Дата и час: 29 Мар 2024 00:29

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Окт 2012 23:29 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Днес реших да поразходя жУвотното (с кодово име Торук) до Калояново, за да прекарам лежерно неделния ден преди сбирката в 17ч. на ОМВ - Горубляне, но днес съдбата ми показа, че никога не е късно а надебелееш, но за това - по-късно...

Пристигнах към 10:35ч. и състезанието все още не беше започнало. Минавайки покрай паркираните супермощни бегачки, не се сдържах и направих няколко снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Понеже сутринта бях станал в 07:00ч (в неделя!) и трябваше преди да тръгна за Пловдив, да свърша някои ежедневни, необходими и традиционни процедури (като най-времеемката и най-трудоемката винаги е разходката на Любо), така и не успях да закуся, та като пристигнах на Калояново и видях, че още не са пуснали бегачките, а и надуших скара, веднага се отправих да поправя тази грешка, малар и късно. :lol:
Докато се саморазправях с две кюфтета, пържени картофи, горчица и питка хляб, усетих как пуснаха клас S1, но имайки предвид, че това са най-цивилизованите малолитражки, продължих със задоволяванто на един от основните първични инстинкти - демек, продължих със систематичното и целенасочено унищожаване на порцията пред мен. :lol:

Междувременно, понеже знаех, че онзи боклучко Скрапера под ореха е препил покрай караваната си предишмата вечер на Калояново, му завъртях една шайба. Не вдигна. По-късно ми се обади (явно като вече беше излязъл от комата) и отидох да го видя. Седеше уверено в един стол и беше пуснал дългия ксенон. След като се уверих отблизо, че му е тъжничко, го оставих в отговорните ръце на част от компанията, отговорна за това му състояние и се върнах обратно към пистата.

Последва очакваната пауза между клас S1 и клас S2, която ми даде необходимото време да се придвижа до най-десния край на пистата, отличаваща се със серия завои. Тук държа да отбележа, че снимките са правени на оптично увеличение 20X, без статив, а след това ги окастрих зверски откъм качество, защото трябваше да ги свия от около 4MB до към 200-300КB, за да могат лесно да се качат на сървер, а и после лесно и бързо да се зареждат във форума, та в тоя смисъл се извинявам за качестовото.

Клас S2:

Изображение

За Голфа от горната снимка трябва да отбележа, че освен в клас S2, се състезаваше и в клас S3, но с различни пилоти. В клас S3 пилотът даде повече от секунда по-добро време от пилота в клас S2 (което за писта Дракон и за тоя клас е много!). Освен това, в клас S3 Голфа се състезаваше с турбинирана Е30 318is (която по думите на собственикът и е около 250 к.с.) и Е30-ката с много мъка му измъкна победата. Според чорбаджиите на Голфа, колата не била пипана, но мен силно ме съмнява. Но това е друга тема, въпросът е в това как една кола може тотално да се преобрази в ръцете на правилния карач. :)

Продължаваме с клас S2:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Междувременно, някакъв ентусиаст с малко по-различно хоби (явно излетял от Граф Игнатиево) реши да огледа пистата по-отблизо :lol: :

Изображение

Клас S3:

Изображение

Изображение

М52B28
Изображение

M42 Turbo
Изображение

За клас S3 трябва да отбележа няколко любопитни подробности - турбинираната IS-ка спечели класа, но след много перипетии - Е30-ката с пластмасата направи груба грешка (иначе пича караше СУПЕР, но почти се завъртя на един от завоите и това му костваше загуба на много време), а турбинираната IS-ка спечели срещу гореспоменатия черен голф от клас S2 с минимална преднина, граничеща с късмет.

Последва 20-минутна почивка.

Изображение

Подобно на клас S1, пропуснах и клас М1 (където се е съзтезавала Ладичката от снимките в началото), но причината беше различна - отидох до жУвотното Торук, за да си взема нещо и ме връхлетяха някакви БМВ ентусиасти, които го бяха разпознали на паркинга до пистата. Наложи се да отворя капака, да го запаля, да отговарям на всякакви журналистически въпроси... заобиколиха го отвсякъде, извадиха фотоапарати и камери, един сложи монета от 1 лв. на мотора и се започна едно щракане, едно снимане... Успях чак след около половин час, с триста зора, да затворя предния капак, да заключа Торук и да се придвижа обратно на позиция за снимане. :)

Клас М2:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Преди да продължа към клас М3, трябва да отбележа една любопитна подробност - времената в клас М2 бяха по-добри от врементата в клас М3.

Клас М3:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Относно последните снимки, трябва да отбележа, че Е30-ката изпревари Е36-чката, но не успях да заснема промяната, защото се разсеях от други неща, изложени на показ и слънце... :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След клас М3, щракнах и част от публиката (по-атрактивната):

Изображение

След това започна награждаването и аз реших да се отправя към Торук, за да се упътим към родната софийска сбирка:

Изображение

Какво се случи на 43-тия километър преди София ще опиша в отделна тема. Само ще спомена, че и в най-страшните си кошмари не съм преживявал подобно нещо.

Тук е момента да изразя специалните си благодарности към Васко, Марто и Иван за трите цилиндъра, които ми осигуриха, за да прибера Торук в гаража. Благодаря ви, момчета!

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 1 мнение ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade