Renegade написа:
Имах предвид, че не ме притеснява да мина преглед и като в Германия.
Не съм имал съмнение
А пък аз имах предвид, че тук във форума технически грамотни хора едва ли си позволяват,
да карат кола, която не би могла да мине преглед т.е. е технически неизправна и негодна за движение,
не заради самия преглед а заради себе си и колата.
Renegade написа:
intruder написа:
...и от тук се оказва, че възрастта сама по себе си не показва дали е класика или гроб
Това според мен няма значение - ако колата е на 25 навършени години (например) и е минала преглед - за мен това е достатъчно. А че според един е гроб, а според друг - класика, а според трети й е нужна реставрация, това са странични неща. Прегледът трябва да е адекватен спрямо това, за което е проектирана колата навремето, а не примерно да й се търсят емисии по Евро 5 или 6, да й се търсят спирачки като на Е92 М3 и т.н.
Какъв преглед?
ГТП у нас говори 0 за техническото състояние на колата,
ако прегледа е ала ТЮВ тогава съм съгласен.
Проблема е по-дълбоко спор няма, но към момента ГТП у нас няма никаква стойност според мен.
Renegade написа:
intruder написа:
ГО не те касае теб, а щети нанесени от теб та няма кво да ти се подиграват
Как да не те касае теб?!? Ако някой те надъни не по твоя вина, знаеш ли после каква е разправия? Нали уж неговия застраховател трябва да покрие твоите щети? За да вземеш нещо от застрахователя му, обаче, се стига до ебати абсурдите и малоумията... минавал съм по този път и е кошмар, въобще не пожелавам на никого да стига до това положение.
Знам и аз съм го играл/ял и също не го пожелавам никому.
Да чакаш пари от ГО е от умрял писмо у нас, именно за това е все тая с каква ГО си ти ...
Което е голяма тъпня защото провокира незаинтересованост към тая затраховка и
правенето и в най-измекярската и евтина компания, което води до проблемите по-горе.
Като стане цената и такава каквато е там където е и истинския преглед и нещата ще
почнат да се наместват, ама тогава идва проблема с доходите и така ...
Renegade написа:
И смятай, след като всички гледат да не платят, като им се явиш с една Ретро ГО, като тръгнат да ти правят оценка на ламарината, че всичко ще е в графа "да се ремонтира" и то в някой от техните ДОВЕРЕНИ сервизи... демек, да ти изчукат криво-лево, китнат на богато и боядиШат калника некви гаражни герои, баси якото.
По ГО доколкото знам плащат само по експертна оценка,
не знам да има опция доверен сервиз
Renegade написа:
Т.е. към момента какво имаме в наличност в някои губернии в страната?
- ретро ГО, която в крайна сметка не излиза по-евтино и е много съмнително дали ще ти върши някаква работа, освен пред орките, за да не те глобЕват;
- няма пълно или поне частично освобождаване от данък;
- няма адекватна оценка на автомобила нито от страна на застраховател, нито от страна на държавен орган (това пък за какво го написах
), нито от страна на независим оценител, чиято оценка да важи и пет стотинки, и в крайна сметка - не може да се направи адекватна застраховка "каско" на автомобила (ето още едно нещо, което може да осмисли съществуването на т.нар. ретро клубове, а не да ми се договарят със застрахователи за "намалена" ГО за автомобили, които и без това се карат спорадично само в хубаво и топло време през уикендите... е, как да откажат застрахователите на такова предложение?);
То излезна, че май нямаме нищо.
Така е, аз не съм казвал, че всичко е много яко ...
Renegade написа:
П.С. И понеже за ГО-то не се разбрахме нещо, само да уточня:
1. Имаш валидна ГО (ретро или не);
2. Изтресква те някакъв и вината е негова (независимо дали той е с ГО или каско);
3. Ти отиваш при НЕГОВИЯ застраховател, който трябва да ти плати на теб, съоъветно ТОЙ ти оценява щетите - ХА ХА ХА!!!
4. НЕГОВИЯ застраховател вижда, че ти си с Ретро ГО за 80 лв. и в същото време вижда, че за тази кола няма части, а ако има, те са от дилър и са на цени, по-скъпи от тези за новите коли - какво според теб ще се случи?
5. На всичкото отгоре, ако не дай си Боже, не викнете КАТ при ПТП-то и подпишете двустранен протокол, НЕГОВИЯ застраховател те задължава да се свържеш с виновното лице (което ако не си е написало коректно телефонния номер в двустранния протокол, става "лека нощ, мерси!") и да го накараш да се яви в не-знам-колко-си дневен срок, след като си заявил претенцията за щета, пред НЕГОВИЯ си застраховател и да подпише декларация, че ПТП-то е по негова вина (независимо, че го е написал в Протокола и се е подписал). И ако онзи те отебе (което е по-вероятно да стане, защото ти е подписал протокола, защото не му се разправя повече с глупости или просто няма време, а ти изпускаш сроковете), чисто и просто, духаш таратора.
Аз за това казах, че теб ГО не те касае щото да разчиташ на него е химера
Не е редно да е така, но е така
кво да правиш ...