Дата и час: 19 Апр 2024 14:29

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 13
 [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 19:03 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
convertible написа:
100 преглеждания и нищо :roll:

Ти сЯ кво искаш? Да ти оспамиме темата ли :hihi:

Аз чакам да се стигне до същественото ... v8 :twisted:

Давай :thumbsup:

пп. Крокомир и той се е включил докато тракам :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 20:45 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 640
Аз също чакам частта с В8ка.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 20:49 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
То май всички това чакат. :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2014 23:05 
Offline
Аватар

E30: '95 Е34 2.8i
Местоположение: Варна
Регистриран на: 29 Май 2013 20:20
Пол: Мъж
Мнения: 288
Аз и да исках, нямаше как да напиша нещо, понеже като отворя темата и ми забиваше от снимките :hihi:
Добре, че сме вече на втора страница :lol:

Колата ти е страхотна Боби, пази си я и продължавай напред :thumbsup:

Пожелавам ти много безаварийни километри с усмивка на лицето :chug:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2014 19:25 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2012 16:31
Пол: Мъж
Мнения: 491
Тоя органайзер все пак ще ми влезе в употреба. :hihi:

_________________
ц ч ш щ ю я


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Яну 2015 20:44 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Ти какви лапи си използвал и какви тампони ?

П.с. И как си направил спирачния механизъм ми е интересно, но ще изчакам да го напишеш в темата ти, да не разводняваме тук.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2015 10:23 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
лапите са правени на място, след като решихме къде точно искаме да застане мотора. тампоните за от черен полиуретан и те са ръчен труд :lol:
спирачния механизъм е от Е34 V8, като е скъсена алиминиевата стойка за сервото, скъсено е рамото между педала и сервото, удължена е лапата за коша, преправена е позицията на излизане на лостчето от купето.. дано си ме разбрал :hihi: :hihi:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2015 12:28 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Разбрах те :lol: . А скъсеното рамо към сервото как го прекара през вутата на бомбето ? ( разширил си някоя от дупките може би ?.. едва ли си го изрязъл като при някой видни дрифтъри :) ) Аз имам механизъм от е34 но не ми харесва да прекарвам лоста през вутата на бомбето. Лошото е че и варианта с кривия лост от педала до двойното серво също не ми харесва.

П.С. към модератор/ администратор : може ли да си цапаме тука относно V8ците в е30 или да си отворим друга тема в подфорума за V8 (понеже доста се отдалечихме от картера и свалянето на мотора по-ниско) .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2015 21:40 
Offline
Психонавт

Регистриран на: 24 Ное 2013 18:32
Мнения: 156
Може ли повече инфо и за окачване + охлаждане?

Ти нали си с фулл койл-и, дет' се вика? Отзад пружината е в/у амовете? Какво подсилване сте майсторили?

Отделно, понеже вече от известно време караш, сигурен ли си в охлаждането? Лятото как беше? Доколкото знам си с е30-ков радиатор, макар и ТД + виско.

Изображение

Все си мисля, че със златните 'жанти беше по-благо ама аайде... :twisted:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2015 10:02 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
Значи за окачването не посмях да сложа отзад фул койла и ги разделих. Махнах пружината от амортисьора и си останах с ХРа, сложен на моста. Знам че пружината работи по - добре като е на амортисьора, но не ми се занимаваше да заварявам там, още повече, че където има заварка знаете после трябва яка защита иначе ръждата тръгва след 6 месеца. Другото е, че карам със стамдартни тампони, а не с тези от комплекта, които са метални плеитове. Засега съм много доволен от окачването много стегнато, нито подскача нито друса много. Карам го една идея преди най - твърдото . Хубав ли е пътя е голям кеф. Ако има бабуни или дупки карам бавно ..
Радиатора ми е 324тд оригинален, доста запазен. Чисто ново виско, и водна помпа. Проблеми не съм имал това лято. Само един път изхвърли водата, но това си беше по моя причина, заради една тапа на разширителния казан + това тогава работи над 1 час с ниска скорост да търся къде да паркирам на включен климатик на 30 градуса навън. Хубаво беше, че издържа всичко друго, а тапата се предаде, смисъл явно другото по охлаждането е добре и не се пръсна никой маркуч...
Новите джанти могат лесно да станат жълти, но старите 9ки нямаше как
Извинявам се за някой грешки, ако има и че няма емотикони, но пиша от тела.

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 13
 [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade