Дата и час: 28 Мар 2024 10:19

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  Страница 1 от 10
 [ 91 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: 325 E
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2014 16:00 
Offline
Аватар

E30: 325Е
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 12 Яну 2013 00:09
Пол: Мъж
Мнения: 394
Дойде време да си пусна и аз темата :hihi: . Колата може би повечето от вас е знаят от Първата национална е30 сбирка. На кратко колата е 325ета с м-техник 1 двоен стоп от последните, мотора е м20б27 129к.с./230Нм. Купих е от Плевен октомври 2013 в един дъждовен ден. Стоеше пред един блок мокра, цялата покрита с изсъхнали есенни листа. След подробния оглед нямаше ръжди на възловите места с изключение на капака на шибедаха който беше заминал , за щастие ръждата не беше тръгнала по тавана, последва тест драйв и се споразумяхме и си тръгнах за Пловдив. На другия ден обратно с парите към Плевен прехвърлихме я, стиснахме си ръцете и аз си тръгнах за Пловдив с нея. Колата се държа изключително добре, въртящия момент е страхотен Беклемето го изкачих спокойно на 4-та :smokin: Реших, че няма да е карам зимата. Последваха 1-2 снимки на колата и е прибрах в сух гараж.
Изображение
Изображение
Първата ми работа беше да проверя с какво оборудване е излезнала от завода и да се захвана с шибедаха.
Изображение
Липсваше оригиналното радио и касетника при ръчната спирачка. Намерих касетник от другия форум беше ми продаден за перфектен. Да наистина самото барче беше супер ,но самия касетник НЕ, 3 отделения не искаха да се отворят , на 4-тото зъбчето беше счупено и не искаше да се затвори :bang: както и да е това е друга тема на разговор. В крайна сметка си използвах само касетника от старата 30ка в комбинация с новото барче. Разкарах и грозния олюпен скоростен лост за жалост нямам снимки.
Последва шибедаха ( на снимката по горе колата е със свален ). Капака буквално беше леш, при демонтажа се скъса един от ушите му , пластмасите на двете рамена бяха спукани. Намерих перфектен втора ръка , рамена използвах от старата ми 30-ка комби '93 набор които бяха в доста по-добро здраве.
Изображение
Изображение
Последва боя и смазване на всички болтчета и монтаж обратно. За жалост забравих да снимам :?
Зимата мина , времето взе да се пооправя и аз започнах да се оглеждам за джанти.
Изображение
Беше станало Април месец. Попаднах на обява на един голям е30 ентусиаст от Ловеч, в другия форум, за 4 алуминиеви DBV Caribbean Cup 4x100 16х9 ет30 в комплект с болтове, фланци и гуми. Реших ,че това ще са джантите за моята кола. Запалих Ланчийката на баща ми, която беше на газ и за около 2 часа и половина бях в Ловеч. Оказа се, че освен джантите момчето продаваше и шпер 3.46 от е34 (малко прасе за е34 ) голямо прасе за е30 ) не ме бъркаше понеже колата ми беше заводско с 3.25 голямо прасе и щях да си използвам моя капак , вкара ми изгодна оферта и без да му мисля се съгласих, натоварих всичко и газ обратно за Пловдив.
Изображение
Последва разкарване на веждите, почистване на джантите и шпера. Шпера го изтърках с телена четка и телено киче за бормашина, след което го намазах с ръждопреобразувател на Вюрт и след това боя.
Изображение Време беше за дългоочакваната автомивка след зимния сън :hihi: :drive:
Изображение
Тъй като заводски акумулатора ми е в багажника обаче ми липсваха крепежите за самия капак се наложи да се сдобия с нови такива.Следях темата на колегата GEORGIEV който беше извършил целия суап на акумулатора отзад. Съответно се допитах до него за серийните номера на крепежите и ги поръчах, огромно благодаря за което Марти ! :thumbsup: :chug:
Изображение
Последваха редица фотоси и десетки куриозни моменти и запознанста с нови хора.
Изображение
Изображение
Изображение
И тук няколко снимки с една много лачена е30-ка 8-).До къде стига импровизацията когато на човек му е прецакан статива :hihi:
Изображение
Изображение
Изображение
Наближаваше Националния БМВ събор мислех да не ходя ,но в последния момент и след много убеждения, отидох. Един приятел тамън си беше направил джантите ( сивата 30-ка от горната снимка ) и ми предложи да си ги разменим за събора и аз се съгласих. Включихме се и в почетната БМВ обиколка на град Пловдив преди събора.
Изображение
Приготовление последния ден преди голямото мероприятие.
Изображение
Изображение
Изображение
На събора се запознах също с доста читави хора , двама от които , Мартин Георгиев "GEORGIEV" и Деян Буджев "Kroki" :thumbsup:
И една снимка на самият събор.
Изображение
Дойде Август месец , време за Втората Национална е30 сбирка , просто нямаше как да пропусна ( за сезона бях на морето ,но на 29 сутринта в 6:30 хванах рейса от Слънчев Бряг за Пловдив :hihi: ) Бях се уговорил с няколко приятели които се занимават със снимане и на 30ти сутринта потеглихме за Калояново.
В очакване на софийската група да слезе от магистралата.
Изображение
Радвам се, че присъствах, радвам се, че се запознах и с повечето от вас, респект за цялото мероприятие още веднъж !
Изображение
След националната сбирка реших, че е крайно време да се полират бордовете на джантите ( благодаря на Любо и Георги те си знаят ) Ето резултата:
Изображение
За жалост се случи кофти падане от заводския крик при монтажа на последната джанта и ми огъна прага :cry: Незнаех да се ядосвам или да плача.
Изображение
Последна есенна снимка:
Изображение
Не можех да го гледам така пък и ме глозгаше отвътре какво се случва под брони и прагове ,зимата наближава колата няма да се кара ( пък и едва ли някоя зима за напред докато е в моите ръце :hihi: ). Реших, че сега е момента. Препоръчаха ми тенекеджия , уговорих се с човека аз да си е разглобя и да му е закарам на 6-ти октомври ( понеделник ).
Ето няколко снимки от разглобяването вчера и днес.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Доволен съм от резултата като за 27 годишна кола. Има още доста неща да се дооправят червените спирачни апарати например ме дразнят много (така е взех), но и на тях ще им дойде времето.
Това беше историята на колата до сега, със сигурност пропускам и много други неща, извинявам се за което. :thumbsup:

_________________
The BMW 325e VIN 1837568 was manufactured on March 27th, 1987 in Dingolfing and delivered on March 31st, 1987 to the BMW dealer Russin in Neuss. The original colour was Lachssilber metallic, paint code 203.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2014 16:25 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
:clap:
Супер е колата :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2014 16:26 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Добра основа :thumbsup: Успех с проекта :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2014 19:54 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Тази кола още в Боровец ми направи много силно впечатление, а сега ще стане още по-хубава! Бонбон е!
:thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2014 20:25 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Браво, много добро състояние, радвам се че си случил на екземпляр! И на мен ми направи много силно впечатление на първата е30 сбирка тая кола и се ядосвах като я видях за продан, но се радвам че е в кадърен ентусиаст :thumbsup: Успех и ни дръж в течение.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2014 02:13 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
Много слънчева, аз двоен стоп с толкова малко ръждица май не съм виждал напоследък :shock:
Съжалявам, че не можах да я разгледам на националката.

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2014 21:46 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19 Фев 2013 13:39
Пол: Мъж
Мнения: 91
Много е хубава колата,продължавай все така да се грижиш за нея :thumbsup:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2014 00:07 
Offline
Аватар

E30: 324td
Местоположение: Пазарджик
Регистриран на: 04 Яну 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 156
Много готино двойно стопче, снимката на която колата е цялата в пяна ми беше няколко месеца wallpaper :clap:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2014 00:14 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Колата е страхотна. Гледах я с любопитство и тази и миналата година на националната сбирка.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: 325 E
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2015 22:01 
Offline
Аватар

E30: М20B27 turbo
Местоположение: Карлово
Регистриран на: 14 Фев 2015 10:21
Пол: Мъж
Мнения: 23
Колата е страхотна! Браво колега за ентусиазма! Много радва окото Е30 -ката!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  Страница 1 от 10
 [ 91 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade