Дата и час: 29 Мар 2024 03:40

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 13
 [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2015 23:36 
Offline
Аватар

E30: 325Е
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 12 Яну 2013 00:09
Пол: Мъж
Мнения: 394
Страшна работа ! Браво !

_________________
The BMW 325e VIN 1837568 was manufactured on March 27th, 1987 in Dingolfing and delivered on March 31st, 1987 to the BMW dealer Russin in Neuss. The original colour was Lachssilber metallic, paint code 203.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2015 23:38 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Красива Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2015 09:12 
Offline
Аватар

E30: '95 Е34 2.8i
Местоположение: Варна
Регистриран на: 29 Май 2013 20:20
Пол: Мъж
Мнения: 288
Тези с кабриолетите са все болни типове :hihi:

Браво Боби, колата ти е страхотна, особено след многоцилиндровите модификации :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2015 09:21 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Бравос :thumbsup:
Красота ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2015 10:37 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
благодаря на всички, сега като я гледам и не вярвам, че това е моята кола ;)
събора 13та :)
Изображение
Изображение
след събора успях да отида с нея и на първата национална Е30 сбирка, още прясна, прясна:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:drive:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015 00:19 
Offline
Аватар

Регистриран на: 19 Фев 2013 13:39
Пол: Мъж
Мнения: 91
Чудесна е ,грижи се все така за нея :thumbsup:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2015 20:30 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
след чудесното ски уикендче, този път на Боровец, отново е понеделник вечер :hihi:
стигнах до чаканото от повечето от вас BV8 (дойде като съкращение от Боян V8) - така кръстих проекта след като реших да го правя и закупих първата част - радиатор от 324тд. :lol:
като се реших за такъв труден суап вече имах Е39 М5 от почти три години и звука и въртящия момент на S62 ме бяха пристрастили към и без това харесвания от мен V8. исках да засиля кабриото и дилемата беше М54Б30 или М60/М62. другото, което мислех е S50, но там цената и това е, че по - високо оборотен мотор си казаха думата - реших, че няма да отива на кабриото ми :? .
М54 е по-лесен за слагане, но го няма така заразителния V8 звук. Цените са сравнително еднакви, обслужването също. реших да тръгна по по- трудния път. Вече имаше доста v8 в Е30 и Е36, но повечето от тях бяха връзвани с тел :help: , аз исках надеждна евридейка, доколкото е възможно това от такава кола. говорих С Иво от Мирафиоритата и се разбрахме, ще я правя осмак и то като хората. след това, четене и събиране на части.
набавих мотор М60Б40 от Е38 в комплект с 6 скорости, както и бонус чисто нов съединител на 285мм мисля беше. доволен. спирачно серво от Е34 с целия механизъм, вече споменатия радиатор от 324дт, къстъм колектори на 45мм (или 42 не си спомням вече - толкова, колкото е порта на главата).
намерих и купувач на М20 заедно с газовото и кутията и филма започна малко след новата 14та :D
Ето го празния кош :hihi:
Изображение
старото и новото сърце - забелязва се разлика
Изображение
Изображение
ето ги и с търпящия операцията, а за фон няколко броя S50 :hihi:
Изображение
"съединителчето"
Изображение
скоро попаднах на една страшна оферта за РЦта 8+9 и то с най - доброто възможно ет и ги наместих да пречат и те.
Изображение
общо взето това заедно с койли на XYZ бяха нещата за сезона.
Изображение
Изображение

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2015 20:44 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Така, стигаме до интересната част... Настръхваш ли сега като си минаваш през снимките?

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2015 23:00 
Offline
Аватар

E30: `90 320i convertible
Регистриран на: 17 Фев 2013 09:23
Пол: Мъж
Мнения: 474
Paul Rosche написа:
Как е динамиката? "Седалищното дино" прави ли огромна разлика с м5-чката? Предполагам не си правил стартове с/у други коли за сравнение... Какъв размер и марка гуми ползваш? Имаш ли проблем със сцеплението? Спирачките какви ти бяха? Сори ако си ги споменал вече. Може ли и инфо за изпускателната система? Каква, чия, къде, колко $? Ако щеше да правиш всичко от нулата какво би запазил и какво би променил (по техническата част)? Кое ти създаде най-много главоболия при "суап"-а?
Диф-а какво число е? На 6-та на 100 км на какви обороти си? Разход засичал ли си на бензин (аз да си знам)?

Ако върви, както изглежда, значи нека ти е зле..... :mrgreen:

гледам не съм отговорил на тези въпроси..
проблеми със сцеплението няма много предвид това, че колата още не е това, което трябва да е. имаше в моментите, когато тръгваше така както трябва :lol: като и набиеш 3та след силна втора си чертаеше стабилно. като гуми ползвам каквото има на вторичния пазар, особено задните.
предните в момента са 205/40 на 8ца йокахама парада спек 2 (взех ги заради шарката, въпреки, че и доста държат), задните последно мисля сложих дънлоп сп спорт 9000. по принцип и на е39ката съм доста доволен от дънлопа, особено като се постопли :) задния размер е 225/35 на 9ка.
спирачките са заводските за кабрио отзад (240мм мисля) и 296мм от е46 328 отпред. за изпискателите по - надолу.
за трудностите пак по надолу - само ще кажа, че лесно няма - особено, ако искаш да стане що годе добре и да може да минеш някакъв преглед - както възнамерявам идната пролет.
дифа е голямо гуде 3.25. търся 3.08 или 2.93 ма това са числа от е36 май. мислих и за 2.65 направо от е34тдс, но май не ми се кара кабрио, без абс, дсц и аирбаг с 300 :hihi: :hihi:
иначе ето я на 6та - това мисля е от пътя към 2рата национална сбирка
Изображение
е ги на лъскавите скорости. след преправяне на механизма влизат като у дома си
Изображение
в тунела не остава място за кой знае какво :roll:
Изображение
преправената гредичка на скоростите, която отива по - назад, хваната е вече с 4 болта с квадратни глави (нови) в стандартните улей на купето
Изображение
това са колекторите, които си купих
Изображение
Изображение
Изображение
след малко обработка на заварките и шлайф на челата, нови гарнитури - заспаха на място
от там довърших генерацията с остатъците от старата. тръба на 45мм от двете страни, събира се на скоростите в една тръба на 65мм. завърших с заводско крайно гърне от 325. сливането беше пред скоростите, като тръбата от към шофера отива към другата перпендикулярно на купето, на мястото на щангата. :roll:
това е едно от нещата дето не ме кефи на колата, звука също не е на ниво. затова съм си купил нова цяла генерация на 60мм (заводската е толкова)
2 тръби от край до край, два резонатора около скоростите и два накрая на мястото на крайното гърне. ще я сложа тия дни и очаквам доста по - добър звук. колекторите засега остават. след като направя салона при вилнер ще направя и грънците от край докрай неръждавейка - успех :hihi: :hihi: :hihi:

_________________
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2015 23:13 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 264
Я кажи тези двата колектора в този им вид колко тежат,че ми интересно.За заварките и използваните материали няма да коментирам.Това имало в магазина за метали това купили хората.
Инак браво за желанието и налятите средства. :chug:

_________________
I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 13
 [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade