Дата и час: 20 Апр 2024 13:17

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 13 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2014 18:04 
Offline

Местоположение: Плевен
Регистриран на: 12 Юли 2014 01:14
Пол: Мъж
Мнения: 6
След ежедневно четене и преглеждане на голяма част на едни от най-обогатените откъм идеи, съвети и информация теми за това велико изобретение наречено Е30, реших че е време и аз да се включа и да напиша няколко реда за моята мечта, тъй като "презентирам" би било силна дума при наличието на повечето теми тук.
Страста и мечтата да притежавам такъв автомобил не е от момента в който си купих, а от ученическите години. Да, обаче все нещо не достигаше или пък не ми харесваше и пропусках не един и два шанса да притежавам такъв автомобил. Не съм търсил нещо "удивително", а просто автомобил приближаващ се до сток вид, с изчистена визия и максимално запазено купе.
С времето спрях да търся и дори ентусиазъма сякаш изчезна, но явно има нещо вярно в мъдрости от рода на "хубавите
неща стават случайно" и в една сутрин на месец Юли баща ми получи обаждане от негов познат, който каза че в хубавата Враца е попаднал на Е30, което мислел да го вземе за сина си.....и така до вечерта, когато аз просто пожелах да видя снимки (на които почти нищо не се виждаше) и просто и ясно казах, това е моята кола
и аз ще я купя.
Три дни по-късно на 5 Юли, ние пътувахме за Враца и още преди да слезна си казах - взимаме я. Не се интересувах на този етап от мотора, защото първата ми идея и цел винаги е била да намеря запазен външен вид (в този ред на мисли поклон пред автомобила на intruder). Оказа се, че изкл. един калник и преден капак останалата част от колата е дори заводска боя, което означаваше, че няма да ми коства много усилия да и върна блясъка. Не беше карана от месеци, но запали безпроблемно, а ухилената ми физиономия не слезна от лицето ми през целия път от Враца до Плевен. Първият с който споделих беше Мармот, а думите ми бяха прости "Мечтите рано или късно се осъществяват!
От преди два часа горд собственик на е 30 alpinweiss ... ".
Изображение

Изображение

Както вече споменах, не се интересувах моментно от мотора, но все пак трябва да споделя и за
него - м10, да м10 карбуратор ! И все още е м10 :)
Първо отстраних проблемите, които имах с изпарителя, като го замених, а после с минимум усилия върнахме блясъка след едно пастиране.
Изображение
Бях решил, че ще ида на събора, за да усетя какво е и исках да имам приличен вид и попаднах на нискобюджетни джанти "15, които върнахме към живот с боя и полиран борд. Това беше вариант, с който имах за цел да изкарам до зимата, след което с повече средства да търся това което искам и би отивало повече.

Изображение

Но смея да кажа, че в крайна сметка не очаквах да се получат така и дори ми харесаха в този си краен вид.

Междувремнно с работата по джантите промених и броните, стъпка за която е "виновен" в много голяма степен Мармот.

Изображение

Изображение

И така доби този си вид с минимални усилия, в който около месец по-късно пътувах за събора. Прекрасни и незабравими емоции !


Изображение

Изображение

Изображение

Това е накратко от мен засега, а идеите и мислите които имам за напред не са една и две. Ще опирам и до помощ и съвети, защото промяна в коша рано или късно ще има.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2014 18:38 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
А така, добре дошъл градски :thumbsup:

Сподели какви са ти идеите за в бъдеще и какво ти се върти в главата. :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2014 19:00 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Да сложи климатик на кабрио с М40.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2014 19:09 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Доста правилна постъпка ще е това, който не се е возил в кабрио лятото, той не знае какво става вътре. :thumbsup:
Може и нитро да иска да сложи :dunno: :hihi:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2014 20:34 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Нитро? Това е възможно само в един друг форум. Там слагат и реактивни двигатели и връзват климатици към тях.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Ное 2014 09:02 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Колата изглежда много добре, поздравления. А замислял ли си се да насъскаш м10ката? Не са много хората с такова чудо и си е работа, време и пари, но в крайна сметка ще имаш "уникат" както е модерно да се казва.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Ное 2014 14:26 
Offline

Местоположение: Плевен
Регистриран на: 12 Юли 2014 01:14
Пол: Мъж
Мнения: 6
Ех този климатик, ами чакам лятото да разбера как е кабрио с климатик :)
Това с нитрото все едно не съм го прочел, а и не мисля да участвам в някоя следваща серия на "Бързи и яростни".
Засега идеята относно визията си остава каквато е била и първоначално - изчистена без излишни притурки, липове, м пакети и прочие, макар че никога не се знае какво може да му дойде на човек. Засега ще се задоволя с ел.стъкла и огледала.
Благодаря, Гриша. Това е най-сложната схема, както обикновено. В началото много ми се искаше да опитам с м10, защото няма нищо лошо и срамно да притежаваш такъв мотор. А и може би повечето са започнали именно от него. Преди да се заимам с колата само съм чел за м10 и в крайна сметка заключението от по-разбиращите за него е било само положително в издръжливостта му, ако щеш на идиотщина. Въпроса тук е не дали да не се опита "насъскване", защото все още всичко е възможно, а дали си струва да се захваща един такъв "проект" да го наречем. Намирането на части за м10 става все по-трудно и по-трудно, а пък с това съответно работата става далеч от думата "бюджетен". Все пак трябва да споделя и каква е била последващата и може би моментна идея в главата ми - м42...колата винаги ще си бъде ежедневка, но пък това не означава, че не трябва да бъде добре вървяща ежедневка. Но първо бих прегледал и осмислил отново идеи относно м10, строук, карб, инжекция и т.н. на хора много по-навътре с това от мен.
:chug:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Ное 2014 17:21 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Като собственик на 30-ка също с М10, и като бивш собственик на 4 други БМВ-та с този мотор в карбураторни и инжекциони варианти, мога да кажа, че този мотор, когато е в добро състояние си върви доста прилично, поне според моите разбирания.Варианта да се направи 2000 кубика е много примамлив, но за съжаление М10В20 за донор на липсващите за конверсията части, на практика не останаха.Иначе имах такъв мотор в Е21 и наистина бе страхотна комбинация.А относно частите за М10, нещата не стоят точно така, все още се намират като се разтърси човек, но като цяло частите за Е30 си изчезват, което си е нормално с оглед възрастта на модела.По скоро си мисля, че поради култовият статус на модела не само у нас части ще се правят, друг е въпроса на какви пари.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Ное 2014 19:40 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Важното е да имаш план. Следвай го с рогата напред, дали ще избереш м10 или м42 :drive:

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2015 17:36 
Offline

Местоположение: Плевен
Регистриран на: 12 Юли 2014 01:14
Пол: Мъж
Мнения: 6
Все още под въздействие на емоцийте около събора, ще направя лек ъпдейт и съпоставка върху това, което се промени по колата от Втора нац.сбирка до тази Трета Е30 reload сбирка.

- Преминаване от "голфаджийска" джанта, към 15" Melber ЕТ12.
- Смяна на предни и задни сток пружини и преминаване към 60/40.
- Смяна на нормални консумативи тампони, шарнири.
- Смяна на копчета за ел.стъклата (може би от форд :dunno: ) с оригинални за модела.
- Преминаване от ръчен към ел.шибидах.
- Изваждане на мокет и отстраняване на малкия брой проблеми с корозия под него и в багажно отделение.
- Смяна на четирилъчев волан с мтех1.
- По интериора още замяна на топка и маншон при скоростен лост с такива оригинални за модела, както и натрошена кора под волана с перфектна такава.

Това е в общи линий, като брой не толкова голям, но мисля стъпка напред към изчистена и сток визия.


Прикачени файлове:
PicsArt_1441117763297.jpg
PicsArt_1441117763297.jpg [ 142.01 KiB | Прегледано 4795 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 13 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade