Дата и час: 19 Апр 2024 03:47

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 13:53 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Ако не се сменят разпределителни валове, а само се увеличи обема, заводската електроника ще се "оправи", да. Но както е отбелязал Косьо, няма да се използва пълния потенциал на кръстоската.

И да, 12>8. :mrgreen:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 14:05 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
П.С. То ако се заиграе по-сериозно човек, бая може да се изкара от IS мотора.
Примерно да се поолекоти дизеловия колянов вал, шибания ИС-ов маховик да се разкара и да се сложи по-лекичък, Шрик предлагат сгодни разпределителни валчета, малко да се пипне главата и клапаните, степен на сгъстяване 11+ и лека-полека, едни 170-180 коня вече не са мираж. Ама се иска бюджет. :mrgreen:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 14:07 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
аз уж бях приготвил всичко...ама реших че 6>4 :hihi:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 14:55 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
ти внимавай да не приготвиш пак всичко и да се сетиш, че 8>6 :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 15:03 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Има един М73 за продаване. Като девствен е.
^ Казвам го, за да не приготви всичко за 8 и да реши, че 12>8. :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 16:20 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Смятам, че авторът на темата ще е най-доволен от чист м40 към м42 ъпгрейд, тъй като се спомена нещо за бюджетни решения....
Затова моят съвет би бил: набави си цял м42 от е30 (дали в Гърция или България, все тая), накупи всичките гарнитурки, верига, банани и там необходимите чудеса, намери един кадърен човек в България, който да ти свърши работа за определен период от време, вземи 1 седмица отпуск, докарай се с колата в България, хвърли я при майстора, виж си роднините, върни се при майстора и вземи готовия продукт.
Или свърши сам работата, зависи колко си сръчен.

По темата за кое повече, кое по-малко:

16>12

http://s3.bimmerfile.com.s3.amazonaws.c ... 40x480.jpg

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 16:35 
Offline
Аватар

E30: zwei порти
Местоположение: София/Шумен
Регистриран на: 19 Фев 2014 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 153
Не се занимавай със садене на мотори и според мен.Най-добрият вариянт е да си сглобиш твоя блок с M42 части.Документално оставаш редовен,плащаш по-малки такси и не на последно място колата ти остава със същия мотор,с който е излязла от завода и е по ВИН.
От това,което си написал,останах с впечетление,че не гониш голяма мощност .... и все пак вариянтите си остават 2:
1.Доста приличен атмосферен мотор.
2.Клошарско направено турбо.
В твоя случей,мисля че атмосферния вариянт е по-удачен.Със този бюджет в България ще можеш да си направиш swap-a на части в твоя блок,като в атмосферен вариант афтърмаркет бутала и биели няма да ти трябват.Както спомена ренегата обаче .. увеличаването на обема без валове и електроника е общо взето труд и пари на вятъра (от това което съм виждал).Един колега има пуснати спортни валове в олх за 350 лв може да ги погледнеш,цената според мен си заслужава.Маховика също беше спомент .. м20-ковия маховик пасва горе-долу лесно,само стартера трябва да смениш,като така имаш опции за 6.3 и 8 кг. маховици.С това печелиш и по-голям диаметър съединителя :thumbsup: Друго което може да направиш е да махнеш грозния всмукател и да сложиш по-добър с една дроселова клапа,така или иначе със спортната електроника дебитомера ще отпадне(повечето работят с мап сензор).С тези модове и ревизиране на мотора(Ангренаж,датчици,гарнитури и тн.),мисля че няма да е проблем да се вместиш в 3000 лв,но зависи от майстора :hihi: Ако решиш все пак да правиш тези гимнастики,няма да е лошо да прочетеш тази статия.
http://www.metricmechanic.com/pdf/M42-E ... ooklet.pdf
Та .. това е удачния вариант според мен,ако решиш да правиш турбо нещата трябва да отидат в съвсем друга насока.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 18:43 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Гриша написа:

Кво пускаш некви прототипи, уе, дето са ги виждали 5-6 човека на живо, а най-вероятно и те не са вече между живите. :hihi:

Та, 12>8 си остава последна инстанция. :mrgreen:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 18:50 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Предизвиквам те да си направиш в16, ма ти не зацепваш. Така и така премести назад, помести още малко, флексувай едно в8 напреко и на аргончика да заваря там....

По темата и към автора:
Никито7 добре е обобщил възможностите. Исках да допълня с един закон при каквато и да е работа по някакъв мотор - сметни си разходите, после умножи по две и се запитай готов ли си да похарчиш такава сума. Успех с начинанието, давай смело за м42 ъпгрейд! :drive:

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2015 19:06 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Мислил ли си за 1JZ? :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade