host написа:
12-14 градско с нормално каране (2ра-3та
) ... изхвърляш му катала и слагаш голям резонатор и си в играта със звука. Недозавива като камион ... шайбички отпред ... потъва предницата брутално при спиране, едни по яки амове отзад и спира тоя ефект и влиза по-добре по завоите, доста меко окачване ... пак пружини и амове ... частите са жълти стотинки. Сипваш 5в40 ... хвърляш до 8к км... и си караш.
Като излезеш извънградско си перкаш на климата с 140 и разхода с 4 човека е 8.5.... (може би и надолу, не съм си играл да засичам скоро).
Спираш си колата където и да е, никой не краде такива грозни коли. Спираш на светофара и всеки от пенсионерите, до ромите те гледа с погледа "горкото момче, не е имало пари за е46"... идеална невзрачна колица. Вече почти 3г си я търкалям всеки ден (купе обаче)... никакви ядове. Само си измиваш фаровете, слагаш читави крушки, свикваш с тракащите кори, падащата жабка с луфта.... и се успокояваш, че струва под 4к лв (поне едно време) и тва е.
Добре си го описал. Това за каква е36 става въпрос? 2.8? Купета има много, но комби ми звучи по-добре за моите цели. Най-вече, че мога да метна отзаде песа и да не стане цялата кола на нищо, освен кучешкото драйфано в багажника от цялото лашкане...
Зелената от линка и на мен ми допадна, но до Добрич няма как да отида..
Нека уточня, че за мен е30 би било всекидневна кола, само защото ми се кара йес-ка и ги има и тях около 4-5к, а ако дам същите пари за е36, които съм могъл да дам за
запазено е30 (ако е такова), ще ме е, ама, много яд. Да, би било крайно непрактично, но за мен е логичен избор (е30-ката, даа, искам ощее
).
Та това е единствения "проблем", но все пак съм наясно, че повече от едно е30, без да имаш друг всекидневен автомобил е само за професионалисти от ранга на Дани и Гришата. Камен не се брои, щото той си пърпори с Витарката и не му дреме, но пък той страда от това, че ако не е е30, друго БМВ не може да кара. Всичко е твърде пластмасово и гнусно.
Целта на занятието е всекидневна кола с прилична динамика за теглото си, която да можеш да тормозиш без да ти пука и поне да се кара като истинско БМВ и някое е36-ичЕ, което не е преминало още в отвъдното, би било добър избор.