Оставям темата така за да я довърша утре,че стана късно и съм изморен пък и съм на работа утре. лека полека за няколко дена ще се пробвам да я направя като хората с планове-размисли и потушени страсти.
От 7 години заглеждам е30ките но само външно нищо повече,едва преди 2 години си взех 1вата 30ка и от тогава се чудя да си правя ли тема или не. Продадох я защото беше удряна в дясно и ми се откъсна от сърцето и тръпната се превърна в мислова към друга но вече купе "изградено" донякъде от мен.Ето и малко история от самото начало. Всичко това го правя да си ми остане като отворен споделен комикс,които да попълвам и споделям с останалата част от аудиторията.Пък и надявайки се да получавам ценни съвети.
Намерих голо купе но още не бях събрал всичките пари-още не бях продал сратара. Продадох я на бързо и с нея се лиших и от други неща и започна уговаряне с продавача от с.Лозен-Софийско който ме изчака сигурно 10-15 дена да си продам моята преди това 5 дена да ми отговаря на въпроси и да ми дава съвети ту по телефона ту писмено и така. Ще разкажа накратко през какво минах и какво съм направил чрез снимките и спомените до днескашна дата и продължаването и замисъла на проекта.
след разговори и 1вите снимки заради който отидох от Варна с пътна помощ до Лозен-София да я взема,отне ни 20 часа до прибиране след което 1 ден почивка и понеже нямаше как да оправим документите на 3тия ден отидох пак до софия с автобус за документите Купих я
БЕЗ двигател,диф,фарове,халогени,километраж,салон и машинки врати + вътре доста липси.СЪС запазено купе,шибидах,нови аморт,винт дискове отзад и хидравлика ,генерация,лостов механизъм и кардан за 4 цилиндъраЦЪК - Е30 1ви снимки 01.2014ЦЪК снимки от взимането и товаренетоЦЪК - снимки на боядисания кош вътре със седалка сложена на планки и позачистена малко няколко дена преди да отиде за слагане на двигателСнимки от боядисването на коша и как е станал Сложени Фарове/ревизия крепежи и реглажи - чакаха се тогава халогените от UKСложен двигател м42 - издържа 11400 км и духнах гарнитурата и главата - смених го с такъв от англичанка на 100хил км с 14 компресия и на него смених водна помпа-термостат и масло.
Изгорих 1 бензинова помпа и реших да пробвам с налична външна . Много добре-подобри се паленето само където малко намирисваше и шумеше. След 20 дена я смених с оригинална по голяма както си е и всичко си заспа.
Тука старата от която си взех също и левия халоген
Слагането на е36 рейка със серпентина и подлагане за малко повече завой
Измежду другото взех и тази кола със шпер и дискове отзад + м42 за части
И след няколко дена заприличахме така с фланците като щъркелче
И от тогава до сега Съм сменил числото на шпера от 3.45 на 3.38
отпред на 290мм на 5х120 с 30ково окачване с втулки и преходни планки за апарати e36 и дискове от голф
следва продължение като имам време , рекаро лс-ревизия правя сега механизми амортисюри ,мтех 265мм и много други дреболий и глупости и изолации и какво ли не