Дата и час: 28 Мар 2024 18:55

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 13
 [ 129 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2014 11:49 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
Сега по Коледа нали се случват чудеса :hihi: се появавя и една обещана отдавна от мен тема тук. имам малко повече време по празниците тази година и ще се опитам да направя темичката като история на колата досега и да я доразвивам с времето :)
Кабриолета притежавам от началото на 2008 година - Е30 кабрио 2-ен стоп, 04.90та. в обявата пишеше черна и 91ва година и когато отидох да я видя бая се изненадах, защото очаквах черен троен стоп, а тяше син двоен :hihi: След това бая ми захаресва хрома и много готиния РоялБлау, гурука е механичен. Двигателя беше М20Б20, мотроник 1.3 и мисля че цялата е с инсталация от троен стоп. Черно кожено рекаро в много добър вид, голям борд, дори и клима... това са фотоси от колата малко след като я купих и без никакви подобрения :)
Изображение
Изображение
когато я купих, колата беше в почти напълно стоково състояние. на 15ки Оз вега. италианка. била на руши :mhihi:
гюрука беше в окаяно състояние, но нямаше ръжда и сериозни удари, боята беше също добра (като за 20годишна палатка), салона почти перфектен, като изключим дежурното скъсано на средата на задната седалка. колата не беше карана от 2 години по думи на предишния собственик.
но той каза, че има шпер(нямаше), и нови гуми - малатеста, та не знам колко може да му се вярва. :confused:
последва обслужване и ангренаж. месец след покупката сложих чисто нова АГУ, ловато..
започнах лека по лека да сменявам каквото се обади най - вече по окачването.. ходих лятото на 2008 с нея до морето... м20б20 с 4.27.. мъка.... :roll:
есента смених гюрука с друг, който при слагането беше черен, но с времето премина през доста цветове, включително този на колата :mhihi: :mhihi:
зимата на 2008 при едно тръгване за каране на витоша се чуха лагерите нещо.. карах я тропаща до юли 09. не се счупи до последно въпреки всичката газ.. при отварянето, един от биелните лагери беше изчезнал почти напълно. бях решил че в б20 пари няма смисъл да се наливат и търсех б25.
исках м20, въпреки, че вече беше популярно слагането на М50. за съжаление не можах да намеря, но изпадна един ета блок в комплект с буталата и вал. след закупуването и на друга 731 глава (моята се оказа спукана - вероятна причина за лагерите).
събрах колата в този вид: ета блок, вал и бутала, 731 глава, колектор и дюзи и електроника от б20. :D
получи се ета горе долу с малко по висока степен на сгъстяване.. колата имаше живец вече, особено в ниските. вървеше доста по - добре от б20 и харчеше по - малко...
след това много каране и хубави моменти..
смених няколко цдта, имах мтех 1 волан, после големия мтех 2, сега е с малкия
генерацията беше сменена от оригиналната за б20 с такава от б25, сега е с оригинално б25 гърне и една тръба на 65мм.
счупила е 4.27 малко, две 4.10 пак малки. била е с 3.64 голямо, него не можах да го счупя. после едно виско 3.91, което още се търкаля из мазето. сега е с голямо шперче 3,25..
няколко не внимаващи шофери из София доведоха до смяна на предната броня и капак с други..
много исках да я сваля и през лятото на 2010 година получи нови ф/к пружини 60/40(не се лъжете меки са) , б6 билщайн отпред и б4 отзад, дискове и накладки и беше готова да се преместим в Бургас.. а да стил 5 за е30, с хубава парада.. тука яко плажове и каране..
рейка от е36 с шайби, полиуретови тампони на задния мост, са по основните неща..
през зимата на 12 взех оригинални добавки мтех 1 за предна и задна броня, както и х/р пружини. освежих ОЗто и лятото събирах погледи с полирана джанта
до август 11 това ми беше и основната кола, тогава взех 39ка за евридейка :mhihi:
минал съм около 40к км..
със сигурност изпускам много неща, но доста време е това :shock:
редовното обслужване само с хубави части мисля няма нужда да го споменавам..

нямам много снимки за всичкото това време, ма ще сложа няколко...
така почваме с едни от 08 година, колата в почти 100% във вида, в който я купих
Изображение
Изображение
Изображение
малко да изкараме пари за газ :mhihi: или гюрук, че гледам е нов, демек твя е някъде края на 08 илли началото на 09
Изображение
тука сме на събор юбилейния 10ти събор
Изображение
тези са от април 12та, с оригиналните стил 5 и без техника
една ретро
Изображение
Изображение
:driving:
Изображение
тук вече юни 12та с полираните ОЗ, пакет, черни рингове, Мтех2 малкия.. като цяло газария 8)
Изображение
Изображение
колко сме ниски..
Изображение
и тука за финал за сега една от времето дето имаше сняг през зимата
Изображение
тия дни продължавам с проект "скандал" за сезон 13 и проект "BV8" за сезон 14. :hihi:
ще напиша и какво съм запланувал за сезон 15, като промените още си нямат име 8-)

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Последна промяна convertible на 26 Дек 2014 19:07, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2014 12:09 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
тука ще наслагам снимките от няколкото целенасочени фотосесии на колата за тия няколко години.

Ако сметне главния, че не са за тук да ги забърше..
Дата: 09.08.2012г. на Плаж

Изображение
Изображение
Следващата е в Календара на БМВ Клуб България за 15 година (фиилин горд :D )
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Дата: 24.11.2012г. Из Бургас заедно с още един пакетов двоен стоп на моя приятел Калоян

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Дата: 03.09.2012г. Из Бургас, Светлините на града - нощна сесиика, съвсем ненадейна след миФка. много ми се получи и мисля, че са от най - добрите снимки, които имам на колата.

Енджой :mrgreen:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Дата: 09.07.2013г Из Варна

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2014 12:19 
Offline

Регистриран на: 10 Сеп 2014 08:08
Мнения: 15
Просто без думи!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2014 13:03 
Offline
Аватар

Регистриран на: 21 Авг 2013 11:05
Пол: Мъж
Мнения: 130
Не трябваше да разглеждам темата ти! Тъкмо се бях отказал отново да имам Е30 Cabrio, бях си избрал чудна Z3 2.8 Widebody...Няма отърване :censored:
P.S. Колата ти е наистина впечатляваща! И на живо, и на снимки :thumbsup:

_________________
“I'm a man of simple tastes. I'm always satisfied with the best.” - Oscar Wilde


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2014 14:40 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
Такам, ще нахвърлям набързо причините за получилия се вече проект "Скандал" в началото на `13та година. После ще напиша и сложа снимки по всеки отделен компонент.
След като се зарибих адски по ББС РЦ090, реших, че моята кола трябва да бъде с такива.
Другото, което исках да свърша през тази зима е да отстраня гнило, което бях забелязал в двата задни коша зад задните гуми. И от двете страни имаше ръжда, която отвън не се виждаше, благодарение на задните добавки под бронята. Знаете, че това е едно от слабите места на Е30. Другото място за тенекиджииска намеса беше отпред в коша, около дехидратора колата е имала слаб удър и имаше малко нагъната една от ламарините, исках и там да се пипне, най - вече да се спрът ръждичките :evil:
Имаше нужда от лакиране на единия заден калник и други дребни забележки по боята. След като говорих с няколко бояджии стигнах до извода, че няма нужда да се прави на парче колата и направо да я пръсна цялата ще е най - добре. попринцип мразя такива неща, защото след тях си личи докъде е боядисвана, има много изпочупени щипки, и става грозна гледка с старите лайсни и гуми по купето. Представих си я лъщяща и с РЦ-то и нимоах да се сдържа.. :hihi: А и както казах имаше нужда от боя на някой детайли, а нямаше нито един без забележка.
Взех рамка с уплънения и хубава оригинална кройка от Германия и по нея уших нов гюрук при един смея да кажа доста добър тапицер, работещ на добра цена. След като видях какви неща прави тапицера и се убедих в работата му, оправи и скъсаната шофьорска седалка, както и скъсаното по средата на задната седалка.
На кратко:
1. - джанти
2. - ръжда
3. - боя
4. - гюрук
5. - салон
Та така от една джанта и малко ръжда се появи проектчето, което глътна няколко месеца от моето време , както и няколко К лв :hihi:
от тук - Изображение
до тук - Изображение

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2014 15:06 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
След като се зарибих адски по ББС РЦ090, реших, че моята кола трябва да бъде с такива. Друго, че ОЗто е 15ка и е доста малка. Когато снижих колата стана доста ниска. Доста се чудих какво да направя - фил и редрил или да преправя колата. Исках да държа колата в максимално близък до оригиналния вид. Не можах да намеря кой да направи редрила на джантите. Това, че бяха от Е39 - централния отвор е голям - остава малко до отворите за болтовете 4*100 бяха от нещата, които ме отказаха от този вариант. Другото, което ме разубеди, е че можеше да ми се прийскат други джанти (БРОК Б1) и пак филм, защото редрила освен всичко друго не е и еФтин. Реших, че ако искам да върна колата в оригиналния вид, лесно и еФтино ще намеря оригинални Е30 компоненти. Та идеята беше максимално лесно и еФтино да се премине на 5*120. Отпред сложих главина от Е36 на Е30ковия шенкел с втулка, която беше така изработена, че да се запази отигиналното ЕТ, тоест след разпробиване на спирачния диск, запазих и оригиналните спирачки, който са и на най - големите слагани заводски в Е30. Отзад, и двете главини се оказаха от дебелите и позволяваха разпробиване. След разпробиване и на диска запазих спирачките, ръчната, както и възможността да си слагам джанти 4*100 :)
Вече бях сменил ФК-то с ХР 60/40 амове билщаин Б6 отпред и Б4 отзад.
ето и една фотка от зима 14, когато вече имах ново окачване и това е вече сваления сетъп отпред
Изображение
така проблема с междуболтовото разстояние беше решен и остана само да добавя фланчета по 5мм отпред и малко да посъветвам съпорта на предните спирачки с флекса :hihi: така исканите РЦ-та бяха на място

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2014 17:24 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
Освежаването на салона отлагах тъй като не знаех към кого да се обърна за качествена поправка. Не исках да правя нов салон, още повече, че като изключим дежурното скъсано на задната облегалка на кабриото беше в сравнително добро състояние. Да кожата е стара, твърда и напукана, но оригиналния вид ми харесва. За съжаление се скъса и кожата на възглавничката на шофьорската седалка. Доста исках да сложа и подглавници на задната седалка, най-вече заради визията, не че някой се вози. Просто ми харесва как седят на колата, някакси много по завършена е. След като видях как работи тапицера, при който ме пратиха и ми показа готови негови работи, се навих да поправя салона.
ето скъсаното на шофьорската седалка
Изображение

ето възглавничката след поправката - ако не се загледаш е трудно да се разбере. използвахме почти същата кожа от стари други седалки. според мен се получи отлично
Изображение
разгловянето и събирането на седалките си го направих аз. носих само елементите за поправка. купих целия механизъм за задните подглавници заедно с тях и след претапициране им, че бяха плат ги сложих на седалката. на задната седалка също подменихме парчета кожа, тъй като старата беше изгоряла от слънцето и буквално се ронеше. търсех максимално заводския вид.
докато нещата за поправка бяха при тапицера аз се заех с освежаването на механичната част на салона. поизчистих ръжда по релсите където има и може и намазах с 3в1.
Изображение
Изображение
Изображение
като цяло нещата бяха само повърхоностни и всичко си баца по салона :lol:
едно добро почистване
Изображение
поръчах и един кит за кожа от ибей с идеята да се позапълнят пукнатините по кожата.
Изображение
Изображение
След това боя за кожа и салончето светна.
Изображение

готово за ибей :hihi: :hihi:

Изображение


с това се придвижвах докато траеше проекта
Изображение

излишно е да споменавам, че стаята за гости се бе превърнала в склад/работилница :hihi:
Изображение
Изображение

Ето линк към албума, ако някой иска да разгледа, да не стават много тук снимките
http://atco.snimka.bg/automobiles/osvejavane-rikardo.847492

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 17:25 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
100 преглеждания и нищо :roll:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 17:26 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Епа виждали сме я на живо, ти малко отзад напред караш :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 19:00 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Аз чакам интереснат част хехе

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 13
 [ 129 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade