Дата и час: 19 Апр 2024 01:10

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 20:16 
Offline
Аватар

E30: '95 Е34 2.8i
Местоположение: Варна
Регистриран на: 29 Май 2013 20:20
Пол: Мъж
Мнения: 288
На твое място, при така поставени условия, аз или бих освежил за м40-то или ако ще сменям мотор, то за по-малък от 2.5 нямаше да се замисля. Рискът, средствата по монтаж и обслужване на новият мотор са идентични или с малка разлика, а ефекта коренно различен. Строукове и други подобни галимации си струват само, когато имаш много свободно време, средства, правиш си го сам и най-важното - разбираш от това. В противен случай има огромен риск от грешно набутани пари, усилия и нерви на вятъра, за скромен резултат.

Ако не се гони строго автентичен вид и ценителска стойност, новите пластмасови мотори за ежедневна употреба са доста по-добър вариант. И от към вървеж и от към разход. Давам ти пример - в момента 2,8TUB в 1500-1600кг купе ми дава 13 градско и 8 извън, м20б20 в 1100-1200кг купе. със същият маниер на каране ми даваше 15 градско и 10 извън, а беше доста по-спрял.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2015 17:56 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
а ис-ката гори 10 в града и 8.5 извън /моята/
има и по икономични ... може би, защото не мога да карам като дядо ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2015 21:43 
Offline

E30: `88, 318i sedan
Регистриран на: 01 Ное 2013 00:03
Пол: Мъж
Мнения: 52
И моята си понагорява стабилно, но може да е от маниера на шофиране :mrgreen: . Мога и друго да направя да продам моята и с бюджета за тунинг и с малко( много) късмет да налазя някое купе с м42 за да се избегне цялата тази галимация по прехвърляне на карантии и мотори, което ще стъпи на същите, ако не и повече средства.

Благодаря за менията ще помисля още малко, а освен всичко това какво мислите за едно компресорче на М40ката? няма ли да я съживи малко и няма ли да се вместя в бюджета?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2015 22:06 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
В България поставянето на афтермаркет компресор или турбо се счита за конструктивно изменение и по закон такива коли би трябвало да се спират от движение, а глобата е много солена (друг е въпроса, че все още се минава метър). За Гърция не знам как е.

ЗДП в сила от 01.01.2014г.

Чл. 178. (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.; изм., бр. 54 от 2010 г.; изм., бр. 39 от 2011 г.) (1) (Предишен текст на чл. 178 - ДВ, бр. 43 от 2002 г.; изм., бр. 39 от 2011 г.) Наказва се с глоба от 2000 до 7000 лв.:
...
2. който, без да спазва установения ред, комплектува с основни агрегати от различни модели или изменя конструкцията на моторно превозно средство;
...

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2015 18:28 
Offline

E30: `88, 318i sedan
Регистриран на: 01 Ное 2013 00:03
Пол: Мъж
Мнения: 52
Renegade, и тук е така сигурно и трябва да питам за да няма изненади после. Спирам се на последния варянт предвид сиромашията- ревизия на мотора и всичко що е гумено по окачване и мотор + компресор и ако останат стотинки за по-големи дискове отпред и ще разкарам барабаните отзад. Ако не тях ще ги пипна заедно с окачването на следващия етап. :)
Искам да попитам ако има някой знаещ по М40ките да сподели какви датчици има тоя мотор и изобщо какво се прави при една ревизия на мотора + главата ( без блока че става дебело) и какво е хубаво да се смени за да работи като часовник?Питам защото искам да купя всичко заедно. Ивинявам се за лаишките въпроси и благодаря предварително!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2015 12:28 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
остави ги тия датчици да си почиват ... скапе ли се датчик се сменя лесно ... не набутвай излишни пари !
най-важното на един мотор за да работи часовник е основна ревизия на Главата !
на м40 особенно важно е да се проверят кобилиците и разпределителния вал ! изяждат се ! от неправилно мазане /тоест без мазане/
смяна на тръбичката за маслото която лее над вала ... проверка на вакуум на всмукателни и изпускателни клапани / задължително пасване / и водачи ако има износени смяна ... гумички на клапаните смяна ! и главата е нова ! /Свеши запалителни по каталог - BKR6EQUP - препоръчвам ... 50-60 хил км забравяш за тях + Капачка и палец, ако не са сменяни - смени ги /

долницата /блока/ - проверка за ръб на блока /едва ли има, но все пак/ проверява се вала за износване - сегменти, лагери основни и биелни, масленото тяло се сваля от блока и се почиства старателно /няма да повярваш какво има там ... ШОК!/ и семерингите на колянов вал преден и заден ... естествено всички гарнитури нови ! не прави компромис с тях !

Сглобяваш ... сипваш хубаво масло и си свиркаш /10 години с редовна смяна на масла имаш читав мотор .../

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade