момент когато я подкарах. Абсолютно блаженство! Миризмата... аххх, жена ми я описва като смрад, но за мен това е просто прекрасен аромат на бензин, масло, мръсотия и бързина. От въздухувода в краката леко плюеше вода, но кво ти пука, едва ли е сериозно. Малка дупка на тапицерията на шибедаха, малка дупка от цигара на седалката и по мокета, малка дупка на стъклото. Купуваме! В кошницата.
На следващата сутрин тръгваме към София и аз съм с твърдото убеждение, че вече съм разумен, голям, колата ще е с мен дълго време и няма нужда да я изнасилвам, а първо трябва да стигнеме до дома... в момента в който се качих на магистралата 230. Не исках да го правя. Колата си го искаше. И гърнето е било леко спукано, но леко и давам газ, а тя леко си върви и така. Всичко беше добре до София, след караулката, десен по детелината за да се кача на околовръвтното, 3та, ГАААААЗ и горе вече колата работеше като дизелов камион. Стана ми тъпо, Ама това е било защото съм тъп. Както може да се досетите веригата леко се е разтегнала. Пораженията не бяха много и и без това трябваше да се направи ревизия. Колата беше на 179 000 km. Това е точно като пристигнах пред нас, леко съм щастлив.
Прикачени файлове:
2012-09-20 19.34.48res.jpg [ 261.24 KiB | Прегледано 7905 пъти ]
Следващото нещо което трябваше задължително да имам беше шпер. Тогава не знаех числа и какво точно трябва да гледам, но въпреки това случих на читав шпер туре188 4.45, а оригинално колата беше с туре168 4.10 отворен. Според мен, колата не е добре с толкова късо число, на скоро си купих чисто нов(втора ръка) 4.10/40% туре188 предстои да го сложа и мога да споделя впечатления.
Още първата зима леко подострих предницата в една мантинела и още не мога да си го простя, това е история която няма да ви разказвам и без снимка. Възползвах се да оправя обезцветяването по броните и леките забележки по боята. Сложих и 15“ Стил 5 за Е30. Така се запознах и с бай Явор скрапера под ореха.
От него пак си купих салон Recaro, и окачване Bilstein. Той ми сложи и рейка от E36, че на един завой от много въртене си изкъртих ръчката за чистачките.
От тогава колата по окачването остана да се сменят само преди и задни опорни тампони на аморт. И задни биалетки и тампони на задна стаб. щанга.
Друго нещо за което ме е яд малко е, че като оправях гърнетата не си запазих катализатора. Сега колата е с 2 китайски гърнета празни и права тръба от 4-2-1 назад 1 резонатор 1 крайно гърне. Шумничка е и ме дразни, че има един звънлив звук към 3-3500rpm. Предстой в светлто бъдеще да се направи една хуваба генерация.
Друго не е пипано по сериозно.
След това се роди тази баДка и нещата малко се промениха, намаляха и времето и парите, които както сте запознати са основен ресурс за лачена трийска. Да ми е жив и здрав човека.
Прикачени файлове:
IMG_2027res.jpg [ 304.56 KiB | Прегледано 7905 пъти ]
Още като купих колата започнах да изривам гаража за да мога да я прибирам. Също си купувам по малко и инструменти за да мога поне по-елементарни неща да правя.
По колата съм сменял вече толкова много неща, че със сигурност ще пропусна нещо ако започна да изброявам. Като цяло гледам да не се впускам в голяма разправия, колата да може да се кара, а не да стои разглобена и да е в добро състояние, да работи добре, да не хлопа, да се кара добре. Не мисля да сменям двигателя, нито да му слагам сешоар Обичам високите обороти, а не да киха и съска.
Започвам да се отнасям малко с писането и мисля за сега да спирам. Ще допълвам темата. Завършвам с една снимка след брутален офроуд с цялото семейство.
Прикачени файлове:
IMG_4368res.jpg [ 391.27 KiB | Прегледано 7905 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_4370res.jpg [ 204.06 KiB | Прегледано 7905 пъти ]
Поздрави на всички.