тъй след поредния ски уикенд, понеделник вечер малко по темата
малките ръжди из двата задни джоба на колата се оказаха по-едри от очакваното и добре, че намерих много добър майстор, който смея да кажа се справи отлично.
за малко да изгубя "баланса" на кабриото
отпред от дясната страна колата е имала удар преди мен, знаех, но чак след като махнахме калника се видя каква е историята. след замервания се оказа, че в предния край колата е с 15 мм по-тясна. с необходимите инструменти всичко си дойде на мястото.
преди:
след:
подкалника и калника напръскани с някаква черна работа
после колата отиде при бояджия
открих и предния бояджия какво е направил със задния калник и не се изкефих, та пак при тенекиджията
обратно на боята отидох в тоя вид - добре, че беше сравнително близо - иначе съжалявам, че не направих мега яката снимка - бмв ентусиаст си дърпа е30ката кабрио с е39ка М5
общо взето аз сам свалих ВСИЧКО от нея, исках да стане супер и не пестих пари по материали.
купих доста нови щипки, лайсни, тапи. нови лайсни с уплътнения покрай прозорците, подкалници, гума на резервоара, почти всички щипки. тапи на ключалките, нов плат на ветробрана, амортисьори на капака на гюрука и други (със сигурност изпускам). имаше доста скъпи неща, на повечето от вас знаете как ви гледат, като поръчате 6 щипки от една пласмаска за 25годишна кола за 50 лв
някой от материалите
боядисахме всичко едро отделно - врати капаци, маската
когато, влезеш в камерата и я видиш току що лакирана е много яко....
нямам никакви снимки от събирането след боята. всичко се случи буквално за по-малко от седмица, даже някои от вас сигурно си спомнят, че коша беше прашен, след боята и това бе едно от нещата, които ми попречиха да грабна награда за оригинален вид
е тука тръгвам вече за събора:
интериора е нахвърлян вътре, кори, барчета изобщо не бях готов, но трябваше да ида до София. правих я там един ден и една нощ и към събора
края горе долу
ето и линк с повече снимки
http://atco.snimka.bg/automobiles/skandal.805318.all