Дата и час: 16 Апр 2024 20:30

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 5 от 13
 [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2015 23:15 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
нямам идея, но не са леки. мисля са 2мм дебели :shock:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2015 23:26 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Защо ще си преправяш салона, твоят е много хубав :dunno:
Задните спирачки смяташ ли да ги променяш, смятам е изискване, ако искаш да минеш на технотест/декра?
Диф тип 188 с 2.93 можеш да намериш от късна ета или е28ца с ета/суперета след 84та. 3.08 май наистина е е36 число...
Лично аз бих сложил 2.79 или 2.65, нищо че няма ДВД и ЮСБ.

Следващия уикенд ще бъдеш ли в Бургадидас да ме повозиш?

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2015 01:03 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
convertible написа:
...
в тунела не остава място за кой знае какво :roll:
Изображение
преправената гредичка на скоростите, която отива по - назад, хваната е вече с 4 болта с квадратни глави (нови) в стандартните улей на купето
...

Улеите са много слабо място. Измисли някакво друго захващане, че ще береш ядове.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2015 10:15 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
Гриша написа:
Защо ще си преправяш салона, твоят е много хубав :dunno:
Задните спирачки смяташ ли да ги променяш, смятам е изискване, ако искаш да минеш на технотест/декра?
Диф тип 188 с 2.93 можеш да намериш от късна ета или е28ца с ета/суперета след 84та. 3.08 май наистина е е36 число...
Лично аз бих сложил 2.79 или 2.65, нищо че няма ДВД и ЮСБ.

Следващия уикенд ще бъдеш ли в Бургадидас да ме повозиш?


това за салона беше шега... :lol: трябва да съм стигнал до 6 гранкупе, за да го направя :hihi:
задните спирачки за сега не, общо взето по спирачките не мисля да правя нещо тази пролет, освен, ако това не е пречка за регистрирането.
харесва ми как спира колата. другото е като се свършат тия спирачки предни или задни - отивам на е46 330 отпред с голямото брембо и на е39/е46 отзад. но мисля по - натам.
ако изпадне 2.65 на добра пара, ще се мятам сигурно, да си пърпоркам с 7/8 на 100 газчица :lol:
следващия уикенд да, там съм даже трябва да я извадя и да дигна акумулатора, че трябва да я докарам до Софето, за новата генерация, а нямам гума и се чудя какво да правя :censored: :dunno:
@ Renegade -и аз ги мислех тия улей и затова взех още болтове и направих на 4 точки да стой. сега като сменям генерацията ще огледам какво се случва там и на доста места. тампоните на скоростите също са полиуретан. другия вариант е да се мисля нещо с разпънката на кабриото да се хващат, ако се окаже, че има проблем.

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2015 11:36 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
http://olx.bg/shper-diferentsial-bmv-e3 ... -i69656080

ако ти допада легендата и цената ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2015 20:33 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
ами тази пролет съм заделил малка сума за тая кола, та засега ще си карам с 3.25. дано да я подкарам само, че иначе срам.
иначе да напиша още неща за суапа.
гредата за скоростите я сложих, лапите нямам снимки. купих си едни готови лапи, но не ми хареса как стой мотора с тях и си направихме наши.
преправени са педалите и е преместен лоста от купето към сервото. доста по навън е.
Изображение
ето тук едно от многото пробни пускания да се види кое, какво, що :hihi:
Изображение
за да ходи мотора назад, реших да се отърва от екологията и махнах филтъра на картърните газове. отвора запуших с нова гарнитура и специално изразяна по размер неръждавейка ;)
на снимката се вижда и първоначалното преправяне на задния фланец на водата. неговото преправяне се наложи поради същата причина - мотора назад и да може по лесно да се свържат маркучите за парното и тези за газовото :hihi: . това на снимката не е финалния му вид.
Изображение
друго за мотора максимум назад, което се сещам е с 15тина мм отрязване на тръбичките за парното.
модифициране на захващането на рейката за предния мост за да може да отиде максимално назад рейката към моста. смених и тръбите на рейката дето пречат с маркучи и банджо болтове. всичко около 20мм мисля спечелих там. а и все още не текът :shock:
това, че махнах филтъра за картерни газове наложи поставянето на кеч танк за тях. позволих си да си направя по поръчка от алуминии.
мисля доста добре се получи :hihi: единия отвор е входящ, другия е за парите с филтърче. вътре има телче за чинии :hihi: :hihi:
Изображение
ето го и на място. :thumbsup:
Изображение
ето ги и подложите на предния мост, който е и подсилен на местата за захващане на тампоните на мотора.
Изображение

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2015 21:27 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Интересно решение за охлаждането, чудих се как си го решил тоя казус :)
За екологията не се бях сетил ...

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2015 10:37 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
всички чакахте за 8ка разказа, сега никой нищо. Само Гришата и Ренегат :roll:
да се знае: не може да се нахлузи купето на мотора :hihi: главите не минават между роговете.. ;)
поне при моя кривак не стана :hihi: :hihi:
Изображение
новото окачване + спирачки, те не са нови, но да се види кое какво що :hihi:
Изображение
нови пътища на спирачните тръби :roll:
Изображение
за сервото е направена планка отгоре на бомбето, захваното е и на оригиналното място с болт. алуминиевата основа е преправена и е завита в рога в нит гайки. общо взето използвах нит гайки на доста места, мисля доста добре се получиха.
на снимката се вижда и допълнителния отвор за минаване на механизма през спънката на бомбето, като основно носещата стена е непокътната.
Изображение

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2015 19:25 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Този тройник е там, защото главния спирачен цилиндър е с 2 изхода ли? Това значи, че нямаш онова "кантарче" за разпределение на спирачното усилие между преден и заден мост. Някакви оплаквания/наблюдения на тази тема? Доста често попадам на спорове дали е добре да се махне или не. Иначе добро инфо че не пасва отдолу нагоре, все се чудих защо не го правят така ами си усложняват живота отгоре без скоростна, че после и нея да трябва да закачат (а тя не е от най-леките и удобни за слагане на шлиците.
Също: няма ли как да се избегне пробиването на подпората на бомбето, примерно ако си без серво на волана и го няма казанчето там, не може ли да се "килне" малко в страни спирачното серво, или не стига мястото? Резервоарът на спирачната течност къде е, с маркучи ли "храни" главния цилиндър? Помпите на съединителя на отделно казанче ли са?
Бомбардирах те :hihi: :hihi:
П.П.: Отпадна ми ходенето до Бургадидас :(

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2015 10:43 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
сега по тия неща не си спомням какво беше. мисля тоя троиник е за предните две колела :roll:
да другото свито тръбе отива на за задните на оригиналната снадка :dunno:
може да погледна тия дни какво беше точно.
казана си е оригинален за сервото и си има тръбички от него до помпата. с него брах ядове. той си седи на алуминиевата стойка.
другия за съединителя е отделен чисто нов оригинален от е32/е34 със къстъм стоика.
пробиването на бомбето не може да се избегне, ако се ползва механизма от е32/е34 според мен. казана за хидравликата изобщо не играе там, той е доста по - високо. пробиването би могло да се избегне, ако се ползва някаква правена пръчка извита по желание на клиента, дето да прави н на брой чупки. виждал съм го из чуждите форуми, доста. заслужа си сигурно, ако го нямаш механизма, но иначе мисля не. друго, ако е по-малко сервото може би добре, че с това няма никакво място да е по - близо до мотора. пречи и на конзолата за масления филтър и на маркуча за охлаждането.
конзолата също може да е висяща някъде по коша, аз избрах закрепена на главата.
разширителния казан реших и той да е на оригиналното място за да мога да си направя място за казанче за течност за чистачки. маркуча до него е оригинален за модела :hihi:
изпарителя на газовото е долу до дехидратора на климата :lol:
ето тук се вижда горе долу кое какво що :hihi:
Изображение
направих и малка закачка, като признание към отличния (според мен) суап от страна на момчетата от Мирафиори
Изображение
ето това бяха и първите и гуми :hihi:
Изображение
а това вида през миналото лято
Изображение

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 5 от 13
 [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade