Дата и час: 20 Апр 2024 06:07

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 20:55 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
TheStorm написа:
6. Абе вие не може ли цици да обсъждате .. пък двигатели сте почнали

:dunno:

колегата е пуснал тема за 2 JZ ...

пУсни една тема за Бионсе и да почваме :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 21:08 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Делян написа:
Доста по-трудно е да се направи силен, атмосферен мотор, разгръщащ мощтността си плавно, на това отгоре супер здрав, с нисък разход на гориво и покриващ всички ЕКО норми.
Потенциалът на инженерите в М подразделението е доста по-сериозен(примери много, конкретно посочвам S70/2 на McLaren F1, направен в началото на 90-те) и ако тогава задачата им е била да направят турбо шестак, то със сигурност щеше да е доста пред конкуренцията ;) .


Абсолютно подкрепям, затова и в началото написах че за мен съпоставката е изключена. В реалността обаче разполагаме с Н/А моторите от М дивизията и турбо-изродите от отвъд океана. Кой както си го избере ... в интерес на истината отзивите за битурбо моторите (било нисан или тойота) са че мощността се разгръща много плавно и приятно. Говорим за заводски турбини. На мен лично ми харесват различните подходи на производителите от близкото минало, има за всеки вкус всякакви неща. В днешно време не ми харесват как започват да си "сверяват часовниците".

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 22:11 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
А пък мен не ме кефи фактът, че мощността на двигателя е в много силна зависимост от ефективността и състоянието на един чарк (турбината). Отделно, че прилежащите възли към този чарк (интеркулер, турбо пътища, снадки, дюзи и прочие) могат да заовчат мощността всеки поотделно и всички заедно.
Отделно, замисляли ли сте се, че освен типичното турбо поведение (което мен много ме дразни), от съществено значение е, как дадена мощност да бъде сложена ефективно на асфалта? Защото не е важно една кола колко е мощна, а колко е бърза... а тези две понятия не винаги вървят ръка за ръка. :D
Съвсем отделен е въпроса за пътното поведение на колата, защото освен да се засилва направо, трябва да може и да завива... та като стана дума за баланс при различните двигатели, държа да отжележа, че Е30 V12 с баланс 48/52 (предница/задница) няма да е мираж повече. ;) И това при шосейна кола, с интериор, с всичко, а не варел. :D

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 22:27 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
http://www.youtube.com/watch?v=3xNa4tOkf8c
Къса синджира :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 22:32 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
а пък аз през цялото време си мисля нещо дето не е на колегата по въпроса ...
къф е тоя зор да се ползват мотори от друга марка?

нищо против - всеки си има вкус, но ми напомня на това да направиш хонда сивик да прилича на е36 ...
като искаш тойота или нисан не мисля, че е невъзможно да си купиш ...

това всичко най-вече заради факта, че БМВ не е марка дето няма мотори вкл и такива,които са подходящи за турбиниране
разбирам да искаш бърз трабант ... избор нямаш ама ...

как да е ... ше ме прощавате за тва лирично отклонение :D

Renegade написа:
Е30 V12 с баланс 48/52 (предница/задница) няма да е мираж повече. ;)

вай що така ти олекна предницата :mrgreen:
да не почне да недозавива :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 22:39 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
IvanB написа:
http://www.youtube.com/watch?v=3xNa4tOkf8c
Къса синджира :)

Да я пускат в ДТМ тогава...
То и едно време да са я пуснали, пак да е късала синджира, ама носейки табелата "Край на колоната!". :hihi:
Те ония от ///М не е кат да не са правили турбо мотор 1.5 литра и 1400+ коня, но все пак са преценили, че напомпан атмосферен S14 е по-добре от турбо-мотор, като на Sierra Cosworth, например. А и то се е видяло по пистите тогава коя кола, с какъв мотор, колко е вървяла. :D

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 22:40 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
intruder написа:
....
Renegade написа:
Е30 V12 с баланс 48/52 (предница/задница) няма да е мираж повече. ;)

вай що така ти олекна предницата :mrgreen:
да не почне да недозавива :hihi:

С гуми 245? Едва ли. :D

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 22:42 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
:hihi:

IvanB написа:
http://www.youtube.com/watch?v=3xNa4tOkf8c
Къса синджира :)

https://www.youtube.com/watch?v=adU1V9aiZqM
тва и то не е зле като си говорим за мурбалани :dunno:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 22:46 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
На позьорщини сме се нагледали...
Lap time is what counts, казано на чист български. :hihi:

П.С. То дрифта също е вид позьорщина, само че вече се води "спорт". :mrgreen:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2014 22:49 
Offline
Аватар

E30: купе с няква М50-ка...засега
Регистриран на: 19 Юни 2014 22:02
Пол: Мъж
Мнения: 20
Мммм просто според мен 2jz е по-удачен вариант от М-ковите на е36,е39 или е60 ако искаш доста коне с не чак толкова голяма инвестиция.Не казвам,че и М-ковите мотори не са потенциални,но според мен заводско турбиниран двигател е по-добро начало от атмосферен.А и незнам от тези М-мотори колко максимално коне могат да се изкарат,но от 2jz с много пари може да се докарат едни 1500-2000 коня.
...... и така с него стигнахме до тоя спор кой от тези двигатели е най-''добрия''....аз си държа на 2jz,защото искам е30 с 2jz,а той си държи на БМВ двигателите,защото си харесва БМВ като цяло.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade