Дата и час: 29 Мар 2024 01:49

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 22 от 29
 [ 285 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2017 12:44 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Недохода и свръххода ги смятай спрямо оригиналната височина на колянов вал, биела и бутало, а не спрямо височината на блока.

Тоест, в случая свръххода ще е 0.7 мм. (а при ползване на ремонтна гарнитура ще падне на 0.4 мм.), а недохода 1.5 мм. при дадените примери.

За да се сметне коректно сгъстяването трябва да се измерят добре обемите, които се създават от челата на буталата (+/-) и да се отнесат към заводското бутало, за да се изчисли разликата.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2017 15:58 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Отново къса клечка..."Новата" глава, която купих от Англия е спукана :bang: :censored:

Окончателно минавам на 731.
Предстои да измеря блока и дано най-после има нещо положително от цялата история.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2017 23:23 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Можеш ли да измериш отворите на новата (а и на старата) гарнитура за главата и да кажеш какви са диаметрите на отворите за цилиндрите?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2017 23:40 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Renegade написа:
Можеш ли да измериш отворите на новата (а и на старата) гарнитура за главата и да кажеш какви са диаметрите на отворите за цилиндрите?

85,2mm e диаметъра на новата гарнитура Elring.
Старата е в гаража, но едва ли има разлика, тя пак е Elring.
За 86mm ще трябва 'тунинг' гарнитура :?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2017 23:57 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Не питам за мен, а за теб.
Заводската гарнитура не става и за диаметър 85 мм. на цилиндрите.
Трябва да има поне 1 мм. разлика в диаметрите, а в случая разликата е 0.2 мм. на нова гарнитура, т.е. и те ще изчезнат като се сплеска гарнитурата. Мерни и старата, да видим дали съм прав и за тия 0.2 мм.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2017 16:59 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Старата гарнитура я меря 85,3.


Днес се позанимавах с малко мерения на блок и бутала.
Оказа се, че след набиването на ризите и шлайфа цилиндрите са стеснени до около 83,6мм.
Буталата също са престъргани всичките и общо взето всяко бутало е правено по конкретна цилиндрова втулка, като разликите са доста сериозни и няма едно с едно еднакво. Говорим за до десета :shock:

Самите цилиндри не са износени в елипса или буре. Разликите са им до 3 стотни.

Тъй като ще използвам бутала от м54 ще се мерят и ще се шлайфа до техния размер.

Камене, имаш ли идея колко е дебелината на подобна цилиндрова втулка или зависи от марката, която са използвали?
Дали ще позволи шлайф с няколко десети до стандартен размер от 84мм :dunno:


:| :dunno:

_________________
Изображение


Последна промяна Мармот на 15 Юни 2017 17:28, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2017 17:04 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
ти ма хвърли у тъча :shock: :shock: :shock:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2017 17:12 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
TheStorm написа:
ти ма хвърли у тъча :shock: :shock: :shock:

И аз така гледах. Викам не е възможно, трябва да са 84мм и оня ми вика "Е кво, или аз не мога да меря или да си изхвърля уредите щото не са точни ?!?" :hihi:

После в гаража хванах дигиталния шублер и мернах буталата. Колкото и да му е голяма грешката при такива прецизни измервания верно са по-тесни буталата :hihi:
Даже диаметъра над компресионния сегмент до челото е по-тесен на всичките спрямо диаметъра в средата при буталния болт. :o

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2017 19:31 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Мармот написа:
Самите цилиндри не са износени в елипса или буре. Разликите са им до 3 стотни.

Тъй като ще използвам бутала от м54 ще се мерят и ще се шлайфа до техния размер.

Камене, имаш ли идея колко е дебелината на подобна цилиндрова втулка или зависи от марката, която са използвали?
Дали ще позволи шлайф с няколко десети до стандартен размер от 84мм :dunno:


:| :dunno:

Нямам идея колко ти е дебела ризата, не я ли мерихте? В БГ всеки си сътворява ризи от различни материали и с различни дебелини.
Както писах по-преди, трябва да имаш поне 1 мм. дебелина на стената на ризата (това при хубава стомана), хубаво ще е да е 1.5 мм., защото при теб ризите едва ли са правени от най-качествената стомана и в такъв случай става рисковано - може да спукаш риза ако стената е под 1.5 мм., особено и ако ризата не е набита супер плътно в цилиндъра.

Гледам, че отиваш към варианта на Бурята, който не е лош като цяло. :thumbsup:
Само че в този случай трябва да ползваш нормална гарнитура, за да не разредиш прекалено мотора, защото недохода така или иначе е голям - 1.38 мм., а сгъстяването е около 9.2:1, което е доста подходящо за заводски разпределителен вал. Също ще е хубаво да напаснеш 2.5- цовия всмукателен колектор към 731 главата, но ако няма някой доказан, който да го направи, по-добре не пипайте главата да не се засере, щото лесно се засира от гаражни герои. Не е лошо да се увеличи и диаметъра на дросела до около 62-64 мм., но пак - ако има кой да го направи читаво.

Колата ще иска и настройка (поне на пътя), за да е адекватно цялото комбо. Като цяло, ако намериш читави бутала (сегментите задължително нови) и шлайфиста си знае работата (трябва всяка риза да се шлайфа по съответното бутало за нея) и се направят необходимите корекции, споменати по-горе, ще изкараш резултати по-добри от тези на Бурята.

Радвам се, че вече се вижда светлина в тунела. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2017 09:07 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Вчера взех една глава 731. Трябва да се забрани със закон на всеки средностатистически Ганьо да се докосва до м20.
Кавалите завъртяни наобратно, съответно не е сложена пластината дето ги блокира, бити с чук и подбити...
От завъртането не знам какво мазане са имали кобилиците но са издълбали кавалите :duh:
Кобилици и вал износени повече от на м40ка.
Дано поне главата е здрава. Има много мегдан за шлайфане съдейки по четирите белега.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 22 от 29
 [ 285 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade