Дата и час: 16 Апр 2024 09:14

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 3
 [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 02:11 
Offline
Аватар

E30: купе с няква М50-ка...засега
Регистриран на: 19 Юни 2014 22:02
Пол: Мъж
Мнения: 20
Здравейте,та до преди малко спорех с един приятел за различни двигатели. :hihi: Става въпрос за 2jz-GTE и C-сериите на BMW тоест c50..s62,s80 и т.н.Мен лично от тези двигатели най-много ме радва 2jz-GTE (тоест двигател от Toyota Supra 3.0 330 hp turbo) и след него са с62 и с80.Та така с него спорехме кой от тези двигатели е най-''потенциален'' :hihi: за тунинг .... предимства и недостатъци ?!?! Предимство на Супровия заводското турбо и по-лесно и евтино напомпване .... изкажете се и Вие какво мислите за това ??? Разбирасе знам,че сте БМВ фенове и ще си държите на БМВ двигателите,но ако може поне за тази тема да отговорите честно според вас кой от тези двигатели е най-добър.Става въпрос за максимално напомпване на даден двигател и т.н.Също така до колкото знам 6-таците дават по добър баланс на колата отколкото В-сериите.А иначе става въпрос за такива двигатели насадени в е30. :drive:

Поздрави! :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 09:30 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
E30 powerrr написа:
Също така до колкото знам 6-таците дават по добър баланс на колата отколкото В-сериите.

това не виждам причина да е вярно при стандартен монтаж на двигателя ...
всъщност за какъв баланс говориш?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 13:29 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Вибрационен, доколкото схванах аз :roll:

По темата: моите наблюдения над 2ДЖЗ са само в кош на друга кола, не познавам някой който да го е сложил в е30, ако трябва да съм честен не съм и чувал за такъв в БГ. Двигателят е всичко, което казват за него - много потенциал, много афтърмаркет части (все скъпи), високи резултати и сравнително издържлив. Над другите мотори нямам преки впечатления, никой от познатите ми не е монтирал такива в е30. Между другото - С80 какво е... не става ли дума за С85? Не сзм много наясно с модерните двигатели на бмв....
Не смятам че може да има адекватна съпоставка - едното е турбиниран мотор от завода, който с малки донастройки вади добри резултати, а другите са заводски Н/А-та, които са оригинално с добри показатели за атмосферки.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 13:43 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
вибрационен е логичното за ДВГ и аз за това питах,
но колегата говори за баланс на колата,
което променя въпроса в съвсем друга посока

ако се търси баланс на колата май най-доброто решение е V8 ...
пък ако е леко бутнат назад ... муцка :hihi:
или поне на мен така ми изглежда от четене и слушане :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 13:58 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Ако се търси баланс, виж М3 с какъв мотор е. ;)

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 14:39 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
тъй, тъй ама човека иска и повер доколкото разбрах :mrgreen:
не че подценявам с14 ама ...

което води до резонния въпрос за кво се бориме точно и ... какъв е бюджета :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 15:58 
Offline
Аватар

E30: купе с няква М50-ка...засега
Регистриран на: 19 Юни 2014 22:02
Пол: Мъж
Мнения: 20
Под В-сериите имах предвид v8,v10v12....Та за бюджети от тук само да купиш един от тези двигатели е около 10К,само (моя грешка с85 е) с85 малко надхвърля тея 10К.Спорихме кой от тези двигатели е най-потенциален ,той си държеше най-много на с50..... а аз на 2jz-GTE,защото все пак от завода излиза с турбо... един голям + поне от моя гледна точка.Та искаме да стигнем до извода:кой от тези двигатели е най-добър за доста тунинг.....А иначе доколкото знам в БГ нямали ли една е36-ка с 2jz.
За баланса съм чел,че 4 и 6 цилиндровите имат по-добър баланс отколкото В8,10,12 ....Това и аз не го знам защо е но както и Renegade каза не случайно на е30 м3 двигателя е такъв.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 18:46 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Нахвърляни мисли :

1. От вибрационна гледна точка V8 е най-балансирания двиател. (V12 е още по-добре.. ама не разглеждаме такива двигатели в момента)

2. От гледна точка за лесно достижими коне (трицифрено число) 2JZ е по-добрия избор - не отваряш двигател и постигаш конье

3. От МАКСИМАЛНИ коне - тук играе ролята бюджета .. и е все тая дали ще имаш основа бмв или тойота двигател... къстъм колянови валове, къстъм биели, къстъм бутала, къстъм порт на главата, къстъм горивна система, къстъм сух картер ... и то дето се вика не остана нищо сток ... което да изиграе разлика ... Ако правиш двигателя в Европа - части имаш повече за БМВ
Ако го правиш у Азия или УСА - имаш повече части за тойота.

4. Гриша ... губи тапаГ - нали на мартин двигателя е 2JZ

5. Баланса .. еми какъвто и да сложиш двигател .. зависи и КЪДЕ ще го сложиш .. и пак опира до бюджета.. Да речем .. V8 е по-къс и можеш малко повече да го бутнеш назад

6. Абе вие не може ли цици да обсъждате .. пък двигатели сте почнали

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 19:44 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
TheStorm написа:
4. Гриша ... губи тапаГ - нали на мартин двигателя е 2JZ



На Мартин шасито не е Е30 брачед... тука говорим за 2JZ в е30 = не познавам такъв човек.

По темата - ако говорим за какво максимално може да се постигне, отиваме в турболандия - дали заводски турбиниран или след това турбиниран, няма как да надскочим 999 с атмосферен мотор. Поне не и такъв дето да влиза в е30. А при всички варианти ако гоним такива цифри, даваме същите цифри с повече нули накрая.

Бих искал да вмъкна: ако ще гоним баланс на шасито, защо не сте коментирали SR20DET, също много популярен суап. Лек, 4 цилиндров турбо мотор, доказал че с правилни модификации слага между 300 и 450 коня на асфалта.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 20:29 
Offline
Аватар

E30: '95 Е34 2.8i
Местоположение: Варна
Регистриран на: 29 Май 2013 20:20
Пол: Мъж
Мнения: 288
От 2JZ за една и съща сума, със сигурност могат да се изкарат повече коне от М моторите от същите години на производство.
Същото важи и за RB26DETT, отново редови, шестцилиндров, би-турбо.
Това обаче не ги прави по-добри мотори.
Доста по-трудно е да се направи силен, атмосферен мотор, разгръщащ мощтността си плавно, на това отгоре супер здрав, с нисък разход на гориво и покриващ всички ЕКО норми.
Потенциалът на инженерите в М подразделението е доста по-сериозен(примери много, конкретно посочвам S70/2 на McLaren F1, направен в началото на 90-те) и ако тогава задачата им е била да направят турбо шестак, то със сигурност щеше да е доста пред конкуренцията ;) .


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 3
 [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade